![]() |
|
nou, er is dus een nieuw initiatief van ene staatssectretaris Phoa. Deze wil graag dat mensen om de tafel gaan zitten om te praten over wat ze wel en niet gaan doen tijdens het huishouden.
Is dit plan niet al tot mislukken gedoemd? is het niet beter gewoon te gaan stofzuigen in plaats van maar eindeloos te lullen wwie er moet gaan stofzuigen? is het niet beter om aff en toe eens tegen elkaar te zeggen: "joh, doe jij ff de afwas, dan schrob ik even de plee"? met andere woorden: zien jullie heil in deze actie of is het weer zo;n typische geld-uit-het-raam-gooi-campagne. ron: www.wiedoetwat.nl
|
![]() |
||
Citaat:
Misschien is dat wel zo ![]() (anders was het er niet. Net zoals positieve discriminatie: het is er (helaas) omdat anders deze groep zwaar (negatief) gediscrimineerd wordt)) Maareh... ik las steeds: wiet doet wat .nl in plaats van wie doet wat.nl ![]() Ik snapte al niks van Tamperts post, totdat ik vandaag de reclame zelf zag. ![]()
||
Citaat:
Ik haat het huishouden en ik verwacht dat mijn partner dat ook haat. Fijn als we daar samen uit kunnen komen, maar in veel gezinnen is dat helaas niet het geval. Nu kun je als vrouw dan wel gaan protesteren door niks te doen, maar daar lijden de kinderen dan ook alleen maar onder. Dan maar via de overheid hersenspoelen :evil smile:
|||
![]() |
Citaat:
De volgende week komen die drie vrouwen weer bij elkaar. Zegt die Belgische: "Ik heb mijn man aan het stofzuigen gekregen. Ik vroeg hem gewoon of ie ff wou stofzuigen. De eerste dag, ik zie niets. De tweede dag, ik zie niets. De derde dag, heeft mijn man het hele huis stofgezogen." "Nou", zegt die Marokaanse, "Dat heb ik ook geprobeerd. Ik vroeg mijn man om even te gaan koken. Eerste dag, ik zag niets. Tweede dag, ik zag nog steeds niets. De derde dag kon ik als ik goed mijn best deed net weer iets zien." Citaat:
Ik vind overigens dit soort campagnes een typisch geval van betutteling. Mogen mensen zelf nog iets uitmaken over hoe zij het thuis regelen? Is dat een zaak van de overheid? Dacht het niet! Laatst gewijzigd op 05-03-2003 om 11:40. |
![]() |
|
Wat egoïstisch van jou om zoiets te zeggen, Insane Juggalo!
Ik zeg duidelijk dat ik niet weet of het wetenschappelijk bewezen is dat lager opgeleide vrouwen iets hebben aan de campagne! Ik neem het op voor de vrouwen die bij hun man onder de plak zitten (en naar mijn mening lager opgeleid zijn). Ik maak geen verschil tussen iemands opleidingsniveau denk alleen dat dit probleem vaker voor zal komen bij lager-opgeleiden!!!!!!
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat staat er onder je ctrl+veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee? Briseïs | 500 | 09-11-2004 16:49 | |
De Kantine |
Wat is de meest zinloze website die je kent? Smartie | 69 | 13-04-2003 13:37 |