Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2002, 18:40
Luus'87
Luus'87 is offline
hoi
ik ben onzeker van mezelf en ben nog nooit echt verliefd geweest, wel een btje maar dan zijn ze niet op mij. Ik denk soms dat ik gewoon niet leuk ben en dat niemand mij wil... nu zullen jullie wel zeggen dat ik niet zo over mezelf moet denken, maar dat doe ik dus wel....wat kan ik r tegen doen????
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-03-2002, 18:44
Nena21
Nena21 is offline
Hmm je bent pas 14,dat komt nog wel..
Én dat onzekerheid,tja de puberteit,gaat wel weer over
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 18:49
kleinedraak
Ik heb wel al eens gezoend maar zij vonden mij nooit leuk, ik ben al te vaak verliefd geweest maar ik wordt altijd nageroepen dat ik lelijk ben
dat schaadt mijn zelfvertrouwen
en ik ben ook niet knap I know maar iedereen waar ik verliefd op was is ook niet knap
wat boeit uiterlijk???? Ik ben zelfs op een getrouwd iemand van 50 nu !!!! echt erg reageer aub!!!!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 18:51
pienie
Citaat:
kleineghcdraak schreef:
Ik heb wel al eens gezoend maar zij vonden mij nooit leuk, ik ben al te vaak verliefd geweest maar ik wordt altijd nageroepen dat ik lelijk ben
dat schaadt mijn zelfvertrouwen
en ik ben ook niet knap I know maar iedereen waar ik verliefd op was is ook niet knap
wat boeit uiterlijk???? Ik ben zelfs op een getrouwd iemand van 50 nu !!!! echt erg reageer aub!!!!

OMG!...

Euhm, ik vraag me even iets af wat hard over kan komen...

Waarom val je op een gerimpelde lul als je een strak ding kan krijgen?...
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 19:06
kleinedraak
Wie zegt dat het een LUL is??? Misschien is het een vrouw?? en het gevoel van verliefdheid kun je nix aan doeb maar dat snap je alleeen als je zelf zoiets meemaakt
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 19:07
nao
nao is offline
meissie, er komen betere tijden, dat verzeker ik je... toen ik 14 was had ik precies hetzelfde (ik zakte bijna weg in t constante kutgevoel, niet alleen daardoor)maar ongeveer een jaar geleden kreeg ik nieuwe vrienden en vanaf toen zijn er echt verschrikkelijk veel jongens geweest die me leuk vonden (of nog vinden) en ik hoe meer ik ben gaan stralen en ervoor openstond hoemeer t er nog werden ook! de een is wat vroeger dan de ander en als je je van binnen goed voelt straal je dat ook uit en dat is meer dan t halve werk!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 20:32
Papageno
Papageno is offline
Citaat:
Luus'87 schreef:
hoi
ik ben onzeker van mezelf en ben nog nooit echt verliefd geweest, wel een btje maar dan zijn ze niet op mij. Ik denk soms dat ik gewoon niet leuk ben en dat niemand mij wil... nu zullen jullie wel zeggen dat ik niet zo over mezelf moet denken, maar dat doe ik dus wel....wat kan ik r tegen doen????
Mja... Ik ken het gevoel wel een beetje (al ben ik er zelf nooit echt problemen mee gehad omdat ik zelf ook op een bepaalde manier geen zin had in dat soort zaken). Je moet gewoon afwachten. Je kunt beter een goede relatie hebben dan een aantal slechte lijkt me. En natuurlijk is het bijzonder als het klikt, dat is nu juist het mooie eraan.
Oud 18-03-2002, 20:51
~(TrueSickness)~
~(TrueSickness)~ is offline
14 is nog best jong en ik heb zoveel mensen zien veranderen toen ze 15, 16 en sommige zelfs 17 werden. Ze gingen zich socialer gedragen en ineens waren ze populair en waren ze tevreden met zichzelf. Beste wat je voorlopig kan doen is gewoon afwachten
Oud 18-03-2002, 21:50
Sleep 2 Dream
Sleep 2 Dream is offline
Je bent idd nog jong. Probeer er niet aan te denken en voor je 't weet kom je iemand tegen... *knuf*
Oud 19-03-2002, 10:07
Shannia
Shannia is offline
Ja dat gezeik van 'jong' vink een Btje onzin! Wat nou te jong, mag je dan wel oncker zijn en geen vriendje hebben ofsow?!
Weetje wat je moet doen? Kijk us in een aantal mode blaadjes (elle, cosmopolitain, yes enz.) en kijk die kleding van die meiden! Dat is 'hip'en 'in', kijk ook goed naar de make-up en het haar! Met goede kleding, mooie make-up en leuk haar ben je al een stuk mooier dan normaal! nou wil ik niet zeggen dat je lelijk bent natuurlijk! Ik weet dit per slot van rekening nieteens. Maar als je dr nog beter/goed uitziet, voel je jezelf een stuk zekerder! Alsof je de wereld aankan!
Voor de rest gewoon jezelf zijn, want een 'fake-meidje' houdt geen een jongen van! Jongens komen vanzelf op je pad, je zal merken, zodra je niet zoekt(dus er echt effe NIET mee bezig bent) kom je een leuke vent tegen !
Komt denkik allemaal wel goed Succes
Liefs Shannia
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 13:08
Andora
Andora is offline
Maak je er niej druk om. Ik ben owk heel onzeker over mezelf en sinds een tijdje heb ik toch een vriend die me lief en knap vind.
Je komt vanzelf wel iemand tegen.

-xxx-
Blackdolfin
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 14:08
Proud
Proud is offline
Citaat:
kleineghcdraak schreef:
maar dat snap je alleeen als je zelf zoiets meemaakt
Ik snap

Oud 21-03-2002, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Shannia schreef:
Ja dat gezeik van 'jong' vink een Btje onzin! Wat nou te jong, mag je dan wel oncker zijn en geen vriendje hebben ofsow?!
Weetje wat je moet doen? Kijk us in een aantal mode blaadjes (elle, cosmopolitain, yes enz.) en kijk die kleding van die meiden! Dat is 'hip'en 'in', kijk ook goed naar de make-up en het haar! Met goede kleding, mooie make-up en leuk haar ben je al een stuk mooier dan normaal!

hmmz van die blaadjes word je alleen maar onzekerder volgens mij. En als je eenmaal met make-up begint, durf je op een gegeven moment niet meer zonder...
(uit eigen ervaring)

bovendien, je zegt "dan ben je al een stuk mooier dan normaal", dat zegt dus al dat je jezelf niet bent. Stel een jongen wordt 's ochtends naast je wakker, dan denkt ie ook: "shit dit had ik nou niet verwacht...."
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 06:14
Verwijderd
Citaat:
Shannia schreef:
Tuurlijk mag ze dan onzeker zijn, 'k zie niemand die zegt dat ze dat niet mag zijn. Iedereen probeert haar alleen in zekere zin moed in te praten dat ze nog jong is, en dat er dus nog tijd genoeg is om een vriendje te krijgen.

Citaat:
Weetje wat je moet doen? Kijk us in een aantal mode blaadjes (elle, cosmopolitain, yes enz.) en kijk die kleding van die meiden! Dat is 'hip'en 'in', kijk ook goed naar de make-up en het haar! Met goede kleding, mooie make-up en leuk haar ben je al een stuk mooier dan normaal! nou wil ik niet zeggen dat je lelijk bent natuurlijk! Ik weet dit per slot van rekening nieteens. Maar als je dr nog beter/goed uitziet, voel je jezelf een stuk zekerder! Alsof je de wereld aankan!
Voor de rest gewoon jezelf zijn, want een 'fake-meidje' houdt geen een jongen van!
Ik zou zeggen, wees jezelf, ook wat kleding en haar ed betreft, dan krijg je degene die echt van jou houdt en niet alleen van je uiterlijk. Tuurlijk kun je wel proberen je zo leuk en iig verzorgd mogelijk te kleden, maar dan wel in je eigen smaak. Het gaat tenslotte om wat er in die 'verpakking' zit.

Citaat:
Jongens komen vanzelf op je pad, je zal merken, zodra je niet zoekt(dus er echt effe NIET mee bezig bent) kom je een leuke vent tegen !
Dit is zeker waar.

Btw ik was 18 toen ik mijn eerste vriendje kreeg. En 20 toen ik 'de ware' ontmoette, en zoals Shania al zei, dat was op een moment dat ik er absoluut niet meer mee bezig was. En dit keer was ik totaal mezelf, dat kan ik nu dus ook zijn.

Heel veel sterkte en succes en je komt echt nog wel iemand tegen.

[Dit bericht is aangepast door Leonoor (22-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 08:15
Internationalist
Internationalist is offline
Citaat:
pienie schreef:

OMG!...

Euhm, ik vraag me even iets af wat hard over kan komen...

Waarom val je op een gerimpelde lul als je een strak ding kan krijgen?...

Toevoegende waarde: nihil. Waar slaat het in godsnaam op om voor een jonger persoon te kiezen vanwege de gerimpelde lul? (gaarne niet letterlijk nemen). Het is best moeilijk voor zo'n jong meisje en dan ga jij zo'n achterlijke reply plaatsen, kom op, dat kind is 14. IMHO dan
Oud 22-03-2002, 14:09
kussie van Michelle
kussie van Michelle is offline
Hm onzekerheid in puberteit is heel normaal

Ga je uitsloven Ik bedoel.. Neem eens een hele dag om van alles uit te proberen. Gebruik make-up. dat kan je heel leuk maken. Ga leuke dingen doen met je haren. Kleed je een beetje via de mode dan ben je alweer een stuk verder
probeer er een beetje leuk uit te zien zodat jongens je ziet staan?? (niet lullig bedoeld hoor ) en euhm.. tsjah dat was ut
Ga experimentelen met jezelf ofzow Je mag je uiterlijk best eens veranderen Waag een gok ofzow succes
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 16:42
Verwijderd
Ach ja, kennut... Net zo goed als ik wel eens nagefloten word, word ik ook wel uitgescholden voor lelijk... Laat ze toch allemaal opzouten, wat kan jou dat schelen.

Enne verliefd... ach jah, komt allemaal wel. Geloof me, je uiterlijk maakt uiteindelijk niet zoveel uit, als je verliefd op iemand wordt is dat echt niet alleen maar op het uiterlijk.

Je zit helaas alleen nog op de leeftijd dat alle jochies een grote bek hebben over lekkere wijven en grote tieten, weinig aan te doen... Tegen de tijd dat ze zelf verliefd worden, kappen ze er wel weer mee... okee, niet allemaal
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 16:47
Winner
Winner is offline
14 zijn sux, samen met 13 en 15, daarna krijg je veel meer vat op het leven. (wijze woorden van mij ff)
Oud 23-03-2002, 18:23
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Je zit helaas alleen nog op de leeftijd dat alle jochies een grote bek hebben over lekkere wijven en grote tieten, weinig aan te doen... Tegen de tijd dat ze zelf verliefd worden, kappen ze er wel weer mee... okee, niet allemaal
Ben ik ff blij dat ik nooit zo'n jochie geweest ben.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 18:24
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Winner schreef:
14 zijn sux, samen met 13 en 15, daarna krijg je veel meer vat op het leven. (wijze woorden van mij ff)
Klopt...
Van die verandering moet ik nog iets voelen, nog niet gebeurt hoor...

Ontopic dan maar.

Ik ken het wel... word zelf redelijk vaak verliefd, maar meisjes vinden mij NOOIT leuk... ben ik dan ZO lelijk???
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 18:52
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik ben ook nogal onzeker enzo.
Maar nu boeit het me niets meer. Er zijn zoveel mensen die mij zeggen dat ik niet lelijk ben, en sommigen menen het ook.
Maar het zit te diep, ik kan er niet echt vanaf komen.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 20:11
klootzak2001
klootzak2001 is offline
beetje, gelul
je bent leuk je ziet het alleen zelf niet.

dat je weet dat je onzeker bent is al een stap

suc6
Oud 24-03-2002, 11:52
AtHell
AtHell is offline
komt nog wel.
Oud 24-03-2002, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Luus'87 schreef:
hoi
d'r zullen heus wel eens mensen op je verliefd zijn geweest, maar heel vaak zeggen ze dat niet...

Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 10:11
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
Ben ik ff blij dat ik nooit zo'n jochie geweest ben.

Bestaan die, jongens die nooit zulke jochies geweest zijn? Ik ken ze niet
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten