Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2002, 18:56
ikben16
ikben16 is offline
M'n vriendin heeft sinds een week ofzo heel erg goed contact met een jongen bij haar op school, hij ops op dit moment haar beste vriend, en nu gaan er bij haar op school allerlei roddels dat zij iets met elkaar zouden hebben en hij slaat ook continu een arm om haar heen enzo (niet waar ik bij ben, ik heb hem nog nooit gezien), en ze mailen over behoorlijk intieme dingen, en hij wil graag 'snel weer goed met haar praten'

Heb ik nouw reden om jaloers te zijn of niet? Mijn verstand zegt van niet, maar ik ben het toch

Regards,
Frenkie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-05-2002, 19:38
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
als ik in jouw schoenen zou staan, zou ik ongelooflijk jaloers worden... maar goed, dat ben ik en dat is misschien niet vergelijkbaar materiaal...

ik vind het een beetje lullig van je vriendin dat ze op zo'n manier met je gevoelens speelt... ik denk dat je toch ff met d'r moet gaan praten...

maar zorg er wel voor dat je niet te jaloers wordt... ga niet controleren ofzo, want dat kan nog wel eens verkeerd uitpakken...
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 19:39
Oen
Oen is offline
Beetje vreemd verstand van je dan.
Praat er eens met je vriendin van je over. Wees eerlijk. Zeg wat jij denkt en vraag haar hoe het zit.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 21:39
Squall
Squall is offline
ik had die gozer opgezocht en een vuist in ze neus gedrukt
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 21:43
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Squall schreef:
ik had die gozer opgezocht en een vuist in ze neus gedrukt
dat lost ook echt iets op
Oud 20-05-2002, 22:01
LittleLucille
LittleLucille is offline
Nou als ze gewoon vrienden zijn.. okeej
maar als ik lees dat hij armen om haar heen slaat zou ik heeel erg jaloers zijn!!!

zou met haar er over praten...

en eens gaan kijken wat voor jongen het izzzz....
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 06:35
Anal Avenger
Anal Avenger is offline
hem gelijk op zn bek rammen heeft niet zoveel nut, mischien weet hij niet eens dat ze jou als vriend heeft, praat er eens over met haar zouk zeggen
Oud 21-05-2002, 08:55
Verwijderd
Ik zou ongelofelijk jaloers zijn, ook wanneer ze niets zouden blijken te hebben. Ik vind dat je dit zeker weten eens aan haar moet vragen. Wel rustig blijven uiteraard.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 09:01
Ilsch
Ilsch is offline
idd met haar praten...
maar zeker niet te jaloers reageren zeg maar, want dan is het net of je haar niet vertrouwd en daar zal ze dan niet zo blij mee zijn.

Of ga een keer gewoon met haar mee, dat je hem ook ziet, met z'n 3e zeg maar. Weet je ook wie het is en hoe hij is en zo
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 12:27
Howlin_Mad
Howlin_Mad is offline
Citaat:
Gothic schreef:

dat lost ook echt iets op
Als je het hard genoeg doet wel

Maar ff ontopic: Beetje jaloers is niet erg, gezond ook wel, maar vind wel raar dat je vriendin dat toelaat als ie bv een arm om haar heen slaat.
Ik zou met haar erover praten, maar tis moeilijk om dan niet gigantisch jaloers over te komen.
Oud 21-05-2002, 12:47
Tom
Tom is offline
die jongen is t probleem niet maar je vriendin moet zoiets gewoon niet pikken vind ik... die moet hem duidelijk maken dat ze een vriend heeft en geen arm om d'r heen wil enzo..
Oud 21-05-2002, 15:18
highlight
highlight is offline
Citaat:
Tom' schreef:
die jongen is t probleem niet maar je vriendin moet zoiets gewoon niet pikken vind ik... die moet hem duidelijk maken dat ze een vriend heeft en geen arm om d'r heen wil enzo..
Maar wie zegt dat ze dat niet wil?

Ikzelf zou heel jaloers zijn, en zeker wat uitleg vragen, of vragen of het niet wat minder kan..
Oud 21-05-2002, 15:28
Verwijderd
Citaat:
highlight schreef:

Maar wie zegt dat ze dat niet wil?

Ikzelf zou heel jaloers zijn, en zeker wat uitleg vragen, of vragen of het niet wat minder kan..
Precies, ookal is er niets tussen die jongen en haar, vind ik dat je best mag vragen of het wat minder kan.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 15:56
lausie
lausie is offline
tuurlijk zou ik ook hebben als me dit overkwam!ik kan het best begrijpen dat je je hierover druk maakt,]

mijn tip is dat je erover met je vriendin moet praten en rustig afvragen wat die ''beste vriend'' voor der betekent ok? sterkte kuzz lausie
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 15:58
bracelance
bracelance is offline
verbieden zou absurd zijn want iedereen heeft het recht zijn/haar eigen vrienden uit te kiezen. Maar als hij in korte tijd de beste vriend wordt en een arm om haar heen slaat, dan vind ik het lullig om te zeggen, maar dan kun je je zorgen gaan maken. Ik zou helemaal flippen en die vent opwachten maarja, ik ben altijd heel erg jaloers, zelfs als mijn vriendin een complimentje krijgt van een ander op het internet.
Oud 18-02-2003, 16:08
ikben16
ikben16 is offline
Het is een topic van lang geleden, ik weet het...
Maar 5 dagen na het posten van dit topic maakte zij het uit, en 4 dagen daarna had zij iets met die jongen
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 16:11
Elisaaa
Elisaaa is offline
aaaaaaaaah neej... en die gozer? Is ie de klap op zijn neus nog een beetje te boven gekomen.
Ik vind het erg sneu voor je... maar ja, dan was ze je gewoon niet waard he. Dr komt vast wel weer een ander leuk meisje.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 18:34
japie
japie is offline
Citaat:
ikben16 schreef:
Maar 5 dagen na het posten van dit topic maakte zij het uit, en 4 dagen daarna had zij iets met die jongen
Dus om antwoord te geven op je vraag: Ja, had reden om jaloers te zijn.
Oud 18-02-2003, 19:02
Thomas
Thomas is offline
Jaloers zijn en er met je vriendin over praten. Meer kan je niet doen.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 19:52
Verwijderd
Citaat:
ikben16 schreef:
Wat een sletje.

Ik zou die vriend ook maar 'ns een paar petsen geven als ik jou was.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten