Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb zelf een aantal contacten met psychologen gehad die ik als prettig heb ervaren, dus niet zoals jij het beschrijft. Kun je me vertellen waardoor de psycholoog bij wie je in behandeling bent vijandig overkomt?
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik zou heel graag naar een psycholoog gaan.. Om gewoon me verhaal te vertellen.. Kweetniet.. Tis niet dat ik echt ergens mee zit, maar kwil nooit anderen mensen ermee lastig vallen.. Het lijkt me fijn omte kunnen vertellen enz enz..
Ik hoop voor jou dat hij een beetje normaal gaat doen, daar is hij voor. NIet om vijandig te doen enz.. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als je vindt dat je psycholoog een irritante manier van vragen stellen heeft lijkt het me gewoon het beste om hem dat te vertellen. Hopelijk is hij dan bereid om zijn vragen zodanig te formuleren dat het niet meer irritant op je over komt.
|
![]() |
zelf niet, maar mijn vriendin wel verschillende. Ze vond het nooit echt leuk (duh!), maar als ze eindelijk een goeie had, ging die weer weg ofzow. Ze is sinds 5 maanden bezig bij het Gliagg, maar daar duurt het 2 maanden voor je intake gesprek (de eerste in een grote serie), en dan gaat de psycholoog op vakantie. en nu gaat ze weg! terwijl ze er net 5 maanden werkte!) Maar me vriendin stopt toch, want het gaat nu weer allemaal goed! en de medicijnen is ze al aan het afbouwen.
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Met een diagnose naar de psycholoog Eloo | 12 | 21-06-2012 16:47 | |
Studeren |
Verschil tussen psychologen en psychiaters wat betreft contact met patiënt Geel | 16 | 07-06-2011 18:24 | |
Psychologie |
Contact met overledenen Bubbeldoosje | 8 | 01-12-2008 23:54 | |
Liefde & Relatie |
Problemen met ex. Rob | 14 | 26-04-2004 16:34 | |
Algemene schoolzaken |
Buitenschoolse activiteiten met leerkrachten? Frida | 2 | 30-04-2002 17:42 | |
Psychologie |
k zoek contact met een psycholoog voor school, any hulp ergens? Chloe Siere | 1 | 25-02-2002 21:48 |