Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mmmm, mensenkennis staat hoog bij jouw in je lijstje. Eens te meer weet je goede woorden samenhangend te gebruiken, terwijl je mij niet eens kent. Ja, je kent me wel, alleen als irritant, tegen-alles-ndruisend-, altijd-denkend-dat-zijn-mening-de-juiste is Jump Steady'tje. Maar misschien is het inderdaad beter de 2e keer 'ook' te vervangen, ik ben denkende, en tanende.
||
![]() |
Citaat:
Het is niet triest, het is een persoonlijke remake van een klassieker op mijn manier van woordspelen. Je weet nu inmiddels wel een beetje hoe de 'handleiding Ruuth' werkt, moeilijk maar als je er doorheen bent gouden tijden. Ik vind echt dat we vaker moeten praten, maar wie ben ik om dingen te vinden die misschien wel niet kunnen in verband met allerlei nevenactiveiten van beiden.
|
![]() |
Gisteren wou ik al reageren, maar toen was ik per abuis (wou dat woord al lang eens gebruiken) beband. Het is dus een proef of ik weer kan posten, dit berichtje. Maar het is ook en vooral een reactie op jouw gedicht. Toen ik het gisteren las, dacht ik: hoe komt het dat ik hier nu geen mening over kan maken? Wat houdt me tegen?
Vandaag ligt dat anders. Ik moet schrijven dat ik het niet het allermooiste vind dat ik al van je las, maar het behoort zeker in de top 10 van jouw gedichten, voor mij althans. Waarom? Omwille van een zeer onwennig beeld, dat achteraf toch een betekenis heeft. Alleen wordt me niet duidelijk of je over het innerlijke van mensen spreekt, of het uiterlijke. Want iemand kan er vreemd uitzien (af en toe denk ik dat als ik s'ochtends in de spiegel kijk, gemeend), maar kan ook vreemd en echt beu zijn innerlijk. Koel of onderkoeld. Gevoelloos. En daarin wil ik zeker volgen. Maar ik denk dat oordelen op het uiterlijke buiten alle proporties is van wat kan. Je kan er immers immens grote fouten door begaan. Mooi gedicht, maar wel even moeilijk om er een duidelijke boodschap uit te halen. Groetjes, Dreampoet
||
![]() |
Citaat:
je bent een toppertje en dat weet je tot spreeks? kusje
|
de stijl van de Oneindiger is niet gedwongen vrije verzen, ook de vrijheid in gedwongen ritme kan de woorden laten leven, dat heb jij wel weer bewezen. Ruuth, sjappoo! het loopt als een trein, geen spoor van rijmdwang... je bent nog steeds de kunstenaar, de Oneindiger!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
I spy with my little eye aka welke film heb jij gezien? WolterB | 462 | 19-11-2014 21:24 | |
Films, TV & Radio |
"In a world"........The Filmtopic Strikes Back Dinalfos | 495 | 01-02-2010 16:22 | |
Films, TV & Radio |
Mien Mien welke film heb jij het laatst gezien? Verwijderd | 500 | 09-10-2007 10:29 | |
Films, TV & Radio |
Ik wou het in het Russisch doen, maar het forum pakt die tekens niet, dus: welke film Uice | 500 | 27-05-2007 22:34 |