Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-12-2001, 22:43
*Shorty*
*Shorty* is offline
als mensen op televisie zeggen dat ze zich dingen kunnen herinneren uit hun vorig leven beweren ze altijd dat ze belangrijk geweest zijn, een koning ofzo.

Waarom hoor je (bijna) nooit verhalen over mensen die in hun vorig leven schoenmaker geweest zijn?
Oud 23-12-2001, 22:45
wicce
wicce is offline
geen idee, eerlijk gezegd geloof ik niet in dat soort blaat verhalen. ik geloof wel in reincarnatie en dus ook in vorige levens. dat je angsten of juist liefdes voor bepaalde dingen kan meenemen, maar dat je die dan onbewust ervaart. maar iemand die op tv blaat dat ie in zen vorige leve koning was geloof ik net zo min als jomanda......
Oud 23-12-2001, 22:50
*Shorty*
*Shorty* is offline
het is alleen maar aandacht trekkerij.
Ik geloof ook in reïncarnatie, maar dan wel dat je geest gewist word en naar een ander lichaam gaat. Het kan gewoon niet dat je als je dood bent helemaal nix meer kunt.

Het lijkt me wel leuk om alleen als geest terug te komen, alles bekijken zonder dat iemand doorheeft dat je het ziet. Ik weet alleen niet hoe je terugkomt, ben er nog niet over uit, en dat zal ook wel pas komen als ik zelf dood ben.
Oud 23-12-2001, 23:08
Preaper
Preaper is offline
Het is leuk om te weten dat je broer in zijn vorige leven een SSR was, en ik een alchemist die erg spiritueel bezig was, en een telepatische band had met een dofstomme jongen waarover ik me ontfermt had. Die doofstomme jongen is ook een van me broers.

En idd, veel kenmerken uit de vorige levens komen naar boven.
Btw, deze info is uit zeer betrouwbare bron
Oud 23-12-2001, 23:16
*Shorty*
*Shorty* is offline
Citaat:
Preaper schreef:
Het is leuk om te weten dat je broer in zijn vorige leven een SSR was, en ik een alchemist die erg spiritueel bezig was, en een telepatische band had met een dofstomme jongen waarover ik me ontfermt had. Die doofstomme jongen is ook een van me broers.

En idd, veel kenmerken uit de vorige levens komen naar boven.
Btw, deze info is uit zeer betrouwbare bron

hoe weet je dat dan??
Oud 23-12-2001, 23:19
Preaper
Preaper is offline
geen zin om dat te zeggen
Oud 23-12-2001, 23:19
*Shorty*
*Shorty* is offline
Citaat:
Preaper schreef:
geen zin om dat te zeggen
oke, ik was alleen maar benieuwd

nu ben ik wel nieuwsgierig naar wat ik ben geweest...
Oud 23-12-2001, 23:25
Preaper
Preaper is offline
Daar kan ik je hier niet bij helpen...
Oud 23-12-2001, 23:27
*Shorty*
*Shorty* is offline
Citaat:
Preaper schreef:
Daar kan ik je hier niet bij helpen...

i know, heb je wel beelden uit je vorige leven(s)?
Oud 23-12-2001, 23:28
Preaper
Preaper is offline
Ik niet Een naaste van me
Oud 23-12-2001, 23:29
*Shorty*
*Shorty* is offline
Citaat:
Preaper schreef:
Ik niet Een naaste van me

lijkt me best wel eng...

ik vind het ook wel eng om erover na te denken
Oud 23-12-2001, 23:33
Preaper
Preaper is offline
het is niet eng, het is een deel van je. Je vorige leven.
Oud 23-12-2001, 23:35
*Shorty*
*Shorty* is offline
Citaat:
Preaper schreef:
het is niet eng, het is een deel van je. Je vorige leven.

ik vind het eng omdat het zo ontastbaar is. Ik kan uren over dit soort dingen nadenken/praten en dan ben ik nog geen steek verder...
Oud 23-12-2001, 23:40
Preaper
Preaper is offline
Je kunt leren om je eigen vorige leven te zien. Wat idd toch niet fijn is . Niet alle herinneringen zijn mooi.
Een bekende van ons is in zijn vorige leven gestorven, omdat hij verdronk. Een schip was ondergegaan, en alle reddingsboten waren vol, en toen hij in een wou klimmen, toen hadden ze zijn haden eraf gehakt. Toen verdronk hij.
Oud 23-12-2001, 23:46
*Shorty*
*Shorty* is offline
Citaat:
Preaper schreef:
Je kunt leren om je eigen vorige leven te zien. Wat idd toch niet fijn is . Niet alle herinneringen zijn mooi.
Een bekende van ons is in zijn vorige leven gestorven, omdat hij verdronk. Een schip was ondergegaan, en alle reddingsboten waren vol, en toen hij in een wou klimmen, toen hadden ze zijn haden eraf gehakt. Toen verdronk hij.

volgens ij kan ik dat soort dingen niet, net als aura's zien, dat kan ik ook niet, terwijl ik het vaak geprobeerd heb en er wel in geloof.

Oud 23-12-2001, 23:47
*Shorty*
*Shorty* is offline
ik ga btw
Oud 24-12-2001, 14:08
Saraï_h
Saraï_h is offline
Citaat:
*Shorty* schreef:
ik ga btw

dank je wel voor de mededeling
Oud 24-12-2001, 17:05
klein gek geitje
klein gek geitje is offline
mijn moeder en ik waren in vorig leven tweeling en we zijn mishandeld door onze vader en mochten nooit naar buiten, we zijn gestorven door een brand in ons huis.....

dat heb ik al honderd keren gedroomt dus er zal wel een kern van waarheid in zitten.....
ik kan de kamer zo voor me zien
Oud 24-12-2001, 17:17
Belladonna
Belladonna is offline
Citaat:
wicce schreef:
dat soort blaat verhalen....
Dat zeg ik ook altijd!!! BLAAT....

hahahahhaha

ff ontopic:

waarschijnlijk willen die mensen gewoon interressant doen!!!
Oud 24-12-2001, 18:50
mystic girl
mystic girl is offline
Citaat:
wicce schreef:
geen idee, eerlijk gezegd geloof ik niet in dat soort blaat verhalen. ik geloof wel in reincarnatie en dus ook in vorige levens. dat je angsten of juist liefdes voor bepaalde dingen kan meenemen, maar dat je die dan onbewust ervaart. maar iemand die op tv blaat dat ie in zen vorige leve koning was geloof ik net zo min als jomanda......

hier ben ik het volledig mee eens, misschien had ik het iets anders gezegd, maar het komt op hetzelfde neer. haha jomanda.....

Oud 24-12-2001, 20:49
Roos16
Roos16 is offline
Het lijkt me zó interessant om te weten wat je in je vorige leven bent geweest...vraag me niet waarom maar daar ben ik echt benieuwd naar. Je hoort weleens dat mensen naar een hypnotiseur gaan, maar hoe weet je of ie goed is? Als iemand weet hoe ie je vorige leven kan herinneren mag ie dat mij vertellen, want ik weet geen oplossing..
Oud 24-12-2001, 22:24
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Citaat:
*Shorty* schreef:
Ik weet alleen niet hoe je terugkomt, ben er nog niet over uit, en dat zal ook wel pas komen als ik zelf dood ben.
Ik zou er niet op rekenen.. Immers, waarom zou dit de 1e x zijn dat je leeft? En weet je van de vorige keer dat je dood bent gegaan nog iets? Nee toch?
Oud 27-12-2001, 11:38
Bekkie
Bekkie is offline
jah weet nie janet jackson zei in een interview: In mijn vorige leven was ik een prinses..bla bla bla

majah....ik geloof trouwuns wel in reincarnatie...najah geloven het is voor mij een feit
Oud 27-12-2001, 11:42
Noortjuh
Noortjuh is offline
laat ze maar lekker denken .....toch?

ik heb zelf trouwuns sterk het gevoel dat ik ooit in het oude Egyptuh heb gewoont.
Oud 28-12-2001, 12:36
*Shorty*
*Shorty* is offline
ik zou echt geen idee hebben wat ik geweest ben in een vorig leven. Ik heb geen dromen, of ander soort beelden uit een eerder leven. Misschien is dit pas mijn eerste leven...
Oud 03-01-2002, 17:52
Closer to Zoser
Closer to Zoser is offline
Over vorige levens gesproken, zou het bijvoorbeeld (dit is maar een voorbeeld! ) kunnen dat bijvoorbeeld je lievelingskleur/lievelingsdier o.i.d. met een vorig leven te maken hebben?

Op zich lijkt me dat wel kunnen, al is 't misschien wat vergezocht?
Oud 06-01-2002, 12:13
Black Reina
Black Reina is offline
toevallig! ik ben in een vorig leven schoenmaker geweest in west australie, rond 1700

m'n ex ken ik ook uit een vorig leven, heel vaag maar hij heeft me toen mishandeld en verkracht enzo

meestal weet je zulk soort dingen gewoon

[Dit bericht is aangepast door Black Reina (06-01-2002).]
Oud 06-01-2002, 13:58
Black Sugar
Black Sugar is offline
Mijn moeder heefd/ had altijd heel erg last van kramp in haar handen, maar omdat geen enkele dokter iets kon vinden is ze in een soort terapie gegaan waarmee ze beelden uit vorige levens terug kon halen (en dus alleen zelf kon zien) Het kwam er op neer dat ze ooit in een of andere oorlog onder aan een brug is gaan hangen omdat er soldaten van de tegenpartij aankwamen, ze was zelf een jongentje van 14 en heefd daar een hele tijd gehangen, vandaar die kramp. Ik weet het niet allemaal meer precies hoe het heet enzow en hoe het gaat dus tsja... Meer weet ik er ook niet van te vertellen. Maar dit is in ieder geval een voorbeeld van iemand die een standaard persoon was in een vorig leven en niet een of andere koning ofzow.
Oud 06-01-2002, 16:53
ikalto
ikalto is offline
ik ken iemand die hartstikke overspannen is nadat ze dacht dat ze in un vorig leven was vermoord toen ze 32 werd...en nu word ze bijna 32 en dat mens is doodsbang...

daar geloof ik nie zow in... ik denk wel dat je je er iets van zouw kunnen herinneren door hypnose ofzow
Oud 06-01-2002, 18:42
ComeOn
ComeOn is offline
ik geloof wel in reincarnatie,maar van dat terughalen weet ik niet zeker of het kan. Ik heb eens gehoord dat als je onder hypnose bent je ook dingen kan terughalen die je eens als klein kind hebt gezien op tv en dat je dan denkt dat dat dingen uit je vorige leven zijn.
Oud 10-01-2002, 15:31
amiga
amiga is offline
Ik geloof zeker in vorige levens en als je met mensen praat die weten wat ze zijn geweestzul je merken dat het heel vaak heel normale mensen zijn geweest. De mensen op tv komen op tv omdat ze iets bijzonders zijn geweest, of ze willen graag de aandacht en verzinnen dat soort dingen. Vorige leven verhalen zijn naar mijn idee het meest betrouwbaar als ze van mensen komen die je kent, niet via tv ofzo.

Regels voor berichten