Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2002, 17:52
carmen electra
carmen electra is offline
Hoe zit dat bij jullie? Ik heb er nml niet zo heel veel ervaring mee (gelukkig) maar de mijne komt nogal errug vijandig (belerend) en niet bepaald 'vertrouwelijk' over....
Is dat altijd zo of..???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-02-2002, 17:54
Verwijderd
ik heb er geen ervaring mee,ben alleen naar een psycholoog gemoeten omdat ze dachten dat ik te veel stress had(toen ik langer dan een lang half jaar continu hoofdpijn had) medisch dus

Maar volgens mij hoort het niet hoor,een psycholoog moet rustig blijven en betrouwbaar zijn.

Of ze doen bij jou omgekeerde psychologie.

[Dit bericht is aangepast door spacegirl (18-02-2002).]
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 17:55
*Norena*
*Norena* is offline
kan ik je binnenkort meer over vertellen
Oud 18-02-2002, 19:21
Anne
Anne is offline
Ik oowk... denk ik
Oud 18-02-2002, 20:25
softie
softie is offline
ik vond het maar 10 keer nix die vent, ik kwam er kutter vandaan dan dak er heen ging!!

-xxxxxxxxx- Jessie
Oud 18-02-2002, 20:32
Candysuck
Candysuck is offline
Citaat:
carmen electra schreef:
Hoe zit dat bij jullie? Ik heb er nml niet zo heel veel ervaring mee (gelukkig) maar de mijne komt nogal errug vijandig (belerend) en niet bepaald 'vertrouwelijk' over....
Is dat altijd zo of..???
als je je niet op je gemak voelt bij m mag je om n andere vragen! (moet je eigenlijk zelfs doen, want dit verergert t misschien zelfs)
Oud 18-02-2002, 21:07
mathfreak
mathfreak is offline
Ik heb zelf een aantal contacten met psychologen gehad die ik als prettig heb ervaren, dus niet zoals jij het beschrijft. Kun je me vertellen waardoor de psycholoog bij wie je in behandeling bent vijandig overkomt?
Oud 19-02-2002, 14:04
carmen electra
Citaat:
mathfreak schreef:
Ik heb zelf een aantal contacten met psychologen gehad die ik als prettig heb ervaren, dus niet zoals jij het beschrijft. Kun je me vertellen waardoor de psycholoog bij wie je in behandeling bent vijandig overkomt?
Omdat die net zo'n irritante manier van vragenstellen heeft als jij
Met citaat reageren
Oud 19-02-2002, 20:12
MasterMolly
MasterMolly is offline
Dan moet je dat zeggen, misschien heeft ie dat niet door. Psycholoog is toch om mee te praten. Als het niet fijn gaat moet je hem daarop wijzen. Dat denk ik
Oud 19-02-2002, 20:15
Paulaah
Paulaah is offline
Ik zou heel graag naar een psycholoog gaan.. Om gewoon me verhaal te vertellen.. Kweetniet.. Tis niet dat ik echt ergens mee zit, maar kwil nooit anderen mensen ermee lastig vallen.. Het lijkt me fijn omte kunnen vertellen enz enz..

Ik hoop voor jou dat hij een beetje normaal gaat doen, daar is hij voor. NIet om vijandig te doen enz..
Met citaat reageren
Oud 19-02-2002, 20:42
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
carmen electra schreef:
Omdat die net zo'n irritante manier van vragenstellen heeft als jij
Wat is er dan zo irritant aan mijn manier van vragen stellen en hoe zou ik mijn vragen volgens jou het beste kunnen formuleren om ze voor jou niet irritant over te laten komen?
Oud 20-02-2002, 14:05
carmen electra
Citaat:
mathfreak schreef:
Wat is er dan zo irritant aan mijn manier van vragen stellen en hoe zou ik mijn vragen volgens jou het beste kunnen formuleren om ze voor jou niet irritant over te laten komen?
Hoi-ik-ben-mathfreak-en-ik-denk-dat-ik-jaren-ouder-ben-ontzettend-veel-ervaring-heb-en-erg-veel-psychologisch-inzicht-heb-en-mensen-uit-hun-tent-denk-te-kunnen-lokken....Heel betweterig, heel irritant. Je hoeft van mij helemaal nix te veranderen en k heb ook geen zin om hier verder op in te gaan, maar daz gewoon mijn indruk! Iig bedankt voor je reactie

Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 14:30
the_conquer
the_conquer is offline
Ik kan het aardig goed vinden met de mijne hoor. Hangt een beetje van de persoon af natuurlijk. Misschien is het wel de bedoeling dat hij zo overkomt ofzo
Oud 20-02-2002, 18:42
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
carmen electra schreef:
Hoi-ik-ben-mathfreak-en-ik-denk-dat-ik-jaren-ouder-ben-ontzettend-veel-ervaring-heb-en-erg-veel-psychologisch-inzicht-heb-en-mensen-uit-hun-tent-denk-te-kunnen-lokken....Heel betweterig, heel irritant. Je hoeft van mij helemaal nix te veranderen en k heb ook geen zin om hier verder op in te gaan, maar daz gewoon mijn indruk! Iig bedankt voor je reactie

Het gaat er mij niet om om mensen uit hun tent te kunnen lokken, maar om hen het gevoel te geven dat er iemand is die bereid is om hen serieus te nemen. Als ik betweterig en irritant op je over kom, dan spijt me dat.
Als je vindt dat je psycholoog een irritante manier van vragen stellen heeft lijkt het me gewoon het beste om hem dat te vertellen. Hopelijk is hij dan bereid om zijn vragen zodanig te formuleren dat het niet meer irritant op je over komt.
Oud 20-02-2002, 19:53
micha
micha is offline
zelf niet, maar mijn vriendin wel verschillende. Ze vond het nooit echt leuk (duh!), maar als ze eindelijk een goeie had, ging die weer weg ofzow. Ze is sinds 5 maanden bezig bij het Gliagg, maar daar duurt het 2 maanden voor je intake gesprek (de eerste in een grote serie), en dan gaat de psycholoog op vakantie. en nu gaat ze weg! terwijl ze er net 5 maanden werkte!) Maar me vriendin stopt toch, want het gaat nu weer allemaal goed! en de medicijnen is ze al aan het afbouwen.
Oud 20-02-2002, 20:04
Salala
Salala is offline
Bij zo'n man op school maar dat is niet echt een officiële psycholoog.
M'n ouders hebben me wel naar de psychiater willen doen....
Reageren

Regels voor berichten