Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is wel je belangrijkste bezit hoor ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() 'k snap ook niet wat er zo afknapperig is aan het merk van een boxershort ![]() dus jongens,allemaal merkboxers dragen hoor.
||
![]() |
Citaat:
Voor 8 jarige jongetjes? Nou, nee. Niet echt hoor. Het was ook al een keer met Gym dat we het over boxers hadden. NOu, bijna iedereen had zo'n GinoSanti (zo schrijf je het dus?) Een paar Ck. En dan had je nog wat andere merkloze. Anyway. Heel wat mensen dragen die dus. En toen dacht ik echt van; Shit, waar haal je die. Moet ik ook maar in gaan lopen. Want ik heb zoals iemand al zei, niet erg veel zin om van dat dure ondergoed te gaan kopen. Maar ik zou dus is bij hans textiel moeten gaan kijken? Volgens mij ga ik me echt helelmaal dood schamen als ik daar naar binnen ga. Volgens mij had ik ook wel is wat opgevangen dat je ze bij Makro kan kopen. Weet iemand daar iets van? Daar kom ik wel is met mijn pa, dus dat isi geen probleem.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() 8jarige jongetjes, ok, kan. 15jarige meisjes iig ook. Als je Hans Textiel zo eng vind, och. Je wilt zo graag GinoSantiboxershorts hebben, heb je daar dan niet eens iets voor over? Tut tut...
|
Verwijderd
|
Mijns inziens zijn boxers van Boss, CK, TH etc. juist voor achtjarige kiddo's...als je student bent en weinig te besteden hebt kun je het je echt niet veroorloven om in onderbroeken van vijfentwintig uiro per stuk te lopen, zeker als je bekijkt dat die dingen écht niet comfortabeler of beter van kwaliteit zijn dan boxers van Hema...
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ck boxershort kan je met je een beetje zoeken al vinden voor een 12 euro. En het ziet er wel veel beter uit, beter van kwaliteit weet ik niet (denk het niet). Bij America Today hebben ze boxers met een goede prijs/kwaliteitverhouding.. en die dingen zitten nog goed ook.. 25 piek oid voor 3 boxershorts... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 4.50 /stuk *ik snap nog steeds niet dat mensen geld uitgeven aan merksokken/boxers .. maarja .. dat zal aan mij liggen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
een calvin klein boxer zit dus echt wel beter.. ![]() bij de kruidvat waren ze een keer in de aanbieding dus waarom niet.. noem me maar een snob.. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Nou, ik heb effe al die berichtjes gelezen.
Ik ga wel gewoon weer naar de hema ofzo. Die ginoSanti boxers zijn blijkbaar niet echt dingen waar je je over op moet winden. Het stelt niet zo veel voor, als ik het goed begrijp. Iemand had het nog over stereotypen. Tsja, sorry hoor. Maar toen ik er achter kwam dat er zoveel mensen daar in lopen, dacht ik toch echt, dat moet dan wel wat bijzonders zijn. Ik had zelf nog nog nooit van die boxers gehoord. Maar ja, ik ben weer een stuk wijzer. thank you
||
Citaat:
|
jah, ik had één Calvin Klein boxer en die versleet al na een maand
maar 3 Gino-Santi's voor dezelfde prijs heb ik nu vast al een jaar of 10 ![]() En dat italiaanse, dat zweept de meisjes ook wel op, hoor je kan het heel geil zeggen "gggino sssanti"
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Gino Santi boxershorts zijn ok... Volgens mij koop je ze op de markt... Daar koopt m'n vriend ze volgens mij...
Die heeft hele koele, ik heb er nu toevallig 1 van hem aan, met mobiele telefoons erop... Hij heeft er ook met verliefde giraffen enzo... ![]() ![]()
|
t merk van een boxer is voor mij echt niet belangrijk, maar stel je zou ooit een keer met je boxer goed te zien moeten lopen is het misschien wel leuk als er een bekend merkje opstaat, en och over kwaliteit van die boxers is gewoon te zeggen dat het vrij weinig verschilt van "hema" boxers bv. (alhoewel dr ook vast wel wat bij zullen zitten die kwalitatief gezien beter zijn.. maar ach.. ik vind gewoon van niet
![]()
|
Ik draag ALLEEN MAAR gino santi boxers en ik vind ze wel lekker zitten. alleen na een week worden ze heeeeel erg wijd en dat zit SOMS niet zo heel erg lekker wie vind dit ook.
en bij wie is het ook dat onder die gino santi boxers je lul enzo onder uit komt hangen? en als je dan ook nog is een wijde broek draagt dan voelt het echt of je niks aanhebt dat is lekker wie vind dat ook en wie rekt ze ook wel is uit, de pijpen onderaan? |
![]() |
|
|