Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Nouja zeg mag het ook ander ondergoed zijn?
Ja, dat mag ![]() Ik koop mijn ondergoed meestal bij wibra of zeeman omdat het er best aardig uit ziet en goedkoop is. en dan kun je nog eens wat nieuws kopen. Als ik echt iets moois wil dan zoek ik de hele stad af en mag het ook iets duurder zijn.
|
Verwijderd
|
Ik ga ook lekker over ander ondergoed zeuren
![]() Ik koop eigenlijk overal wel wat, als ik iets leuks zie wat ik betaalbaar vind, is het van mij ![]() Ik heb veel broekjes van de Hema, die zitten niet op m'n heupen waardoor ze nooit boven een broek uitkomen en ze zitten gewoon heerlijk... Verder koop ik bij Ter Stal wel eens wat setjes, en bij de Wibra heb ik laatst een hele tas vol lieve onderbroekjes gehaald ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ok wie wordt hier ook geil van? |
![]() |
||
Citaat:
wel van strakke boxers en dat je dan zijn (licht gebruinde) heupen boven het bandje uit ziet komen.. *kwijlt* *kwijlt nog meer* [ranzig]*hee stukjes pindarots in me kwijl*[/ranzig]
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Welke soort boxershorts draag je liefst onder jeans? omega3 | 4 | 22-10-2014 09:31 | |
Lifestyle |
merk boxershorts? jayjayron | 19 | 07-11-2012 08:49 | |
Lifestyle |
boxershorts voor meisjes R_U_KIDDING_ME | 66 | 21-09-2009 00:31 | |
Lifestyle |
bij welke winkel boxershorts kopen? $@nd€r $@l@m@nd€r | 10 | 24-07-2004 12:53 | |
Seksualiteit |
Gino Santi Boxershorts NL | 22 | 07-09-2003 09:25 | |
Lifestyle |
Wijde boxershorts Hotboy15 | 24 | 03-09-2002 20:02 |