Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
@Pollore:
Vrienden zijn een beetje anders geworden dan mij nu.... In welk opzicht? blablabla internet zuigt ik vind het eigenlijk niks maar het is het enigste wat nog een beetje intresant is.... Waarom zou de rest niet interessant zijn dan? Omdat het jou niet dunkt? Dat noemen ze primaire afweer.. Misschien is dat wel zo MAAR als ik al niet contact maak wie doet het dan wel? En over dat KOMT wel hoor ik altijd maar het komt gewoon niet klaar. Dat is het nou juist, JIJ moet het doen. Niemand komt vanzelf naar jou toe.. En dat het er nooit van komt, kun je met je 17 jaar nog niet beweren. Net zoals ik dat met mijn 21 jaar niet kan beweren. Je moet jezelf geen deadlines geven, want dan lijkt het inderdaad alsof het er nooit van komt. Ik herinner mij nog glashelder hoe ik ooit via mail tegen iemand schreef: "Als je volgend jaar niets meer van me hoort, kunnen er 2 dingen gebeurd zijn. Of het gaat beter met me, of ik heb er een einde gemaakt" .. Na ja, zoveel voor dat, ik loop hier nog steeds vrolijk rond terwijl mijn situatie sociaal gezien er niet zo denderend veel op vooruit is gegaan. Aan de andere kant zijn er ook weer wel dingen veranderd, hoe klein ze ook zijn. Zo gaat het thuis nu veel beter, ik praat nu meer met mijn vader en kan het inmiddels prima met hem vinden. Ook gaat het goed met mijn opleiding en qua werk schijnen dingen ook de goede kant op te gaan. En tja, wie weet komt de rest ook nog wel goed. Zelfmoord is dom. Je bereikt er niks mee, je vergooit je leven gewoon. Hoe kun jij weten hoe jouw leven er uitziet over 3 jaar? Misschien heb je dan wel een vriendin en een paar vrienden? Je kunt het nu nog niet weten.. BTW: voor diegene waar ik ooit zo klakkeloos mijn gevoelens op neerstortte: nogmaals sorry ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
*is het met ******** eens*
Ik heb eigenlijk altijd vrienden (gehad), en ik zit me nu af te vragen waarom. Ik denk dat ik tamelijk gemakkelijk met mensen omga, en er is altijd wel iemand met wie het klikt. Dat gebeurt bij mij voornamelijk op school. Je gaat toch wat meer met bepaalde personen om, dan ga je een keer mee naar huis of iets leuks doen, en dan ben je vrienden... Ik denk dat jij je idd een beetje teveel afsluit. Je moet zelf ook wat doen... Oh, en ik denk dat je uiterlijk niet zo veel uitmaakt, hoor. Ik ben zelf bijna 3 jr verliefd geweest op een jongen met acne, dus dat maakt niks uit ![]() Missschien is het trouwens een idd om weer op voetbal te gaan, maar dan bij een andere club of zo? Als je je dan probeert een beetje zelfverzekerd voor te doen en niet over je heen laat lopen, maar ook niet te agressief reageert, moet je in ieder geval een beetje in contact komen met nieuwe mensen... Bovendien is het zonde, na 7 jr kun je vast goed voetballen ~_^ |
![]() |
|
Je moet i.i.g proberen je niet af te sluiten voor de buitenwereld.
En betreffende die vrienden, toen het met mij heel erg slecht ging hebben de meesten me alleen gelaten (niet helemaal, op een paar na) . Maar nogmaal sluit je niet van de wereld af. succes.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
random onzin fototjes David | 21 | 08-06-2003 19:48 | |
ARTistiek |
Onzin foto's ©dapo David | 14 | 17-03-2003 17:20 |