Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
leeg. mensen die saai zijn zijn mensen die niks te bieden hebben onder hun oppervlak van sociaalheid of schoonheid of wat dan ook.
toch stom dat ik zelf zo saai ben. en ik ben dan nog niet eens mooi of sociaal ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dus vind iedereen iets anders saai. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Anders gezegd: saai is een subjectief begrip. Ik kan urenlang buiten door het park wandelen en vermaak me prima, terwijl anderen dat dood en doodsaai zouden vinden. Zo is het ook mogelijk dat zij helemaal uit hun dak gaan in een discotheek en ik mij sta te vervelen. Het hangt uiteindelijk gewoon van je interesses af ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En dat bedoelde ik ja ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En disco's zijn bbbbbrrrrrrrrrr SAAI! ![]()
|
iets is saai als je voortdurend op je horloge kijkt (hoelang nog???), gaat gapen en dat soort dingen.
maar, het is natuurlijk een subjectief begrip (maar hier vertel ik nix nieuws)
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik ben dan meestal aan het filosoferen over verschillende dingen die dan in mijn hoofd rondspoken. De onderwerpen varieren van programmeerproblemen tot en met analyses van alles en nog wat (te denken valt aan reacties van mensen op bepaalde dingen, dan probeer ik te achterhalen wat iemand nou eigenlijk probeert / van mij wil .. of iets simpelers; bijvoorbeeld wat ik allemaal met mijn computers wil uitvreten, te denken valt daarbij weer aan het inrichten van servers, configuratie van verschillende deamons, enz, enz, enz) .. Ik denk alles dan van tevoren uit, voordat ik ermee begin ![]() Tsja, en dan vragen mensen zich af waarom ik zo vaak met mezelf praat ![]() Citaat:
![]() Eigenlijk niet zo zeer de disco's zelf, maar de mensen die erin vertoeven meestal ![]() Greetz, ******** (aka Marc S .. die ook op de DoP meeting was en 2 stoelen verderop zat ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat is het leukste compliment dat je ooit gehad hebt? Verwijderd | 167 | 19-08-2008 17:22 | |
De Kantine |
De tandarts is saai #247 Dark Phoenix | 500 | 19-06-2008 20:56 | |
De Kantine |
Je moeder is saai! :bob: #232 Verwijderd | 3 | 06-06-2008 15:42 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Wat is het verschil tussen Wis. B & A saartjeh | 13 | 01-06-2003 19:11 | |
Films, TV & Radio |
Wat is de ergste film die je ooit heb gezien?? Toet0r | 151 | 31-05-2003 19:55 | |
Lifestyle |
onze generatie is saai Ninnoc | 69 | 15-09-2002 14:44 |