Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Je hebt ooit een veel mooier parfumflesje gefotografeerd, vond ik. Tenminste, volgens mij was jij dat. Daar was ik echt enthousiast over (volgens mij dan). Het is ook niet vreselijk, maar ik vind ze gewoon niet zo boeiend. Maar wat ik al zei: smaken verschillen (zoals je wel in dit topic ziet).
|
je bedoelde deze ?
![]() dat is volgens mij de enige andere parfumfoto die ik heb gemaakt ![]() maar goed ,, zo vind ieder weer wat anders mooi niet dat ik het hout niet mooi vind hoor ,, anders poste ik het niet ![]() maar ik zeg er eerlijk bij dat ik me gewoon verveelde en door de tuin liep te slenteren om een beetje foto's te maken .. en daarna achter de pc ze met photoshop wat op heb zitten fleuren |
![]() |
||
Citaat:
is wel leuk, zo komen er soms hele toffe foto's uit, door 'zomaar wat te doen'.
|
dat is waar..
maar soms heb je mensen dingen vragen als : waar haal je de inspiratie vandaan .. tja .. dan kun je een heel ruig verhaal op gaan hangen .. of gewoon zeggen dat je je verveelde ![]() maar goed .. ik heb wel foto's die ik bewust genomen heb met inspiratie ![]() |
![]() |
|
|