Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Hoe kan je nou geloofwaardig maken dat Zalm ooit zoiets zou doen, en dat dat bovendien nog gefilmd is??? Da's toch je reinste onzin. Dat jij direct weer in dat links-rechts gezeik schiet zegt meer over jou dan over mij.
||
![]() |
Citaat:
|
Iemand die daar in trapt vraagt er ook om, net zoals mijn buurman die wist te vertellen (na betaling van 3000! dollar, voor een jaartoegang tot een internet-nieuw-site) dat de VS Irak 21 februari 2003 aan zou vallen.......
Zulke mensen moet eigenlijk wel beschermd worden, al kan ik me lach moelijk onder drukken ![]()
|
![]() |
Dit verhaal was idd bij Opgelicht en ik heb het gezien, woei
![]() Die man had verteld dat hij een video had van een bijeenkomst van de VVD, waarbij Zalm net een paar glaasjes teveel wijn had gedronken, en toen gezegd zou hebben: "Als Marijnisse zo blijft stijgen, dan zullen we met hem hetzelfde doen als we met Fortuyn gedaan hebben" of iets van een dergelijke strekking.... Die man was trouwens ook degene die had verteld dat hij iets had met Patricia Paay. Een echte professionele leugenaar, dat ze nog bestaan ![]() zijn laatste actie was wel zijn coolste trouwens ![]()
Laatst gewijzigd op 24-02-2003 om 12:39. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|