| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Volgens mij is het helemaal niet gevaarlijk, juist leuk
. Nee, maar je verwerkt je ervaringen beter ofzo...Maar goed... als ik zo'n lucide droom heb, nouja, krijg, dan word ik meestal gelijk weer wakker. Ik krijg dan op een gegeven moment in de gaten dat ik droom, en dan wil ik allerlei gekke dingen gaan doen, maar dan word ik dus weer wakker.
|
|
||
|
Citaat:
)
|
||
|
|
|
|
het kan wel gevaarlijk zijn wanneer je bijv hele hoge koorts hebt en begint te ijlen.
als jij op zo'n moment denkt dat je lucide zit te dromen en van het balkon af springt kan dat heel naar aflopen. klinkt heel dom maar als ik koorts heb ijl ik bijna altijd en weet ik soms ook niet of ik nou droom of niet. dat is volgedns mij ook het enigste gevaarlijke wat eraan is. soms zie je wel een op sites daarover dat het gevaarlijk is omdat je draad naar je lichaam kan breken ofzow...das dus bullshit volgends mij. |
|
|
|
|
|
Waar staat het dan het bewezen is? Niemand geeft het toe, het is gewoon een model waarop conclusies en theorieeën gebasseert zijn. Je spreekt jezelf ook tegen
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik studeer psychologie en t hofdtuk dromen is al tijdje voorbij, Freud heeft dit bewezen door de invloed dat het onderbewuste heeft op mentaal gestoorde patienten [Dit bericht is aangepast door Z (06-01-2002).] |
|
|
|
|
|
Iets wat ik doe, en mij helpt het,
denk overdag vaak eens van ik ben wakker... als je op bed gaat, denk dan ik ga slapen en meestal automatisch ga je als je droomt hetzelfde denken... een soort wake-up call in je droom... Je hebt dan door dat je droomt. Ik val vaak in mijn slaap en als ik dan op de 'bodem'van de put kom schrik ik meestal wakker.. maar sinds kort heb ik erachter dat ik dan droom... ik kan nu als het ware vliegen "" klink raar, weet ik maar echt een heerlijk gevoel... Moet je ervaren hebben om goed te begrijpen
|
|
|
|
Was het niet zo dat als je in je droom doodgaat dat je dan ook écht doodgaat? Stel dat je tijdens zo'n droom denkt van 'je kan toch niet doodgaan' en je springt van een gebouw af.... en dat je dan écht doodgaat
![]() Als dat waar is, dan is het mischien wél gevaarlijk. ... Joos.. die graag bewust zou willen dromen
|
|
|
|
lucide dromen is niet zomaar te leren. sommigen kunnnen het 'gewoon' al, maar als je het nog nooit hebt meegemaakt en het wil leren raad ik deze site aan: http://www.dit.is/een_droom
daar heb ik het ook allemaal vandaan. xxx p.s. laat ik me ff voorstellen, ik ben emma en ik ben 15 jaar. hierbij wil ik ff iedereen hai zeggen
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik kon zoveel mogelijk opstijgen als ik wilde!(hoewel ik daar best veel moeite voor moest doen..) Maar heel hoog heb ik niet gedurfd.. En nou heb ik daar spijt van! Ik vloog van gebouw naar gebouw, als ik wilde kon ik zo de ruimte invliegen! Maar dat dromen heb ik al een lange tijd niet meer gehad. Ik was nog 6/7 jaar oud. Tegenwoordig droom ik niet bewust meer, maar ik kan het altijd nog doen! Greetzz!
| Advertentie |
|
|
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verhalen & Gedichten |
[Eigen verhaal] Een nieuwe zondag Verwijderd | 6 | 22-08-2006 16:38 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Is het juist om mensen te hypnotiseren? Dotcom | 16 | 28-08-2004 05:14 | |
| Verhalen & Gedichten |
[ verhaal ] -Melody- | 290 | 15-08-2004 15:54 | |
| Drugs & Alcohol |
Middelen om in trance/lucide droom toestand te komen? gna | 20 | 17-04-2004 14:49 | |
| Drugs & Alcohol |
Het gebruik van middelen Internationalist | 6 | 20-04-2002 11:39 | |
| Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 14:37 | |