Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik had gewoon het geluk dat er 2 schoolpoorten waren, en dat ik altijd via de 2de naar binnen kon glippen. meestal liepen ze dan nog maar net het klaslokaal binnen, of zei ik dat ik nog vlug naar het toilet moest of zo. als ik al die keren zou moeten optellen kom ik ook wel aan heel wat keren hoor. maar nu ben ik al een heel stuk stipter ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vroeger wel... ik woon 5 minuten van school af dsu als ik me dan de volgende dag om 8 uur moest melden ging ik meteen ff langs de bakker en ontbijtte ik eens goed met verse broodjes enzo
![]() Was ik de eerste paar uur vrij, dan meldde ik me niet om 8 uur en dan moest je je altijd op vrijdag het 7e en 8e uur meldden. Was altijd best gezellig.. allemaal mensen die net zo lui waren/zijn als dat ik altijd was. Beetje gameboyen/muziek luisteren.... of laptop mee en gewoon ff wat achterstallige dingen wegwerken/spelletje spelen... Maar voor afspraken met mensen kom ik nooit te laat. |
![]() |
|
Na...meestal kom ik gewoon precies nét op tijd, dus met het geluid van de bel ben ik net in de klas
![]() Het is gewoon een feit dat ik moeite heb om m'n bed uit te komen. Ik neem me altijd voor om eerder op te staan...maar dit is nog geen enkele keer gelukt..
|
Verwijderd
|
Ik kom uhm iedere dag te laat... maakt ook echt niet uit of ik nou om kwart over 8 of om half 1 begin, ik kom toch wel te laat. Sommige leraren hebben de hoop opgegeven en daarbij hoef ik ook geen briefje meer te halen! Bij andere wel en dan heeft de conrector echt zo van heb je haar weer en dan met een grote grijns hoe laat begin je morgen... nou kom je dan maar vroegmelden... grrr... Hihi en als ik op tijd ben zegt hij altijd van hey je bent op tijd
![]() |
![]() |
|
Check this out!
Mo is altijd laat veelste vaak niet regelmaat. Mo is nooit op tijd met zekerheid,maar heeft geen spijt. Mo hij heeft geen klok en geeft geen FOK je weet het toch. PeaCe ![]() ps:Ja ik ben ook meestal te laat.Maar mijn docent is kennis/vrienden van me ouders..... ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mjin eigen boek! Lees en kom op de Maillist! anjer1000 | 1 | 16-02-2013 10:03 | |
Liefde & Relatie |
Wat voor vriend/vriendin ben jij? (vriendschappelijk) Verwijderd | 33 | 09-12-2007 10:53 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is het juist om mensen te hypnotiseren? Dotcom | 16 | 28-08-2004 04:14 | |
Werk, Geld & Recht |
problemen op werk door stage Hrvatska | 5 | 19-02-2004 23:46 | |
De Kantine |
Kom jij vaak te laat ? Verwijderd | 83 | 09-09-2003 19:46 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |