Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2002, 18:43
machina1985
machina1985 is offline
Hallo

Ik wil ff kwijt dat ik nix snap van mijn dromen.

Ik hoor altijd iedereen zeggen van, deze droom betekende dit, deze dat dit begreep ik.
maar ik droom zo raar.

Ten eerste droom ik heel onregelmatig , dan weer 2 keer in een week en dan weer een maand niet (ik weer overigens dat je elke nacht droom maar niet alle dromen onthoudt, dus hier ff vanuit gaande).

maar ik droom ook zo raar.
Ik droom altijd dingen die precies zouden kunnen in het dagelijks leven (dus nix abnormaals ofzo) maar dan met een klein ding anders ofzo.
Bijvoorbeeld ik droom over vrienden die dan ineens een hiobby uitoefenen die ze in het echt niet doen, maar verder kunnen dan alle dingen uit de droom kloppen.

Wie ken dit zon beetje?
Advertentie
Oud 13-01-2002, 18:50
Pilgrim
Pilgrim is offline
Merry Meet,

Iedereen heeft dromen waar hij/zij niets van snapt. Ook niet alle dromen hebben een betekenis. Wel droom je elke avond een groot aantal dromen, alleen onthoudt je ze niet allemaal.
Als je je dromen beter wilt gaan onthouden zou je een dromendagboek kunnen bijhouden, dit helpt, tevens kun je ook elke avond tegen jezelf zegge ''ik onthoud mijn dromen. ik onthoud mijn dromen. ik onthoud mijn dromen'', klinkt simpel maar helpt wel.
Als je je dromen eenmaal begint te onthouden moet je niet meteen aan elke droom een betekenis toe gaan kennen, veel dromen ontstaan door het ratelen van onze hersenen die informatie ordenen (gebeurd, wel belangrijk; film, niet belangrijk) en in dromen kunnen deze zaken door elkaar lopen. Als je dromen of thema's hebt die vaker terugkomen kun je deze gaan bekijken en er eventueel een betekenis aan toe kennen.

Regels voor berichten