Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en ik kan blind typen voor mij is het geen heel blaatverhaal enkel en alleen de snelle verwoording van mijn ged88
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hoef hem ook niet te verdedigen, maar ik vind het nogal onzinnig zo'n blaatverhaal te typen voor iets in jouw eigen woorden 'doms' En je weet dat ik gelijk heb. Maar dat zul je vast niet toegeven. Maar als dit niet het geval is, als jij met je beperkte hersentjes alleen kan denken dat ik hem verdedig of iets anders. dan vind ik dat werkelijk van een ongelooflijke simpelheid getuigen. |
![]() |
||
Citaat:
|
ja daar hebben ze van die hele handige paarse/blauw achtige stokjes voor met van die zachte balletjes eraan met een veer ertussen, op dat stokje zeg maar, zodat als je die bolletjes tegen het paars/blauwe drukt je een soort blokjes krijgt.
Vraag er maar eens naar bij de Hema, daar zijn ze €5,80 per stuk.. ja ik weet het het lijkt heel veel geld maar het is het zeker waard!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
(ooooooooooooooooooooooooh, diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie!!! HAHAHA)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
boxer, slip of string / Schaamhaar scheren Sacrilege | 121 | 27-09-2005 19:38 | |
Lifestyle |
ondergoed monkey86 | 63 | 06-01-2004 16:09 | |
Lifestyle |
Vraagje voor de dames Dr HenDre | 78 | 16-11-2002 16:14 | |
Lifestyle |
Strings (bij meiden, duh) zijn NIET sexy Rabbi Daniel | 115 | 05-10-2002 13:32 | |
Lifestyle |
Gino santing Boxers? Dr_Love | 62 | 19-09-2002 20:33 | |
Lifestyle |
De Ondergoed Topic. Oh yeah. Signy | 94 | 05-07-2002 13:56 |