Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Jij bij een psychiater?.....doe toch normaal...Bij mij kom je over als een jongen bij wie niks mis is...en van een joint houd Dus trek je maar niks van je ouders aan ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Hier kan men sowieso weinig mee. Je geeft veel te weinig informatie en de informatie die je geeft; daarbij dient men rekening te houden dat deze mogelijk al dan niet enigzins verdraaid is.
Tevens zou men ook kennis moeten hebben van het verhaal van de ouders om een gefundeerd oordeel te vellen. De psychiator heeft gesproken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
NOOI NAAR EN PSYGO GAAN!!!!!!! die naaien je de grond in en je word er nooit meer beter van,ik heb het allemaal mee gemaakt en heb er een trauma aan over gehouden,ik vertrouw mensen te snel en word er van misbruikt,of ik vertrouw niemnad meer en ken niemand me aanraken,of ik heb huilbuien en er is nix enzo,dus nooit doen,het is echt niet goed voor je,en blijf in jezelf geloven!!!!!!!!
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
ik wil een zeemeermin zijn, ben ik gek? lanastar | 33 | 04-12-2018 23:19 | |
Psychologie |
Ik durf het niet te sturen.. saninge | 12 | 21-05-2013 15:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Psychologie |
ben jij gek? evanescence | 59 | 30-06-2005 21:44 | |
Psychologie |
Waar kan ik zo'n 'ben-ik-gek-test doen? Blues | 27 | 10-02-2004 15:10 | |
Liefde & Relatie |
ik vind het leuk, ben ik gek?? Some | 18 | 05-06-2003 21:54 |