Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Poll: Wat is je seksuele geaardheid? A. Hetero B. Biseksueel C. Homo/Lesbisch D. Ik zou het echt niet weten Tussenstand: |
![]() |
||
Citaat:
beetje onzinnig dus om te zeggen dat je "de helft van de wereld buitensluit" het is trouwens wel opvallend dat de meeste die b stemmen vrouw zijn (en redelijk veel vrouwen ook b stemmen) het is al eens bewezen, maar vrouwen schijnen zich gewoon heel erg vaak aangetrokken te voelen tot hetzelfde geslacht ikzelf duidelijk a, maar smaken kunnen echt veranderen in de tijd, ik denk niet dat het bij mij zo zou verlopen, maar ik ken een paar mannen die toch pas op late leeftijd ontdekten dat ze eigenlijk biseksueel waren |
![]() |
||
Citaat:
Ik bedoel ik val gewoon op een persoon zelf en niet op een geslacht... En ik zei dat ik het eigenlijk best wel raar vind en daarmee bedoel ik niet dat iedereen dat dan maar moet doen.. maar jah ik kijk er weer anders tegen aan..* Laatst gewijzigd op 06-02-2003 om 18:25. |
![]() |
||
Citaat:
|
B
nou ja, ik weet het nog maar ene paar maanden, maar het is wel vrij duidelijk... ene keer op ene meisje, dan weer op een jongen... de voorbije weken probeer ik het ook gelijdelijk aan de buitenwereld in te sturen, dat ik soms ook wel eens op meisjes val... en 'k heb tot nu toe alleen positieve reacties gekregen :-) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|