![]() |
||
Citaat:
ontopic: telefoon sex met je toekomstige partner is leuk!! ![]() |
![]() |
|
![]() |
Engolie en Dessie FOEI!
![]() Nick_hier.. Ik wil wel met je mailen over sex?!. Vind jij schapen ook zo zacht en wollig, maar tegelijk zo lekker glibberig ![]() Jij wanhoopt of niet!. ik heb een oplossing *Spaar 50 euro* *Volg de rode lantaarns* *Loop naar binnen* *geef 50 euro* *Laat alles over je heen komen* |
![]() |
|
![]() |
lijkt me wel grappig maar:
1 ik denk dat voor dat echt leuk is, je het toch minstens 1x in 'real' moet hebben gedaan en dat is niet het geval. 2 het vooral leuk is als je weet dat hij in een openbare ruimte is, zodat hij wel helemaal geil kan worden, maar niets kan 'doen'. ![]()
|
![]() |
alleen een paar keer cybersex gedaan, in en ver en vaag verleden...
![]() gewoon samen met een vriendin achter de pc lol maken, en de geilste verhalen verzinnen in de chat. maar nooit nummers gegeven....alleen de nummers van jongens die we kregen weer aan andere vragende jongens gegeven ![]() en een paar x cybersex met mn vriendje die toen ver weg woonde...was opzich wel spannend...het idee dat hij daar opgewonden van raakte... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als ik met mijn grootouders aan de zee was (in Nederland dus) dan belde ik stiekem met mijn zus 06. Echt grappig was dat ![]() Voor de rest niet echt aan telefoonseks gedaan. Wel eens met men vriend (toen) elkaar liggen opgeilen, maar meestal kwam hij dan naar mij of ik naar hem om het irl af te werken ![]() |
![]() |
|
![]() |
Elkaar aan telefoon zitten opgeilen is best wel leuk.
Het is minder tof als je plotseling hoort dat iemand de 2de hoorn opneemt en begint mee te luisteren ![]() Dat was de eerste keer en om die reden ook de laatste keer ![]() Ik zou het iig nooit met een vreemde doen, met mijn vriend is het alsof ik gewoon masturbeer met zijn stem in mijn oren. Irritant wel dat je niet je 2 armen kan gebruiken. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 |