Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-09-2002, 20:21
Hotboy15
Hotboy15 is offline
Ik draag altijd wijde boxershorts (gino santi) bij wie is het ook altijd dat zijn (jeweetwel) er onder uit komt hangen?
Advertentie
Oud 02-09-2002, 20:22
Mysterons
Mysterons is offline
ja, naar is dat he
Oud 02-09-2002, 20:25
Hotboy15
Hotboy15 is offline
ja!!!
Oud 02-09-2002, 20:25
Mysterons
Mysterons is offline
(let vooral op de )
Oud 02-09-2002, 20:26
Hotboy15
Hotboy15 is offline
ja jij hebt er geen last van
Oud 02-09-2002, 20:28
Mysterons
Mysterons is offline
koop dan strakke als je er last van heb
Oud 02-09-2002, 20:37
AtHell
AtHell is offline
niet alleen erger ik me aan je naam ook aan het feit dat je als newby 3 van je eerste 5 reply's compleet nutteloos hebt weten te maken door er crap in te zetten, en ook heb ik atm een gruwelijke hekel aan je topic, niet alleen door de simpelheid ervan maar ook nog eens door het o zo nare neerpoten van een domme vraag, wie kan het nou wat schelen dat jij te dom bent om na je eerste te wijde boxer niet een wijze beslissing hebt genomen en een strakke hebt gekocht, dus conclusie: verwijder je topic, pas je niveau van posten aan en koop iets waar je geen domme topic's over opent

.. en dan vraag ik me nog af hoe jij in staat bent geweest internet explorer op te starten en zelfs het voor elkaar hebt gekregen hier een topic te openen, iets wat me ver boven jou niveau verheven lijkt..

(o ja sorry als het negatief overkomt maar je topic en je posts iriteren me gewoon)
Oud 02-09-2002, 20:42
Verwijderd
Citaat:
AtHell schreef:
niet alleen erger ik me aan je naam ook aan het feit dat je als newby 3 van je eerste 5 reply's compleet nutteloos hebt weten te maken door er crap in te zetten, en ook heb ik atm een gruwelijke hekel aan je topic, niet alleen door de simpelheid ervan maar ook nog eens door het o zo nare neerpoten van een domme vraag, wie kan het nou wat schelen dat jij te dom bent om na je eerste te wijde boxer niet een wijze beslissing hebt genomen en een strakke hebt gekocht, dus conclusie: verwijder je topic, pas je niveau van posten aan en koop iets waar je geen domme topic's over opent

.. en dan vraag ik me nog af hoe jij in staat bent geweest internet explorer op te starten en zelfs het voor elkaar hebt gekregen hier een topic te openen, iets wat me ver boven jou niveau verheven lijkt..

(o ja sorry als het negatief overkomt maar je topic en je posts iriteren me gewoon)
Ik vind het eerlijk gezegd dommer dat jij zo'n enorm blaatverhaal typt, voor zoiets.
Get a life, ofzo!
Oud 02-09-2002, 20:44
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
gentleman schreef:

Ik vind het eerlijk gezegd dommer dat jij zo'n enorm blaatverhaal typt, voor zoiets.
Get a life, ofzo!
hotboy15 onder zn tweede nick, of zn boxershort vriendje
Oud 02-09-2002, 20:47
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
gentleman schreef:

Get a life, ofzo!
kijk dat ik me al langer aan jou erger is hopelijk niets nieuws alleen vraag ik me af waarom jou zoiets boeit.. maar ach als jij jezelf graag hotboy15 noemt en daarmee ook meteen op een domme manier je leeftijd blootgeeft die je op de een of andere rare manier "vergeten" bent op te geven bij je profiel...

en ik kan blind typen voor mij is het geen heel blaatverhaal enkel en alleen de snelle verwoording van mijn ged88
Oud 02-09-2002, 20:53
Verwijderd
Citaat:
AtHell schreef:

kijk dat ik me al langer aan jou erger is hopelijk niets nieuws alleen vraag ik me af waarom jou zoiets boeit.. maar ach als jij jezelf graag hotboy15 noemt en daarmee ook meteen op een domme manier je leeftijd blootgeeft die je op de een of andere rare manier "vergeten" bent op te geven bij je profiel...

en ik kan blind typen voor mij is het geen heel blaatverhaal enkel en alleen de snelle verwoording van mijn ged88
Nou, ik ben het niet hoor.
Ik hoef hem ook niet te verdedigen, maar ik vind het nogal onzinnig zo'n blaatverhaal te typen voor iets in jouw eigen woorden 'doms'
En je weet dat ik gelijk heb.
Maar dat zul je vast niet toegeven.

Maar als dit niet het geval is, als jij met je beperkte hersentjes alleen kan denken dat ik hem verdedig of iets anders. dan vind ik dat werkelijk van een ongelooflijke simpelheid getuigen.
Oud 02-09-2002, 20:54
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
gentleman schreef:

Nou, ik ben het niet hoor.
Ik hoef hem ook niet te verdedigen, maar ik vind het nogal onzinnig zo'n blaatverhaal te typen voor iets in jouw eigen woorden 'doms'
En je weet dat ik gelijk heb.
Maar dat zul je vast niet toegeven.

Maar als dit niet het geval is, als jij met je beperkte hersentjes alleen kan denken dat ik hem verdedig of iets anders. dan vind ik dat werkelijk van een ongelooflijke simpelheid getuigen.
wat jij wil homeboy :]
Oud 02-09-2002, 20:54
Mysterons
Mysterons is offline
wat een filosofische praat
Oud 02-09-2002, 21:04
punkyfish
punkyfish is offline
Ik heb dat wel eens.
Oud 02-09-2002, 21:06
Verwijderd
Maargoed, draag dan ook geen GINO SANTI
Oud 02-09-2002, 21:07
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
gentleman schreef:
Maargoed, draag dan ook geen GINO SANTI
*waardeert stiekem toch deze post van je*
Oud 02-09-2002, 21:14
Verwijderd
Citaat:
AtHell schreef:

*waardeert stiekem toch deze post van je*
Lief van je.
Oud 02-09-2002, 21:21
psilo
psilo is offline
ja daar hebben ze van die hele handige paarse/blauw achtige stokjes voor met van die zachte balletjes eraan met een veer ertussen, op dat stokje zeg maar, zodat als je die bolletjes tegen het paars/blauwe drukt je een soort blokjes krijgt.
Vraag er maar eens naar bij de Hema, daar zijn ze €5,80 per stuk.. ja ik weet het het lijkt heel veel geld maar het is het zeker waard!
Oud 02-09-2002, 22:23
Blenderhead
Blenderhead is offline
lalalalalala
Oud 03-09-2002, 11:10
Ieme
Ieme is offline
Nou verschrikkelijk is dat. Was ik maar een meisje, dan had ik daar geen last van....
Oud 03-09-2002, 11:22
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
Ieme schreef:
Nou verschrikkelijk is dat. Was ik maar een meisje, dan had ik daar geen last van....
Of je draagt gewoon strings zodat je die lijnen ziet lopen als je bukt met je hele wijde broek aan, net als dat ene gier-achtige creatuur
Oud 03-09-2002, 11:27
Ieme
Ieme is offline
Citaat:
Hukkie schreef:
Of je draagt gewoon strings zodat je die lijnen ziet lopen als je bukt met je hele wijde broek aan, net als dat ene gier-achtige creatuur
Ja, lekker proppen! (welk gier-achtig creatuur??)

(ooooooooooooooooooooooooh, diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie!!! HAHAHA)
Oud 03-09-2002, 12:35
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
Ieme schreef:

(welk gier-achtig creatuur??)

(ooooooooooooooooooooooooh, diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie!!! HAHAHA)
"Nee echt ik ben op vakantie! Serieus! *Hips* Hmm..... laat ik Boudewijn eens bellen dat ik lek...."

Oud 03-09-2002, 18:17
Hotboy15
Hotboy15 is offline
ja bij mij is dat ook altijd
Oud 03-09-2002, 20:02
rodina
rodina is offline
één topic over boxershort is ook wel genoeg denk ik

Regels voor berichten