Advertentie | |
|
![]() |
|
Kheb mn eigen pony.
Mooie rijlaarzen zijn duur, maar uit ervaring; goedkoop is duurkoop. Dus ik heb een duurder soort. M'n rijbroeken zijn ook vrij prijzig. Dat alles is van bepaalde sportmerken, die zich op paardensportartikelen richten. Shirtjes zijn gewoon uit m'n kledingkast. Kheb niet aparte dingen ervoor. Wel een paar truien gewoon normaal van Levi's en dergelijke. Jas is van Tenson, omdat die lang mee gaat, hoogstaande kwaliteit en niet zozeer vanwege het logo. Kgeef denk ik evenveel of iets minder aan sportkleding uit dan aan 'normale' kleding.
|
![]() |
|
![]() |
Mijn sport is dansen (klassiek ballet, moderne dans, jazz). De kleding die ik daarvoor gebruik is niet erg duur. Balletschoentjes en pakjes zijn misschien niet goedkoop, maar de broeken die ik voor modern en jazz gebruik zijn gewoon simpele Hennes sportbroeken.
|
![]() |
Mja, ik sport ook in merkkleding, tenminste, als dansen sport is..
![]() ![]() en voor gym gewoon een wijd zwart merkloos broekje en een bandshirt..
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
paardrijbroeken zijn niet goedkoop maar ze gaan opzich wel heel erg lang mee... heb er nog eentje die ik vanaf bijna het begin heb dus al een jaar of 8 en dat is dan gewoon een horka, wat een relatief vrij goedkoop merk is, dat gaat nog best
![]()
|
![]() |
je bent merken geil of niet he...
ik handbal en schoenen zijn gewoon niet goedkoop, me trainingbroekje ook niet maar daarvoor is die fijn, shirt boeit me niet en wedstrijd tenue door sponsor...
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Sportkleding Verwijderd | 12 | 13-05-2014 16:53 | |
Lifestyle |
lonsdale love all colors DreamQueen | 100 | 12-01-2005 20:41 | |
Algemene schoolzaken |
Geen LONSDALE! E Che Guevara | 73 | 14-12-2004 21:56 | |
Lifestyle |
LoNsDaLe Paulo Nuñez | 180 | 17-11-2004 13:21 | |
Lifestyle |
Karl Kani... Upke | 88 | 30-05-2004 22:37 | |
Lifestyle |
White power, steelo indo, fubu niggah wear and so on. Verwijderd | 105 | 18-05-2004 17:43 |