Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
ik vin het altijd erg mooi om 2 of 3 kleuren in elkaar te laten overlopen, naar boven toe. vlak bij je wimper de donkerste kleur, en dan steeds lichter. ook zijn van die plaksteentjes in je ooghoeken erg leuk. of smokey eyes maar dan met een andere kleur dan zwart, zilver bijvoorlbeeld.
![]()
|
Ik vind zelf knallende kleurtjes erg mooi. De laatste tijd doe ik niks op mijn ogen maarja. Als ik me opmaak neem ik meestal een knalkleurtje zoals rood, turquas enzo. Veel plezier...
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
verzin dan zelf iets vaags.. doe ik ook altijd , issut tenminste origineel plak je hoofd vol met glitterdingetjes (ik gebruik ze van opstrijkpatroontjes) of paillletjes, doe wat met kleurtjes, patroontjes.... |
![]() |
|
Wat afschuwelijk!! Gelukkig is het maar make up en kun je het er zo afwassen, maar ik zou er niet over denken om zulke walgelijk patronen op mijn gezicht te tekenen! Ik heb alleen een oogpotloodje, en dat gebruik ik alleen als we op zaterdag naar de jeugdsoos bij ons op het dorp gaan, en eigenlijk is mijn moeder daar al niet zo blij mee, maar het mag nu wel
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Hoi Haters #1884 Holland Oates | 501 | 22-07-2016 21:30 | |
Verhalen & Gedichten |
eigen boek W.A.L.L.I.E | 20 | 06-11-2012 19:44 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Anders dan eergister flyaway | 0 | 14-11-2008 13:05 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Lifestyle |
Hoe zie jij eruit? Verwijderd | 267 | 25-08-2002 18:03 |