Advertentie | |
|
![]() |
|
sithan heeft wel gelijk, de meeste meiden doen het ook, wowh wat is een lekker ding, maar ik ben er zwaar tegen, ik vind het echt fout als er naar het uiterlijk gekeken word, innerlijk is belangrijker
|
Verwijderd
|
Ik vind het een heel mooi gedicht. Ik ben zelf altijd erg met m'n uiterlijk bezig, omdat ik weet dat iedereen je daar op beoordeelt.
Wat pas echt rot is: als ik verder ken dan iemands uiterlijk, maar hij beoordeelt me ondertussen wél keihard op hoe ik eruitzie en wat ik aanheb. Terwijl ik dan alleen maar m'n best heb gedaan om er leuk uit te zien voor hem. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() alsof ik al afgeschreven ben ![]()
|
Verwijderd
|
Wat een vreselijk gelul. Ik word echt ziek van dat gezeik over innerlijk/uiterlijk af en toe.
Er wordt hier heel vaak gedaan alsof het een misdaad is om iemand op z'n uiterlijk te beoordelen. Je mag verdomme toch wel zeggen dat je liever een knap iemand hebt dan een lelijk iemand? Dat wil iedereen toch? Natuurlijk is het in een relatie ook wel belangrijk dat je een beetje op één lijn zit, maar uiterlijk mag je zeker niet uitvlakken! Je moet tenslotte wel constant tegen de kop van de ander aankijken, en als je elke keer dat je hem/haar weer ziet, schrikt, dan is er toch ergens iets mis. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Hmm, opzich klopt het wel dat mensen in het algemeen liever iemand hebben met een leuk koppie dan iemand die ze niet mooi vinden..
Niet dat ik het hiermee eens ben, integendeel. Ikzelf wordt voor mijn gevoel te snel op mijn uiterlijk beoordeeld, dat is volgens mij de reden waarom ik veel kansen misloop. Ik hoor gelukkig vaak genoeg van goeie vriendinnen (of één van de weinige relaties waarbij het wel lukt) dat ik wel een heel mooi innerlijk heb ![]() Maar het is dus niet zo dat alleen jongens zo op uiterlijk letten, ook de meiden kunnen er wat van! Ik ben blij dat ik niet op uiterlijk let ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zeg niet dat een meisje het lekkerste wijf moet zijn wat ik ooit van mijn leven gezien heb, maar ik moet me wel tot haar aangetrokken voelen, anders gaat t feest niet door. Bovendien is het een ontzettend clichématig, ziekerig, slechtlopend gedicht. Ik hoop niet dat iemand van jullie echt meent dat hij/zij het mooi vindt, want het is rotzooi. Volgens mij zit iedereen hier te vol met moraal om dat toe te geven. Laatst gewijzigd op 24-02-2003 om 02:02. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Het is gewoon een feit dat 99% van de mensen het uiterlijk van hun -eventuele- partner zeker wel belangrijk vindt. Dus we kunnen hier nog wel uren over discussiëren, maar dat heeft geen zin. Hoe vaak hoor je iemand zeggen dat hij/zij vooral het innerlijk belangrijk vindt, maar intussen wél zijn/haar partner in de disco heeft ontmoet? Best hypocriet.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[GEZOCHT] Gedicht over sexualiteit skull-head | 10 | 21-06-2005 06:59 | |
Seksualiteit |
knappe mensen!!!!....aanwezig hier???? Paulo Nuñez | 45 | 30-05-2004 13:16 | |
Liefde & Relatie |
Waarom is uiterlijk belangrijk? Evito | 84 | 27-05-2003 00:23 | |
Eindexamens 2003 |
[Filosofie] Havo en VWO: welke boeken? Gatara | 19 | 23-05-2003 10:53 | |
Liefde & Relatie |
Stelling: `Echte liefde` kan niet ontstaan in een reguliere uitgaansgelegenheid... ^AmArU^ | 111 | 26-04-2002 19:29 | |
Verhalen & Gedichten |
La Belle et la Bete. Ringmaster | 9 | 26-09-2001 14:54 |