| Advertentie | |
|  | |
|  23-12-2001, 23:40 | |
| 

Je kunt leren om je eigen vorige leven te zien. Wat idd toch niet fijn is    . Niet alle herinneringen zijn mooi. Een bekende van ons is in zijn vorige leven gestorven, omdat hij verdronk. Een schip was ondergegaan, en alle reddingsboten waren vol, en toen hij in een wou klimmen, toen hadden ze zijn haden eraf gehakt. Toen verdronk hij. 
	__________________ █████████████████████99% | |
|  23-12-2001, 23:46 | ||
| Citaat: 

__________________ is ook | ||
|  24-12-2001, 17:05 | |
| 

mijn moeder en ik waren in vorig leven tweeling en we zijn mishandeld door onze vader en mochten nooit naar buiten, we zijn gestorven door een brand in ons huis..... dat heb ik al honderd keren gedroomt dus er zal wel een kern van waarheid in zitten..... ik kan de kamer zo voor me zien 
	__________________ If The World Didn't Suck We'd All Fall Off | |
|  24-12-2001, 18:50 | ||
|   | Citaat: 
  hier ben ik het volledig mee eens, misschien had ik het iets anders gezegd, maar het komt op hetzelfde neer. haha jomanda..... 
	__________________ loving someone very special isn't easy | |
|  24-12-2001, 20:49 | |
|   | 

Het lijkt me zó interessant om te weten wat je in je vorige leven bent geweest...vraag me niet waarom maar daar ben ik echt benieuwd naar. Je hoort weleens dat mensen naar een hypnotiseur gaan, maar hoe weet je of ie goed is? Als iemand weet hoe ie je vorige leven kan herinneren mag ie dat mij vertellen, want ik weet geen oplossing..

__________________ Freedom, here I come! | 
|  24-12-2001, 22:24 | ||
|   | Citaat: 

__________________ I love you for your money not for who you are | |
|  06-01-2002, 12:13 | |
| 

toevallig! ik ben in een vorig leven schoenmaker geweest in west australie, rond 1700 m'n ex ken ik ook uit een vorig leven, heel vaag maar hij heeft me toen mishandeld en verkracht enzo meestal weet je zulk soort dingen gewoon [Dit bericht is aangepast door Black Reina (06-01-2002).] | |
|  06-01-2002, 13:58 | |
| 

Mijn moeder heefd/ had altijd heel erg last van kramp in haar handen, maar omdat geen enkele dokter iets kon vinden is ze in een soort terapie gegaan waarmee ze beelden uit vorige levens terug kon halen (en dus alleen zelf kon zien) Het kwam er op neer dat ze ooit in een of andere oorlog onder aan een brug is gaan hangen omdat er soldaten van de tegenpartij aankwamen, ze was zelf een jongentje van 14 en heefd daar een hele tijd gehangen, vandaar die kramp. Ik weet het niet allemaal meer precies hoe het heet enzow en hoe het gaat dus tsja... Meer weet ik er ook niet van te vertellen. Maar dit is in ieder geval een voorbeeld van iemand die een standaard persoon was in een vorig leven en niet een of andere koning ofzow.

__________________ Everything in moderation. Including moderation. | |
|  06-01-2002, 16:53 | |
|   | 

ik ken iemand die hartstikke overspannen is nadat ze dacht dat ze in un vorig leven was vermoord toen ze 32 werd...en nu word ze bijna 32 en dat mens is doodsbang... daar geloof ik nie zow in... ik denk wel dat je je er iets van zouw kunnen herinneren door hypnose ofzow 
	__________________ scheurkalender:   er is nooit een tweede gelegenheid voor un eerste indruk :S | 
|  10-01-2002, 15:31 | |
|   | 

Ik geloof zeker in vorige levens en als je met mensen praat die weten wat ze zijn geweestzul je merken dat het heel vaak heel normale mensen zijn geweest. De mensen op tv komen op tv omdat ze iets bijzonders zijn geweest, of ze willen graag de aandacht en verzinnen dat soort dingen. Vorige leven verhalen zijn naar mijn idee het meest betrouwbaar als ze van mensen komen die je kent, niet via tv ofzo.

__________________ it's the heart afraid of breaking that never learns to dance... | 
| Advertentie | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Soortgelijke topics | ||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine | Vraag: ik wil weten wie wat ik in een vorig leven was waar moet ik dan zijn Verwijderd | 23 | 26-09-2006 22:51 | |
| Psychologie | vorig leven, zelfde ziel happyyeahhhhh | 41 | 09-10-2004 17:05 | |
| Verhalen & Gedichten | Even oneindig leven saartjeh | 1 | 23-03-2004 21:37 | |
| De Kantine | Wat leeft, en wat niet? Jon | 16 | 19-03-2004 21:12 | |
| Psychologie | niets meer om voor te leven Mira Dos Santos | 12 | 11-02-2004 08:16 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie | Leven: "Evolutie of schepping?" BiL@L | 13 | 03-12-2003 12:02 | |