Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
je kan je aangetrokken voelen aan iemand van inet. Je kan diepzinnige gesprekken hebben en lachen maar om verliefd te worden moet je elkaar eerst maar eens echt ontmoeten.
het kan zijn dat deze persoon tegenvalt of andersom die persoon vind jou tegenvallen.
|
Verwijderd
|
1. Natuurlijk kan hij in die situatie wel jaloers zijn. Jaloers is niet 'Ze is van mij, afblijven', maar 'Hij heeft een afspraakje met haar en ik niet, terwijl ik ook een afspraakje met haar wilde!', en het laatste geval geldt hier
Offtopic: jaloezie, de enige zonde die niet leuk is 2. Dat kan inderdaad niet zomaar denk ik, maar wél als je gauw verliefd wordt of die persoon heel bijzonder vindt voor zo ver je diegene kent (en de rest er maar op positieve manier bijverzint). Daarbij kun je iemand vrij goed leren kennen via msn (ik neem aan dat het msn is en geen chatbox). Een relatie hebben met iemand die je nooit hebt ontmoet, gaat echter niet. Misschien moeten jullie elkaar eens ontmoeten om te kijken hoe dat gaat. Je kunt bijvoorbeeld afspreken in een café of thuis oid (maar een 'openbare' plaats is denk ik beter voor zoiets), en eventueel een vriend(in) mee nemen voor de veiligheid. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je wordt eigenlijk niet verleifd op de persoon, je wordt verliefd op de gebeurtenissen die je met die persoon beleeft, dus de contacten die je met diegen hebt |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(je wordt dus verliefd op de persoon) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als die zogenaamde koe (bij mij zal het een lieve dame zijn, maar ieder zijn voorkeur) lekkere melk geeft, dan wordt je daarop verliefd. Als die koe ziek wordt, dan wordt de melk misschien wel slecht, en dan ben je niet meer verliefd. Misschien blijf je het dan wel drinken, amar dat komt omdat je er aan gehecht bent, een soort van medelijden emt de koe heb en die koe door dik en dun wilt steunen, maar je bent neit meer verliefd. Om het even te vertalen naar de mensenwereld: Indien je op iemand verliefd bent kan van het een het ander komt, men trouwt, blabla. In de meeste gevallen gaat de verliefdheid over (dit is onderzocht en volgens mij ligt dit al tussen de 3 maanden en een jaar ofzo). Na deze tijd ben je aan elkaar gewend, voro een bepaalde gedeelte en hoor je bij elkaar, je leeft met elkaar, als een hormonie. Daarom blijven mensen bij elkaar. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Jij ziet kennelijk niets in een contact dat verder gaat dan vriendschappelijk chatcontact. Pech voor hem dus. Als jij met een andere jongen uit wil gaan omdat je dat met die jongen wél wil delen is dat jouw zaak! |
![]() |
|
![]() |
Jij bent iemand naar m'n hart.. ik bedoel jij begrijpt me dan tenminste... ik weet echt niet wat die jongen zn probleem is of waarom ie zo vaag doet...
Nu komt ie met z'n ''ik heb 2 jaar lang geen vriendin gehad''.. en nou heb ik zoiets van zeg je nou tegen mij dat je verliefd op me bent omdat je dat 2 jaar lang niet op iemand bent geweest of wat dan ook en niet meer weet wat verliefdheid precies inhoudt of hoe zit dat?.... ![]() Hij valt als mens best wel mee.. alleen als ie niet met van die vage dingen komt.. ik wil niet te hard zijn want hij heeft 3 dagen geleden zn oma verloren ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() wel geinig dat je het niet met elkaar eens bent terwijl je in feite eigenlijk hetzelfde zegt ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *blijft erbij dat men verliefd wordt op een persoon* Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je kunt hem hooguit eventjes ontzien door er nu even niets over te zeggen omdat hij nu met zijn oma zit, maar vraagt hij er zelf om (dus begint hij er zelf over) dan moet je gewoon eerlijk en duidelijk zeggen dat jij niets met hem wilt. Zoiets moet toch nooit uit medelijden ontstaan (en daarmee probeert hij jou nu wel te bespelen, maar het gaat er om wat jij voelt, een relatie is op twee mensen gebaseerd, niet op wat eentje wil). |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Eerder met de mate van specificiteit waardoor het er in andere gevallen er wel toe doet dat je het op een bepaalde manier zegt en niet op een andere manier. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Wie kan dit voor mij uittekenen? Quasi | 5 | 19-02-2009 21:38 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat kan dit zijn? XQseMe2 | 28 | 28-09-2006 21:57 | |
Liefde & Relatie |
Kan dit... Of.. lso | 14 | 07-10-2004 21:51 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoe kan dit? aboe | 7 | 23-10-2003 21:51 | |
Software & Hardware |
Windows kan dit apparaat niet starten omdat de configuratiegegevens in het register.. Verwijderd | 6 | 16-02-2002 17:31 | |
Liefde & Relatie |
Kan dit? Sissi17 | 9 | 04-02-2002 12:08 |