Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2002, 13:19
StenenHart
StenenHart is offline
hey ik heb het probleem dat ik heeel erg verliefd ben op een meisje maar daar absolutt geen kans bij maak... tenminste dat denk ik.... maar nu iedere keer als ik aan dr denk wordt ik gewoon zo depri om de gedachte om nooit met haar te krijgen zeg maar...maar jah ben ik nu gewoon te negatief ofzo want dat zeggen best wel veel mensen tegen me....maar ja als ik nou eenmaal zo denk... wat kan ik daar aan doen dan?

hoe kan ik dingen positiever gaan bekijken...en hoe kan ik van dat kutgevoel af komen als ik aan dat meisje denk...?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-03-2002, 13:28
Doc
Doc is offline
Is moeilijk vooral de eerste keer, het is zo dat als je eenmaal verkering hebt gehad, je in zo'n situatie toch zelfverzekerder bent.

Blijf iig gewoon jezelf...
Oud 26-03-2002, 13:33
StenenHart
StenenHart is offline
dat heb ik al wel is gehad maar nog noooit egt ZOW verliefd geweest dat is het nare en ik heb het idee (weet het niet zeker) dat ik gewoon egt geen kans mak en daar krijg ik gewoon egt een k*t gevoel van dat is ut
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 13:44
Doc
Doc is offline
Citaat:
StenenHart schreef:
dat heb ik al wel is gehad maar nog noooit egt ZOW verliefd geweest dat is het nare en ik heb het idee (weet het niet zeker) dat ik gewoon egt geen kans mak en daar krijg ik gewoon egt een k*t gevoel van dat is ut
Je hebt nu aan de ene kant het fijne gevoel van verliefd zijn, maar aan de andere kant een rot gevoel, omdat je niet weet of het wederzijds is.

Je hebt dus de keuze om in deze situatie te blijven hangen (= niets doen)

Of actie te onder nemen, met als gevolg dat een van beide gevoelens zal vervallen, of het fijne of het rotte...maar dat is aan jou...

Oud 26-03-2002, 13:57
StenenHart
StenenHart is offline
Citaat:
Doc schreef:
Je hebt nu aan de ene kant het fijne gevoel van verliefd zijn, maar aan de andere kant een rot gevoel, omdat je niet weet of het wederzijds is.

Je hebt dus de keuze om in deze situatie te blijven hangen (= niets doen)

Of actie te onder nemen, met als gevolg dat een van beide gevoelens zal vervallen, of het fijne of het rotte...maar dat is aan jou...
jah jij snapt me tenminste aan de ene kant wil ik ut wel weten zodat ik weet waar ik aan toe ben maar aan de andere kant heb ik ook zoiets van... nu heb ik toch nog hoop dat ik ut misheb dan niet mer....

[Edit: Quote fix by Doc]

[Dit bericht is aangepast door Doc (26-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 14:08
Doc
Doc is offline
Citaat:
StenenHart schreef:
jah jij snapt me tenminste aan de ene kant wil ik ut wel weten zodat ik weet waar ik aan toe ben maar aan de andere kant heb ik ook zoiets van... nu heb ik toch nog hoop dat ik ut misheb dan niet mer....
Nou ja...wie niet waagt die niet wint...

Nee heb je ja kun je krijgen...

Baat het niet dan schaadt het niet...

etc.

wat kun je er nog meer over zeggen?
Reageren

Regels voor berichten