Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2003, 21:20
Evil creature
Evil creature is offline
Hoe was het toen je voor het eerst condooms ging kopen? Vond je jezelf voor lul staan? Kreeg je een zenuwaanval, of voelde je je juist stoer. Of durf je ze niet in de winkel te kopen en ga je liever naar de automaat.
Oud 12-02-2003, 21:27
Verwijderd
voor t eerst? dat was een weddenschap met mijn broertje toen ik 10 of 11 was, jij durft dat niet, hoezo niet, dus ik ging t gewoon halen bij de kruidvat in de buurt.....

Nu heb ik er ook geen problemen mee, loop met gemak met een pak condooms door de winkel, ik sta nu zelf in de drogisterij, dus ik koop ze bij mijn collega's
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 21:33
Unexplained
Unexplained is offline
Even diep adem halen, toch maar naar de balie lopen, en quasi-noncholant zeggen "graag een pakje Durex". Er waren wel enige zenuwen, maar achteraf viel het reuze mee en sindsdien heb ik er helemaal geen problemen mee gehad. Was toen 18 overigens.
Oud 12-02-2003, 21:38
Thomas
Thomas is offline
Automaat, had er geen problemen mee.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 21:40
Lindansje
Lindansje is offline
Was bij Etos, gewoon uit het schap gepakt en afgerekend.

Ik was 18.
Oud 12-02-2003, 21:48
Verwijderd
Ik was 18, durfde het wel, maar vond het wel een beetje eng ik had echt van te voren wel zoiets van wat moet dat meisje achter de toonbank wel niet denken, maar goed toen had ik ook zoiets van ze denkt hooguit dat meisje is verstandig Maar nee voelde me niet echt stoer hoor! Alleen toen mijn zus zei van zo dat had ik nooit van je verwacht had ik zoiets van hihi ik ben toch stoerder dan je denkt
Het ging bij de toonbank heel normaal hoor, het meisje pakte de condooms alsof het heel normaal was en dat is het eigenlijk ook...!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 21:53
poesiefox
poesiefox is offline
Condooms kopen vond ik niet genant, maar het glijmiddel wat erbij hoort, daar krijg je soms toch rare blikkken bij. Maar die dingen gaan bij ons altijd piepen, en dan komt het door het lachen niet meer van sex. Mijn vriend zei dat hij apetrots was toen hij ze voor het eerst ging halen.
Oud 12-02-2003, 21:58
jos-fan
jos-fan is offline
- Goedemiddag
Hallo, graag een pakje condooms...
- welke wilt u hebben: gewone, top-safe???
Euh, (en toen kwam het dus) jah, wat is beter???
- Top Safe is met zaaddodend glijmiddel...
Doe die dan maar...
- 12 of 24 stuks?
Nou, doe dan maar 24...

Zoiets ging het, maar kwas wel vrij zenuwachtig en had een tijdstip uitgekozen dat het niet zo druk was in de drogisterij. Nu heb ik er minder moeite mee... Gewoon bij de Etos, uit de rekken, werkt toch het makkelijkst
Oud 12-02-2003, 22:03
Destrøyer
Destrøyer is offline
ik ging gewoon naar de drogist en kocht wat. Niets bijzonders
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 22:23
Lott
Lott is offline
Is het stom als ik zeg dat mijn ouders ze voor me kochten in het begin
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 22:28
Verwijderd
Mijn eerste condooms lagen onder de kerstboom ik was 16. En ik had een vriendinnetje

Van pappa en mamma gehad. *ja ze zijn zo ondertussen wel op ja*
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 22:33
Lott
Lott is offline
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 23:12
Verwijderd
ging t gewoon halen zonder enige schaamte oid
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 23:18
Verwijderd
was net 15, liep vet stoer met zonnebril de winkel in en kocht een pak condooms, het meisje achter de kassa zei ooknog 'veel plezier'
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 23:33
Wasp
Wasp is offline
Ik was 16, bij de drogist. Niets engs aan. Voelde me zelfs wel een beetje stoer.
Oud 12-02-2003, 23:39
Verwijderd
ik was 15 en ik voelde mee heel stoer. maar ondertussen vond ik het best wel spannend..."mag ik gaarne een pakje durex"

hoeveel, wat voor, met smaak , met pasta, zonder pasta wist ik veel, gewoon, condooms.

sjah en pas een half jaar later kwamen ze van pas.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 01:51
Memnoch
Memnoch is offline
No prob, stapte op zo'n vulmiep af, vroeg waar de condooms lagen, want ik kom bijna nooit by de kruidvat (of hoe die zaak ook heette) en had geen zin om te zoeken, pikte een pakje uit, greep een zak snoep omdat ik daar trek in had, betaalde ze, ging naar huis en gebruikte ze...
Oud 13-02-2003, 06:25
Herrie
Herrie is offline
Ik was 14, ging gewoon naar het Kruidvat of was het nou DA? (Is al weer zo lang geleden ) Ik denk dat het DA was... Ik was de 1e keer wel een beetje zenuwachtig, maar niet overdreven Ging allemaal makkelijker dan ik verwacht had . De keren daarna waren er helemaal geen zenuwen meer. Wel irri dat ik meer van condooms weet dan die mutsen bij het Kruidvat... Ik wil nl. altijd Avanti hebben en dan weten ze niet welke dat dat zijn
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 09:43
Studentje
Studentje is offline
Toen ik zestien was, heb ik ze voor het eerst gekocht. Gewoon bij zo'n drogist met zo'n rekje op de toonbank. Viel me ontzettend mee.
Oud 13-02-2003, 10:34
marlies
marlies is offline
Citaat:
AePiE schreef:
Mijn eerste condooms lagen onder de kerstboom ik was 16. En ik had een vriendinnetje

Van pappa en mamma gehad. *ja ze zijn zo ondertussen wel op ja*
\

Oh deze vind ik schitterend!!
Oud 13-02-2003, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Herrie schreef:
Ik was 14, ging gewoon naar het Kruidvat of was het nou DA? (Is al weer zo lang geleden ) Ik denk dat het DA was... Ik was de 1e keer wel een beetje zenuwachtig, maar niet overdreven Ging allemaal makkelijker dan ik verwacht had . De keren daarna waren er helemaal geen zenuwen meer. Wel irri dat ik meer van condooms weet dan die mutsen bij het Kruidvat... Ik wil nl. altijd Avanti hebben en dan weten ze niet welke dat dat zijn
t is iig beter dan dat een 18 jarige aan je vertelt wat je wel en niet fijn is als je 34 bent (wat ik dus gehad heb )
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 15:46
anansi_de_spin
anansi_de_spin is offline
hai,
ik was 16 en een vriendin van me ging mee...
ik dacht doe es gek en laat ik maar smaakjes kopen (viel niet echt in de smaak achteraf maargoed...leuke woordspeling!)
en t meisje vond t volgens mij erger dan ik om ze te pakken haha nee ik was wel beetje zenuwachtig maarja eigenlijk ist de normaalste zaak van de wereld...toch!?!?

xx margreet
Oud 13-02-2003, 17:01
sexylexy
sexylexy is offline
ik moest toevallig een keer een prik halen bij de ggd, en daar lagen gratis boekjes met condooms, (durex) en die nam ik maar mee (2)
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 20:48
Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Eerst vond ik het eng, en heb ik net zolang naar een winkel gezocht waar je ze niet hoeft te vragen totdat ik er een gevondeb had. Bij de V&D kun je ze pakken en afrekenen. Nu durf ik ze voortaan wel gewoon te vragen, maar het blijft 'raar' voelen.
Oud 14-02-2003, 11:31
very drunk driver
very drunk driver is offline
nooit geen last van gehad. ik keek wel een paar keer rond of ik mijn moeder zag lopen. ik stond bij de etos wel altijd heel lang te kijken welke condooms ik deze keer zou pakken.
Oud 14-02-2003, 14:58
Verwijderd
mm ik vroeg ze gewoon (kruidvat) en ik kreeg ze. T was wel niet voor mezelf en ook bij mn school maar toch. Ik voelde me gewoon op mn gemak..todat die vrouw achter de kassa een opmerking maakte: En natuurlijk nog het bonnetje voor als ze niet goed zijn! dom wijf
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 15:47
Jozzy
Jozzy is offline
Niks engs aan. Achteraf althans, van te voren wel eventjes eng... Maar datbleek onzin..
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 14:25
damaetas
damaetas is offline
was heel stoer bij mij

niet dat ik zenuwachtig was ofzo, maar ik ging dus naar de apotheek. stond er een 80jarige man achter de kassa toen werd ik wel nbtje verlegen. maar toch maar gewoon gevraagd. en die dee er zo super relaxt over "moet er een smaakje aan? en er zijn nu andere van durex die veel makkelijker aangaan bla bla bla" echt een coole bejaarde

(normaal zou mijn vriendje die gaan halen maar hij ging bij een apotheek waar er een jonge meisje stond en hij kwam terug met een doosje aspirientjes. bwhahaha wat een schijterd! )
Oud 15-02-2003, 16:15
JuztAGiRl
JuztAGiRl is offline
Nou ik heb m'n vriendje naar een automaat gestuurd want k durfde dat zelf niet, maarre toen die ze eenmaal had dacht k ; eigenlijk is het ook wel stoer om ze gewoon te kopen, want volgens mij voelt zo'n verkoopster zich net zo ongemakkelijk, of erger

Glijmiddel kopen vond ik erger,
ik had daar niet echt verstand van, dus zij uitleggen dat het kleine flesje wel genoeg was om uit te proberen want je was toch maar een paar druppels nodig..blabla..dat mens was 60 ofsow... dat vond ik iets erger
Oud 15-02-2003, 16:28
Talon
Talon is offline
Citaat:
Naojan schreef:
ik was 15 en ik voelde mee heel stoer. maar ondertussen vond ik het best wel spannend..."mag ik gaarne een pakje durex"

hoeveel, wat voor, met smaak , met pasta, zonder pasta wist ik veel, gewoon, condooms.

sjah en pas een half jaar later kwamen ze van pas.
alleen hebben die dingen op een gegeven moment geen nut gehad..
Oud 15-02-2003, 16:30
Talon
Talon is offline
En dan tegen dat miepje achter de kassa zeggen..: wat jij daar in je handen hebt, zit straks rond mijn lul...

kijk eens hoe snel ze rood word
Oud 15-02-2003, 16:33
Yolcu
Yolcu is offline
Gewoon bij de Etos, pakken en afrekenen. Zonder blikken of blozen. M'n ex durfde niet..
Oud 15-02-2003, 16:42
CryptapiX
CryptapiX is offline
dat was zooo gaaf
ik ging condooms kopen omdat 2 meidjes toen uit me klas die nodig hadde maar ze zelf niet durfde te halen..

was in 1ste klas mavo ofzow.. dus ik was jaar of 13 a 14.. en ik was zon 1.55.. geweldig dus

dus ik stap trekpleister in..
vraag om die verschillende smaken condooms (fiesta van durex)
vrouwke kijkt me aan "jongeman mag ik vragen hoe oud je bent"
juh.. ik ben 14 maar doet dat er wat toe ?
de vrouw daar zegt "neej maar i kvroeg me af wat jij met condooms moet"
toen hield ik het niet meer.. ik kwam niet meer bij van het lachen...
"mevrouw ik ben dan wel 14.. maar u als oude vrouw zou toch ook moeten weten wat je met condooms moet"
vrouwke meten stil.. netjes afgerekent en de condooms afgeleverd bi jde klasgenootjes
Oud 15-02-2003, 16:54
Verwijderd
Met een vriendin gingen we 's avonds langs het condoom automaat. Echt zo *kijkt fanatiek om zich heen* Niemand in de buurt! *gooit gauw 5 gulden in automaat* *rost pakje eruit*

Aan de andere kant van de weg kwamen de medewerkers van de trekpleister naar buiten: "Heej, die kan je hier ook kopen hoor!"

Wij: *BLOOS*

Mjah. Waren vijftien. Gingen op vakantie. Namen het voor de zekerheid mee.

De tweede keer ofzo liep ik gewoon met m'n vriend van toen langs het automaat en haalden ze zo....
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 16:55
Verwijderd
Citaat:
CryptapiX schreef:
dat was zooo gaaf
ik ging condooms kopen omdat 2 meidjes toen uit me klas die nodig hadde maar ze zelf niet durfde te halen..

was in 1ste klas mavo ofzow.. dus ik was jaar of 13 a 14.. en ik was zon 1.55.. geweldig dus

dus ik stap trekpleister in..
vraag om die verschillende smaken condooms (fiesta van durex)
vrouwke kijkt me aan "jongeman mag ik vragen hoe oud je bent"
juh.. ik ben 14 maar doet dat er wat toe ?
de vrouw daar zegt "neej maar i kvroeg me af wat jij met condooms moet"
toen hield ik het niet meer.. ik kwam niet meer bij van het lachen...
"mevrouw ik ben dan wel 14.. maar u als oude vrouw zou toch ook moeten weten wat je met condooms moet"
vrouwke meten stil.. netjes afgerekent en de condooms afgeleverd bi jde klasgenootjes
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 12:25
Quantes
Quantes is offline
ik vindt dat niet eng, maar ga wel naar de grote stad, want hier in de buurt kewn ik zowat iedereen, duzz...
Oud 16-02-2003, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 14:26
bitsj
bitsj is offline
Ik liep de Kruitvat binnen en het was echt onwijs druk! Dus ik schaamde me van binnen wel een beetje, maar ik zette me eroverheen en vroeg aan de vrouw achter de balie (met een rij van 20 man achter me) ,,Wat zijn de goedkoopste condooms die u heeft? Ik heb niet zoveel geld, maar ik heb ze wel nodig."
Toen kreeg ik de Kruitvatcondooms mee en ben ik stoer de winkel uitgelopen, om me buiten aan een patatje met over te geven om mijn 'stoere actie' te belonen.

Haha, sad.
Oud 16-02-2003, 14:30
Talon
Talon is offline
Citaat:
bitsj schreef:
Ik liep de Kruitvat binnen en het was echt onwijs druk! Dus ik schaamde me van binnen wel een beetje, maar ik zette me eroverheen en vroeg aan de vrouw achter de balie (met een rij van 20 man achter me) ,,Wat zijn de goedkoopste condooms die u heeft? Ik heb niet zoveel geld, maar ik heb ze wel nodig."
Toen kreeg ik de Kruitvatcondooms mee en ben ik stoer de winkel uitgelopen, om me buiten aan een patatje met over te geven om mijn 'stoere actie' te belonen.

Haha, sad.

vooral die: "wat zijn de goedkoopste"

Regels voor berichten