Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2003, 15:25
Madeleine
Madeleine is offline
Hallo mensen,

weet iemand hier hoe je telekinesse kunt leren, oftewel dingen kunnen laten vliegen?

Alvast bedankt!
Oud 08-02-2003, 16:36
barkrukkie
barkrukkie is offline
ik zou 's zoeken tussen deze topics:

http://forum.scholieren.com/search.p...by=&sortorder=

vind je vast wel wat tussen
Oud 08-02-2003, 20:17
Verwijderd
Bel eens met Hans Kazan zou ik zeggen.

God, wat is dit forum toch een ongein.

Deze topic is zó waar.

'Tis trouwens telekinese, niet telekinesse met dubbel S.
Oud 08-02-2003, 23:57
Icheb
Icheb is offline
http://www.psipog.net/show.php?id=14
Succes...
Tis niet makkelijk ofzo...

===

nare man : als je niets te zeggen heb, zeg dan ook niks...
Oud 12-02-2003, 16:13
Geomancer
Geomancer is offline
Je kan het niet leren..je moet het gewoon kunnen. Het is wel mogelijk. Sommige mensen blijken het echt te kunnen.
Oud 12-02-2003, 16:36
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Geomancer schreef:
Je kan het niet leren..je moet het gewoon kunnen. Het is wel mogelijk. Sommige mensen blijken het echt te kunnen.
Je moet het gewoon kunnen? En hoe weet jij dat allemaal?
Oud 12-02-2003, 17:34
Geomancer
Geomancer is offline
Je moet het bij de geboorte aangeleerd hebben. Het is een gave,die zeer zeldzaam is. Als je het kan,zal je er snel mee leren omgaan. En hoe ik dat weet....
Oud 12-02-2003, 18:24
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
hou je bek liever dicht geomancer, je weet er geen fuck vanaf.
Oud 12-02-2003, 19:17
Icheb
Icheb is offline
Citaat:
Geomancer schreef:
Je moet het bij de geboorte aangeleerd hebben. Het is een gave,die zeer zeldzaam is. Als je het kan,zal je er snel mee leren omgaan. En hoe ik dat weet....
Hmm, ik kan hier maar eens ding op zeggen, maar als ik dat zeg lijk ik net op de mensen die dit forum gebruiken om hierin onbeargumenteerd of zonder bronnen (of totale onzin) lopen te vermelden...

Heb je hier ergens dan een bron over ?
Ik heb enige tijd geleden iets vernomen over dat telekinese het jezelf statisch laden zou zijn, hier ben/was ik het niet mee eens, maar daar is tenminste een discussie over geweest... (via een andere communicatievorm dan dit forum...)

Wat je nu zegt is volgens mij gewoon onzin aangezien ik iemand ken die voor afgelopen zomervakantie er wel in geinteresseerd was maar geen telekinese kon en ik na de zomervakantie heb kunnen zien dat hij dat in deze zomervakantie geleerd had...

Citaat:
ShoarmaSchaap schreef:
Ik wil niet voor moderator spelen, maar ga je nu niet een beetje ver ?
Oud 12-02-2003, 19:52
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Citaat:
Icheb schreef:
Ik heb enige tijd geleden iets vernomen over dat telekinese het jezelf statisch laden zou zijn, hier ben/was ik het niet mee eens, maar daar is tenminste een discussie over geweest... (via een andere communicatievorm dan dit forum...)
Buitengewoon teleurstellend dat je er opeens toch niet van uit gaat. Met mezelf statisch laden deed ik hetzelfde, mijn pen deed statisch geladen hetzelfde.

Jij hebt het ook met een statisch geladen object gedaan. - En waarom ga je er nu niet van uit dat het statische geladenheid is? - zo vreemd is het ook niet als je hele huis niet geaard is.

hmm... je zou het ietsje aannemelijker kunnen maken als je filmpje maakte waar je:
eerst ding liet draaien, en direct daaropvolgend NIET laten draaien terwijl je je vinger op dezelfde afstand houdt en jezelf niet ontlaad op wat voor wijze dan ook. + je geeft precies aan wanneer hij moet stoppen met bewegen.
Oud 12-02-2003, 20:01
Geomancer
Geomancer is offline
Citaat:
ShoarmaSchaap schreef:
Zeg,wie zegt dat ik er niets van af weet! Ik heb zo m'n bronnen,en is geen onzin wat ik allemaal aantoon. Ik heb trouwens het vermoeden dat telekinese een verklaring voor het onbekende is. Ik denk niet dat het echt bestaat(MENING,geen feit),maar het kan natuurlijk wel. Zoek maar eens op google.com of ergens anders iets op over telekisene en daar zal je ook vaak lezen,dat het bijna onmogelijk is,en maar een bepaald aantal mensen het aan kan. Als je wat anders denkt,is dat jouw mening...dit is mijn mening!
Oud 12-02-2003, 20:20
ScatMan.II
ScatMan.II is offline
Citaat:
nare man schreef:

Deze topic is zó waar.

Hey, niet zeuren, straks gaat het hele mystiek gedeelte dicht, waar moet ik dan m'n dagelijkse portie lachen vandaan halen?
He? Nou?

En ja, die gast heeft opzich wel gelijk
Oud 12-02-2003, 20:29
Icheb
Icheb is offline
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:
Buitengewoon teleurstellend dat je er opeens toch niet van uit gaat. Met mezelf statisch laden deed ik hetzelfde, mijn pen deed statisch geladen hetzelfde.

Jij hebt het ook met een statisch geladen object gedaan. - En waarom ga je er nu niet van uit dat het statische geladenheid is? - zo vreemd is het ook niet als je hele huis niet geaard is.

hmm... je zou het ietsje aannemelijker kunnen maken als je filmpje maakte waar je:
eerst ding liet draaien, en direct daaropvolgend NIET laten draaien terwijl je je vinger op dezelfde afstand houdt en jezelf niet ontlaad op wat voor wijze dan ook. + je geeft precies aan wanneer hij moet stoppen met bewegen.
(omg, de discussie begint weer), maar ok, ik ga weer ff meedoen tot ik prive weer mailtjes ga krijgen etc, dan kom ik helemaal niet meer terug....

Ik ga er niet vanuit omdat niet alleen ik het kan, ik heb een vriend van me op school het zien doen waar ook nog iemand anders bij was...

Ik zal kijken wat ik kan doen, mijn infamous webcam heeft me vader weer teruggejat, dus dan zal ik het een keer bij zijn pc moeten doen, misschien morgen als ik er dan nog zin in heb
Oud 12-02-2003, 20:39
Rerisen Phoenix
Citaat:
Icheb schreef:
1) (omg, de discussie begint weer), maar ok, ik ga weer ff meedoen tot ik prive weer mailtjes ga krijgen etc, dan kom ik helemaal niet meer terug....

2) Ik ga er niet vanuit omdat niet alleen ik het kan, ik heb een vriend van me op school het zien doen waar ook nog iemand anders bij was...

3) Ik zal kijken wat ik kan doen, mijn infamous webcam heeft me vader weer teruggejat, dus dan zal ik het een keer bij zijn pc moeten doen, misschien morgen als ik er dan nog zin in heb
1) dan heb ik in ieder geval een middel om je weg te werken mocht ik echt moe van je worden (had ik ook maar zoiets voor een aantal anderen op dit forum)

2) Hij zou ook statisch geladen kunnen zijn geweest. - Het is véél waarschijnlijker dat het dat is dan dat het een geheel nieuwe vorm van energie is die we nog niet eens kunnen meten

3) any time...
Oud 12-02-2003, 20:54
legatus
legatus is offline
Citaat:
Ik zal kijken wat ik kan doen, mijn infamous webcam heeft me vader weer teruggejat
Heb ik ook altijd last van. Wil ik iets bewijzen pakt iemand het af of wordt elk medium waarmee ik het zou kunnen bewijzen door mijn onmeetbare krachten vernietigd. Frustrerend!
Oud 12-02-2003, 21:24
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Geomancer schreef:
Voor een deel heb je gelijk, dat sommige mensen het ermee geboren worden. Maar vergeet niet dat iedereen ermee word geboren. Alleen de één is er heel goed en, en weer andere mensen weer helemaal niet. Zie het maar zo, de ene is goed in wiskunde, de ander in nederlands. En dan heb je ook nog mensen die hoofdbegaafd zijn. Die zou je dus kunnen vergelijken met mensen met paranormale capiciteiten.
Oud 12-02-2003, 21:36
legatus
legatus is offline
Citaat:
de ene is goed in wiskunde, de ander in nederlands.
Die hebben meer wiskundige-, of taalkundige-genen?

Kom op zeg, alsof het genetisch bepaald is. Dan valt het bestaan er van helemaal te bewijzen, of zijn dit 'genen' die op een astraal vlak bestaan?
Oud 13-02-2003, 15:00
Geomancer
Geomancer is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:
Voor een deel heb je gelijk, dat sommige mensen het ermee geboren worden. Maar vergeet niet dat iedereen ermee word geboren. Alleen de één is er heel goed en, en weer andere mensen weer helemaal niet. Zie het maar zo, de ene is goed in wiskunde, de ander in nederlands. En dan heb je ook nog mensen die hoofdbegaafd zijn. Die zou je dus kunnen vergelijken met mensen met paranormale capiciteiten.
Daar moet ik je gelijk in geven!
Oud 13-02-2003, 21:16
Icheb
Icheb is offline
Citaat:
legatus schreef:
Heb ik ook altijd last van. Wil ik iets bewijzen pakt iemand het af of wordt elk medium waarmee ik het zou kunnen bewijzen door mijn onmeetbare krachten vernietigd. Frustrerend!
Heerlijk he, sarcasme ?

Ik zei eerder ook al dat die webcam niet van mij was... hij hing eerder aan mijn linux machine (en ja, ik ben bereid een foto ervan te maken en te posten, zolang ik de rest van me kamer maar niet hoef te doen want ik moet eens opruimen).
Mijn vader heeft hem een week of 2 geleden terug'gejat', hij vond dat ik zelf maar zo'n ding moest kopen als ik weer geld heb... (wat nog ff kan duren aangezien ik me nieuwe laptop nog af moet betalen)

Citaat:
Die hebben meer wiskundige-, of taalkundige-genen?

Kom op zeg, alsof het genetisch bepaald is. Dan valt het bestaan er van helemaal te bewijzen, of zijn dit 'genen' die op een astraal vlak bestaan?
Hoe wil je die 'aanleg' voor zoiets dan wel verklaren, of wil je zeggen dat iemand alles kan ?
Dus je wilt eigenlijk als ik erop doorredeneer eigenlijk zeggen dat ieder mens in staat is om voor alle vakken op school allemaal 10'en te halen, want aanleg of bepaalde 'genen' spelen geen rol...

Hoeveel procent van het DNA had men tot nu toe ook al weer nog geen verklaring voor ?
Oud 14-02-2003, 11:05
Nar'Hyarmen
Nar'Hyarmen is offline
Citaat:
Madeleine schreef:
Hallo mensen,

weet iemand hier hoe je telekinesse kunt leren, oftewel dingen kunnen laten vliegen?

Alvast bedankt!
uhh volgens mij is het telekinese (als eerste) en ten tweede lijkt het me sterk dat je serieus dingen kunt laten vliegen. Dat is namelijk wel erg overdreven. Volgens mij mag je blij zijn als je een papiertje kan verschuiven. Maar goed. Hoe kun je het leren? Door concentratie en volgens mij moet je zeg maar je energie buiten je lichaam verplaatsten naar het voorwerp waar je iets mee wilt doen. Je moet dus zeg maar proberen om de energie in je arm als een soort arm (juist ja... ) naar het voorwerp te brengen. En verder tsja.. uh oefenen ofzo
Oud 14-02-2003, 12:56
legatus
legatus is offline
Citaat:
Dus je wilt eigenlijk als ik erop doorredeneer eigenlijk zeggen dat ieder mens in staat is om voor alle vakken op school allemaal 10'en te halen, want aanleg of bepaalde 'genen' spelen geen rol...
Een taalknobbel of wiskundeknobbel is natuurlijk klinklare onzin. Je neurologisch netwerk wordt grotendeels bepaald door je opvoeding. Als je goed bent in talen of niet hangt ervan af hoe je gestimuleerd bent en wat je hebt meegemaakt. Niet hoe je hersenen van geboorte eruit zagen, dat neurologisch netwerk staat niet gelijk vast, dat 'groeit'.

Citaat:
Hoe wil je die 'aanleg' voor zoiets dan wel verklaren, of wil je zeggen dat iemand alles kan ?
Tenzij je zonder armen bent geboren, dan word tennis moeilijk. In principe kun je 'alles'. Je moet er wel in 'aangemoedigd' worden.

Citaat:
Hoeveel procent van het DNA had men tot nu toe ook al weer nog geen verklaring voor ?
Geen idee, weet jij het?
Oud 14-02-2003, 20:00
Rerisen Phoenix
Citaat:
Icheb schreef:
Heerlijk he, sarcasme ?
enige ontspanning bij een reactie tegen stijfkoppige mystici met plank tegen hoofd. (NOFI)

Citaat:
Volgens mij is voor het hele DNA een verklaring. Ze hebben alleen nog niet alles ontcijfert.
Oud 15-02-2003, 20:54
cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
Icheb schreef:

Ik zal kijken wat ik kan doen, mijn infamous webcam heeft me vader weer teruggejat, dus dan zal ik het een keer bij zijn pc moeten doen, misschien morgen als ik er dan nog zin in heb
kewl! ben benieuwd. buigende lepeltjes, draaiende lepeltjes. het is altijd iets met lepeltjes valt me op. kan je het ook met auto's, konijnen, wasmachines, walvissen ed.? of moet het persé klein metaal zijn.
dat zou trouwens wel de statische theorie bevestigen.
Oud 16-02-2003, 23:05
poesiefox
poesiefox is offline
Okee, ten eerste heet het tegenwoordig geen telekinese meer maar psychokinese, en het is nog steeds een wetenschappelijk onbewezen fenomeen, omdat het nog niemand onder laboratoriumcondities gelukt is. Ook Uri Geller niet.

Maar het doet het altijd heel goed in enge films ja.
Oud 17-02-2003, 12:13
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Citaat:
cartman666 schreef:
kewl! ben benieuwd. buigende lepeltjes, draaiende lepeltjes. het is altijd iets met lepeltjes valt me op. kan je het ook met auto's, konijnen, wasmachines, walvissen ed.? of moet het persé klein metaal zijn.
dat zou trouwens wel de statische theorie bevestigen.
wat dacht je van een pen sjakie
Advertentie
Oud 17-02-2003, 13:52
Geomancer
Geomancer is offline
Citaat:
ShoarmaSchaap schreef:
wat dacht je van een pen sjakie
Een pen is niet geheel van metaal
Oud 17-02-2003, 15:19
Outrageous
Outrageous is offline
Citaat:
nare man schreef:

Deze topic is zó waar.

Wat doe je hier dan??? Kom je alleen maar over alles wat hier besproken wordt zeggen dat het onzin is enzow? Lijkt me dat iedereen het recht heeft om serieus te worden genomen.
Oud 17-02-2003, 16:01
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
pen, potlood...
Oud 17-02-2003, 18:43
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
Notorious K.I.M schreef:
Wat doe je hier dan??? Kom je alleen maar over alles wat hier besproken wordt zeggen dat het onzin is enzow? Lijkt me dat iedereen het recht heeft om serieus te worden genomen.
= sarcastisch, en niet van "ik kijk naar een reply boven me"
(Bron )

Iedereen heeft inderdaad het recht om serieus genomen te worden. Maar net zo goed heeft iemand hier het recht z'n mening te geven.
Oud 17-02-2003, 19:10
Rerisen Phoenix
SERIEUZE RESPECTVOLLE POST

He Icheb, nog simpeler om aan te tonen dat het niet aan statische electriciteit ligt is gebruik te maken van iets van ijzer, misschien dat aluminiumfolie ook kan.

Als het dan ook lukt dan is het geen statische electriciteit.
Oud 18-02-2003, 12:23
Outrageous
Outrageous is offline
Citaat:
barkrukkie schreef:
= sarcastisch, en niet van "ik kijk naar een reply boven me"

Snap ik, ik heb er idd een beetje m'n eigen betekenis aan gegeven (overigens niet "ik kijk naar een reply boven me"
(Bron )

Iedereen heeft inderdaad het recht om serieus genomen te worden. Maar net zo goed heeft iemand hier het recht z'n mening te geven.

Ja, mee eens, maar de topicstarter wordt hier gewoon belachelijk gemaakt. En daar ben ik het niet mee eens. Ik kom ook niet op het (bijvoorbeeld) Hardware forum roepen dat ik het zo'n onzin vind.
Oud 20-02-2003, 18:04
Hopla
Hopla is offline
ik heb ooit wel eens een boek gelezen over een man die dat ging leren....iets met een kaars ofzo
Oud 01-03-2003, 18:07
Fornarina
Fornarina is offline
je kunt het leren
als je bij google gewoon het woord telikinese typt krijg je genoeg sites... en dan puzzel je zelf maar's uit wat voor jou het beste past/werkt etc.
Oud 01-03-2003, 19:49
Rerisen Phoenix
Citaat:
benchMarc schreef:
Het kan niet, iedereen die beweet dat het wel kan mag een persoon aanwijzen en hem naar zo'n gast sturen die 1mil uitloond voor degene die het daadwerkelijk kan laten zien. Snel verdiend zou ik zeggen?

Dikke bullshit hier op dit forum altijd idd.
ja over die James Randi (die die 1 mil (US$ helaas )) aanbiedt...

kunnen we niet zo'n truck faken en dan dat geld binnenhalen

ownee, 1 van die mystici hier wiens kunsten al lang en breed aangetoond zijn pakt het voor ons weg - die 1 mil is idd een extra bewijs dat men niks kan bewijzen.
Oud 01-03-2003, 20:22
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Citaat:
benchMarc schreef:
Het kan niet, iedereen die beweet dat het wel kan mag een persoon aanwijzen en hem naar zo'n gast sturen die 1mil uitloond voor degene die het daadwerkelijk kan laten zien. Snel verdiend zou ik zeggen?

Dikke bullshit hier op dit forum altijd idd.
Waar woont die gast en hoe heet ie?
Oud 01-03-2003, 21:00
Rerisen Phoenix
Hier kan je je inschrijven:
http://www.randi.org/research/
Oud 04-03-2003, 11:03
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Madeleine schreef:
Hallo mensen,

Alvast bedankt!
Ga slapen en droom daar maar lekker verder.
Advertentie

Regels voor berichten