urban?

hmm kgeloof dat je het meer in de trand moet zoeken van rustige rock muziek met een redelijk lekker ritme erin en af ent oe een uitstoot van de drums

kweenie hoor maar het kan alles zijn

kweetniet watvoornmuziek mijn vriendin van houd
kvinnum wel leuk, en het commentaar van Cit alleen dan zijn eerste stukje behoort niet tot mijn commentaar

dus geen urban

maar nog 1 ding: sommige van je zinnen zijn nogal lang, als je als 2e stap een ritme arachter douwt, dan worden het van die gezongen stukken waarbij je je adem gaat inhouden

, dat soort dingen kan je heel makkelijk oplossen door er gewoon een ladig komma's tussen te zetten, maar op zich is dat niet echt een probleem.
Kdenk dta je het gewoon zo kan laten en af en toe wat woorden verwisselen, want ik douwde mijn gitaar daaronder *jaah improvisatie* en t klonk op zich wel leuk, maar sommige zinnen waren beetje aan de lastige kant om een goed ritme in te vinden, want als je in een nr elke zin in een ander ritme doet, jah duh dan klinkt het niet
idee: we kunnen morgen, lees vandaag (als jij dit leest), dus zondag. wel kijken of dit wat is voor de band
kiz luv u