Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
meissie, er komen betere tijden, dat verzeker ik je... toen ik 14 was had ik precies hetzelfde (ik zakte bijna weg in t constante kutgevoel, niet alleen daardoor)maar ongeveer een jaar geleden kreeg ik nieuwe vrienden en vanaf toen zijn er echt verschrikkelijk veel jongens geweest die me leuk vonden (of nog vinden) en ik hoe meer ik ben gaan stralen en ervoor openstond hoemeer t er nog werden ook! de een is wat vroeger dan de ander en als je je van binnen goed voelt straal je dat ook uit en dat is meer dan t halve werk!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
14 is nog best jong en ik heb zoveel mensen zien veranderen toen ze 15, 16 en sommige zelfs 17 werden. Ze gingen zich socialer gedragen en ineens waren ze populair en waren ze tevreden met zichzelf. Beste wat je voorlopig kan doen is gewoon afwachten
|
![]() |
Ja dat gezeik van 'jong' vink een Btje onzin! Wat nou te jong, mag je dan wel oncker zijn en geen vriendje hebben ofsow?!
![]() Voor de rest gewoon jezelf zijn, want een 'fake-meidje' houdt geen een jongen van! Jongens komen vanzelf op je pad, je zal merken, zodra je niet zoekt(dus er echt effe NIET mee bezig bent) kom je een leuke vent tegen ![]() Komt denkik allemaal wel goed ![]() Liefs Shannia |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() hmmz van die blaadjes word je alleen maar onzekerder volgens mij. En als je eenmaal met make-up begint, durf je op een gegeven moment niet meer zonder... (uit eigen ervaring) bovendien, je zegt "dan ben je al een stuk mooier dan normaal", dat zegt dus al dat je jezelf niet bent. Stel een jongen wordt 's ochtends naast je wakker, dan denkt ie ook: "shit dit had ik nou niet verwacht...." ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Btw ik was 18 toen ik mijn eerste vriendje kreeg. En 20 toen ik 'de ware' ontmoette, en zoals Shania al zei, dat was op een moment dat ik er absoluut niet meer mee bezig was. En dit keer was ik totaal mezelf, dat kan ik nu dus ook zijn. Heel veel sterkte en succes en je komt echt nog wel iemand tegen. [Dit bericht is aangepast door Leonoor (22-03-2002).] |
![]() |
||
Citaat:
![]() Toevoegende waarde: nihil. Waar slaat het in godsnaam op om voor een jonger persoon te kiezen vanwege de gerimpelde lul? (gaarne niet letterlijk nemen). Het is best moeilijk voor zo'n jong meisje en dan ga jij zo'n achterlijke reply plaatsen, kom op, dat kind is 14. IMHO dan ![]()
|
Hm onzekerheid in puberteit is heel normaal
![]() Ga je uitsloven ![]() ![]() ![]() probeer er een beetje leuk uit te zien zodat jongens je ziet staan?? (niet lullig bedoeld hoor ![]() ![]() Ga experimentelen met jezelf ofzow ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ach ja, kennut... Net zo goed als ik wel eens nagefloten word, word ik ook wel uitgescholden voor lelijk... Laat ze toch allemaal opzouten, wat kan jou dat schelen.
Enne verliefd... ach jah, komt allemaal wel. Geloof me, je uiterlijk maakt uiteindelijk niet zoveel uit, als je verliefd op iemand wordt is dat echt niet alleen maar op het uiterlijk. Je zit helaas alleen nog op de leeftijd dat alle jochies een grote bek hebben over lekkere wijven en grote tieten, weinig aan te doen... Tegen de tijd dat ze zelf verliefd worden, kappen ze er wel weer mee... okee, niet allemaal ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Van die verandering moet ik nog iets voelen, nog niet gebeurt hoor... ![]() Ontopic dan maar. ![]() Ik ken het wel... word zelf redelijk vaak verliefd, maar meisjes vinden mij NOOIT leuk... ben ik dan ZO lelijk??? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Liefde & Relatie |
wat zouden jullie van zo een baas vinden? Noelia | 60 | 26-03-2008 13:30 | |
Psychologie |
Lelijk Lyne | 72 | 29-08-2006 20:03 | |
Lichaam & Gezondheid |
Abortus; ja of nee? Verwijderd | 196 | 30-01-2004 18:42 | |
Seksualiteit |
maagd...hoe denken jullie over de eerste keer, wat verwacht je ervan Verwijderd | 296 | 21-09-2003 19:23 | |
Liefde & Relatie |
waarom???!! charly not | 21 | 11-02-2003 14:57 |