Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
btw Gimli...goed dat je t vraagt... die 'zielige' antwoorden kome gewoon omdat je een uitzondering bent en de meeste mense toch wel wete hoe je moet draaien...maar jij blijkbaar niet.. bter vragen dan maar een btje aanprutsen dont worry.. ![]() heeft wel weer genoeg psychologe gespeelt ![]()
||
Citaat:
![]() Tabak is gewoon, ja, tabak... maar als je het in een pakje koopt heet het ineens shag, weet ook niet waarom.
|
![]() |
Ik ben shaggies gaan draaien toen ik 15 was ook.. vrienden van me rookten shag en ik vond t veel goedkoper.. Nu heb ik af en toe shag en af en toe sigaretten.. shag meestal drum halfzwaar (met rizla rood) maar eigenlijk rook ik alles
![]() Nu we het er zo over hebben.. ik ga even roken.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
En is het in belgie zo moeilijk om wiet te krijgen? Als het illegaal is, zal het net zo makkelijk te krijgen zijn als de hollandse 'harddrugs'.
|
Ja mannen,
Vanmiddag achter shag geweest, Gold Virginia en King Size vloeitjes ! Dat was lekker,opeens komen er daar 2 mannen afgelopen en vragen of we weed willlen,we moesten meegaan naar de dealer,mooi nee gezegt,vertrouwde et nie echt... Maar een gouden tip,wil je zoete tabak,pak dan Gold Virginia! gREETs |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, probeer es Van Nelle Halfzwaar, met Mascotte Speciaal Vloei ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
@ Darkcat: You're right, it doesn't make sense (at ALL) ![]() Maar het boeit mij eigenlijk geen drol wat voor vloei ik heb, als het maar geen rijstevloei zoals rizla blauw of zo is. dat draait echt klote! Mascotte speciaal staat gewooon heel ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Mensjes wel allemaal een beetje aardig doen hoor
![]() anyway waarmee kan wiet dan gemixed zijn? Ik bedoel wiet is toch gewoon wiet. Kijk ik kan me voorstellen dat je kut wiet krijgt en dat ze je zo naaien. Maar ik kan me niet voorstellen dat je wiet krijgt die is mixed met coke ofzow ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() dan rook ik liever elke pauze 2 peuken, een stuk "ongezonder", maar het leven gaat er wel op vooruit ofzoiets ![]()
||
![]() |
Citaat:
Dan is het waarschijnlijk ook niet eens "ongezonder", tenzij je heel veel pauzes neemt natuurlijk ![]() |
![]() |
|
|