Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2002, 10:28
shy girl
shy girl is offline
Wie heeft dat ook wel eens? Ik ben nu al iets meer dan 2 weken gekapt met krassen. Maar toch heb ik regelmatig het gevoel dat ik niet vrolijk mag doen. Ik heb de laatste dagen veel leuke dingen gedaan. De stad in, uitgaan, bios, etc. Een aantal dagen gaat het dan heel goed, maar dan heb ik plotseling 's avonds een terugval en zet ik de muziek aan en ga huilen. Hoe kan dat?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-04-2002, 11:02
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
shy girl schreef:
Wie heeft dat ook wel eens? Ik ben nu al iets meer dan 2 weken gekapt met krassen. Maar toch heb ik regelmatig het gevoel dat ik niet vrolijk mag doen. Ik heb de laatste dagen veel leuke dingen gedaan. De stad in, uitgaan, bios, etc. Een aantal dagen gaat het dan heel goed, maar dan heb ik plotseling 's avonds een terugval en zet ik de muziek aan en ga huilen. Hoe kan dat?
Het zou kunnen dat je, omdat je gestopt bent met krassen (wat ik overigens heel goed van je vind), last hebt van ontwenningsverschijnselen omdat je er min of meer aan gewend was om jezelf regelmatig te krassen. Er is hoe dan ook niets op tegen om dingen te doen die je leuk vindt omdat je zo tenminste niet in de verleiding wordt gebracht om jezelf opnieuw te gaan krassen.
Het enige wat ik je aan kan raden is om gewoon die dingen te blijven doen die je leuk vindt en ervan te genieten.
Waarom kraste je jezelf eigenlijk? Deed je dat omdat je zo met jezelf in de knoop zat dat je niet wist wat je anders moest of was er een andere reden?
Indien je er behoefte aan mocht hebben om er met mij over te praten, dan kun je me bereiken op mijn e-mailadres arno.van.asseldonk@hetnet.nl.
Oud 01-04-2002, 13:00
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik weet ook nie wrom, maar dat had ik ook
Ben zeker een maand ossow gestopt, maar toen ben ik weer teruggevallen..
kvoelde me nie meer blij, want krasse luchtte voor mij op.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten