Advertentie | |
|
![]() |
|
* sluit beter aan op je vervolg opleiding
Ik dacht juist dat er bewezen was dat leerlingen met Tweede Fase slechter zijn voorbereid op de vervolgstudie dan leerlingen van de oude stijl. * zelf problemen oplossen In welk opzichte leer je dat dan?
||
![]() |
Citaat:
2. Dat zou je kunnen leren, maar dan moet de 2e fase anders worden opgebouwd en moeten ze je niet in de 4e klas opeens in het diepe gooien 3. Over het slagingspercentage kan ik weinig zeggen, maar het aantal zittenblijvers is heel erg toegenomen en het aantal leerlingen dat van VWO naar HAVO gaat ook. 4. Wij hoeven nooit samen te werken. 5. Er zijn alleen maar heel veel problemen bijgekomen, waar wij als leerlingen niets aan kunnen doen. |
![]() |
|
* sluit beter aan op je vervolg opleiding
* leert zelfstandig werken * resultaten zouden beter worden met slagingspercentage enzo ( tot nu toe nog niet voorgekomen ) * leert samenwerken * zelf problemen oplossen * Leert zelfstandig werken: heeft helemaal niets met Tweede Fase te maken, dat is het studiehuis (iets anders dus, het is een totaal non-argument wanneer het over de Tweede Fase gaat) *Leert samenwerken: voor dit argument geldt hetzelfde, dat is een argument voor het studiehuis en niet voor de Tweede Fase. (Hint: zoek het verschil tussen Tweede Fase en studiehuis uit, ik heb het ooit precies geweten (heb erover gedebatteerd), maar weet het niet meer precies) Succes Post je hoe het gegaan is? |
![]() |
|
|