Hoeft niet, maar het komt wel vaak voor (als je tenminste een beetje geil zoent, niet zo droog alleen een kus of twee seconden met tong ), heb ik ondervonden
Ik eigenlijk alleen bij meisjes waar ik voor de eerste keer mee zoen of dat het nog 'pril' is. En in geile situaties natuurlijk. Maar als ik al een tijdje een vriendin heb dan gaat ie niet elke keer omhoog als we zoenen.
Ja, eigenlijk wel. Als je geil aan het zoenen bent met een meisje krijg je standaard wel een stijve, zoenen met een vriendin waar je al 6 jaar mee hebt.. mja dan kan ik me voorstellen dan sjakie zich koest houdt
Ik heb met verschillende jongens gezoend, en bij sommigen merkte ik wel een erectie op en bij anderen niet.
De conclusie is dus: sommige jongens wel, sommige jongens niet!
Kusje, Kronkel.
vind het helemaal niks
lijkt het net alsof je meteen verder wil ofzo..
we kunnen niet eens ons eigen lichaam onder controle houden...
misschien moeten we op de basisschool al les krijgen voortaan in het beheersen van jezelf. zo'n tibetaanse monnik die je dan ff wat meditatie technieken aanleert enzo..
zou wel handig zijn
hm, dit gaat nergens over
Ik probeerde het altijd te verbergen voor mijn ex, maar na een tijdje vindt ze het toch raar dat je je wegdraait met je onderlichaam. Dus toen heb ik het haar maar gezegd. Ze vond het wel leuk, en snapte ook wat ik bedoelde.