Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2003, 17:13
Rollie
Rollie is offline
Ik wil hier ff mijn Idols frustaties kwijt, ik word wel zo moe van dat programma. okeej in het begin was het wel grappig had je nog van de opmerkingen zoals ''ik denk ook niet dat iemand van jouw hoofd een foto boven zijn bed wil hebben'' maar nu zitten de jury leden ineens te janken en te snikken als er iemand uit is dit programma heeft ze dus eigenlijk allemaal verwijfd. En dan om de circel rond te maken hebben ineens 6 miljoen huishoudens in Nederland zo'n rexona poster voor hun ramen hangen. Ben ik nou de enigste die er zo over denk of delen wel meer mensen deze mening met mij???
Oud 08-03-2003, 18:32
Vlooienband
Vlooienband is offline
Idols zuigt. Eén keer heb ik het gezien, op de Duitse tv.
Dat Was Bah.
Idols is niets meer dan een stomme, idiote actie van weetikveelwatvoor een mensen die errug veel geld verdienen, wat ze zo wel goed doen.
Jee voor het commerciële verkrachten van muziek!
Oud 08-03-2003, 18:35
SWA
SWA is offline
jep inderdaad!
en zo word je ook geen echte artiest, een artiest wordt je door onderaan te beginnen en jezelf omhoog te werken door ervaring.
maar k kijk t wel
commerciele bullshit dat is t nou eenmaal en t slaat aan.
en klote dat ze Hind eruit hebben gepleurd, de enige van de laatste 3 die nog kon zingen
Oud 08-03-2003, 18:37
Martijn
Martijn is offline
Heel af en toe wel grappig om te zien maar er wordt veel te veel drukte over gemaakt en ze denken dat de winnaar nog een echt idool wordt ook.....HAHAHA, wat triest. Het zal wel weer gewoon net zoiets als K-otic worden misschien, ook al weet ik niet veel van hoe ze zingen etc.. Mar toch vind ik het triest en Jamai is helemaal irritant! (zie avatar ) Echt zoon irritant kereltje dat alleen maar aandacht wil, in me klas heb ik der ook een paar

Zoo nu heb ik wel weer genoeg op idols gescholden voor vandaag
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 18:37
H3nk
H3nk is offline
Juist!

In het begin was het leuk een echte talenten jacht met de nodige freaks en weirdo's die lekker werden afgekraakt!
En nu zijn de enige 2 goeide zangeressen, waarvan er eentje volgens mij ook nog eens een goeie zang-carriere kon beginnen eruit. (ik bedoel dat meiske die een kind had... echt talent maar omdat ze een kind had tsja.... dat moet je niet hebben in Showbizz wereld) (Hint kon goed zingen maar was zaai)

En nu zitten er 2 pisnichten al klaar gestoomt om eens flink wat geld voor de platen-baasjes te gaan verdienen...
zingen ze iets van hunzelf.... NEE
zingen ze of doen ze iets orgineels.... NEE
hebben ze eigenlijk wel talent.... NEE
maar dat is dat ook HELmAAAAAL NIET BELANGRIJK! De blije tooskes kopen het toch wel en er word toch wel geld aan verdient!! OM VAN TE KOTSEN!!!

Ik raad jullie dan ook aan (als niet-idols-liefhebber en vooral als WEL-idols-liefhebber) het nummer Osdorp Posse - Jongens van de industrie een op de box aante vragen, te downloaden of het singeltje kopen

Laatst gewijzigd op 08-03-2003 om 18:44.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 18:38
Vlooienband
Vlooienband is offline
Citaat:
SWA schreef:
en klote dat ze Hind eruit hebben gepleurd, de enige van de laatste 3 die nog kon zingen
en toen kon ik niet meer meepraten
toch is het wel knap van dat jungske, hij is pas 15 en nu al zo'n breezeridool!
Oud 08-03-2003, 18:41
Stff
Stff is offline
ik snap het gewoon niet,
tijdens starmaker kwam er een protest tegen de 'gemaakte' sterren die alle media aandacht kregen die ze maar wilde hebben. Protest kwam van Kopspijkers team in de vorm van Onedayfly, iedereen reageerde erop want ook deze plaat kwam in 1 keer op 1 binnen.
Nu is het volgede programma, genaamd idols, er en heel nederland loopt er weer erachteraan

idols = massahystery
Oud 08-03-2003, 18:49
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Stff schreef:
ik snap het gewoon niet,
tijdens starmaker kwam er een protest tegen de 'gemaakte' sterren die alle media aandacht kregen die ze maar wilde hebben. Protest kwam van Kopspijkers team in de vorm van Onedayfly, iedereen reageerde erop want ook deze plaat kwam in 1 keer op 1 binnen.
Nu is het volgede programma, genaamd idols, er en heel nederland loopt er weer erachteraan

idols = massahystery
weet je hoe de meeste bekende popgroepen ontstaan? door audities. precies hetzelfde, ook met verschillende rondes en afvallingen etc. de meeste worden alleen niet op TV uitgezonden, maar deze toevallig wel.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 19:07
Vlooienband
Vlooienband is offline
Van dit topic is het de bedoeling om Idols gewoon af te zeiken, niet om te gaan flamen.

Citaat:
*RainBow* schreef:
weet je hoe de meeste bekende popgroepen ontstaan? door audities. precies hetzelfde, ook met verschillende rondes en afvallingen etc. de meeste worden alleen niet op TV uitgezonden, maar deze toevallig wel.
Het is niet alleen dat Idols toevallig op tv uit wordt gezonden, dat weet iedereen. Dit is een schouwspel, een wanhopige poging veel geld te verdienen, over de ruggen van kinderlijke breezers.. euh.. tieners.

Iedereen weet dat diegenen die met Idols meedoen, echt op publiciteit en aandacht geilen, anders zouden ze wel op andere manieren meedoen.
Gut, natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar of deze twee dudes daaronder vallen? Nah.
Oud 08-03-2003, 19:10
Stff
Stff is offline
Citaat:
*RainBow* schreef:
het is maar 7 dagen per week op tv, beetje heeeeeeeeeel erg overdreven
Oud 08-03-2003, 19:49
GeritoDM
GeritoDM is offline
Citaat:
*RainBow* schreef:
O, en kiezen ze dan ook diegene die de meeste sms-jes krijgt? ...
Nee, die worden -als ze het al via "audities" doen- gekozen omdat ze goed kunnen zingen of hun instrument kunnen bespelen, in de band passen, goed kunnen inleven in hun genre, enz. enz.

...

*Heeft nooit waardering gehad voor wat voor massagestemde "popgroep"(boys- en girlsbands)/liedjes(Songfestival)/idolen(haha... eigenlijk best grappig, de oorspronkelijke betekenis is gewoon verafgood iemand/halfgod oid)/enz. enz..*
Oud 08-03-2003, 19:58
Miss Helena
Miss Helena is offline
gwoon k*t dat Hind eruit is... zij had n stem, zij hield t programma nog n beetje boeiend. tis brak gewoon corrupt zooitje
Oud 08-03-2003, 20:09
Ieke
Ieke is offline
Het is in een woord: Vreselijk!
En nu nog erger, mijn ouders zitten er naar te kijken, ze zijn verslaaft! Bah!
Oud 08-03-2003, 20:26
Uice
Uice is offline
Ik kijk het nooit (één keer gezien toen Jim het prachtige Under the Bridge afslachte). Maar ik wordt wel gek van al die mensen die er niet over uit gepraat raken en die posters met de koppen van Jim en Jamaï + Rexona.
Het zou me niets verbazen als één van mijn klasgenotes straks trots aan haar vriendinnen een Jim actie pop toont die zingt als je op zijn buik drukt.
Oud 08-03-2003, 20:33
DEChengst
DEChengst is offline
*yikes*

Jim zingt vals ! En dat zit in de finale
Oud 08-03-2003, 20:52
Verwijderd
Vorige week gezien. Toen besloten het niet meer te kijken aangezien die hint d'r uitgekicked werd en zij absoluut een gigantisch eind boven Jim en Jamai uit steeg. Bah.

Maargoed, nu uit pure verveling ook maar ff klein stukje aan het kijken..
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 21:06
Uice
Uice is offline
Ik snapte idd ook niet dat Hind eruit ging. Niet dat ik haar zoveel beter vind (niet echt op gelet), maar ik had wel verwacht dat ze aan het einde een jongen en een meisje zouden hebben, voor zowel mannelijke als vrouwelijke kijkers.
Oud 08-03-2003, 21:27
D@mien
D@mien is offline
Idols = zuig
ik vind et net als starfaker gewoon puur geld verdienen...
Gemaakte sterren zijn zuig, die zijn nooit goed.
Een échte ster wordt tijdens een simpel schoolfeest ofsow ontdekt door een platenmaatschappij...en niet bij mekaar ge-SMSt omdat ie er zo cute uitziet.....en zingt als een schore bostrol. (aan alle bostrollen op et forum: sorry voor de vergelijking)
Die zogenaamde sterren worden gekozen door 6 jarige meisjes, en niet door professionele mensen...
Mensen die zowiets verzinnen moeten 'for the sake of mankind' in een isoleercel geflikkert worden...
Oud 08-03-2003, 21:53
Stff
Stff is offline
gelukkig dat er nog meer idols haters zijn, k was al bang dat k de enige was
Oud 08-03-2003, 22:02
naam onbekend
naam onbekend is offline
Ik ben het geheel eens met D@mien.

Het enige moment dat dat Idols nog enigzins de moeite van het bekijken waard was, was toen er nog mensen meededen die van zichzelf dachten dat ze goed konden zingen en dan door de jury tot op hun schoenveters werden afgefikt.Geweldig was dat.

Maar nu is het een ordinaire talentenjacht geworden, met de kijkers als talentenscouts. En omdat het (merendeels vrouwelijke) kijkerspubliek bij bosjes valt voor de 'charmes' van Jim (die ab-so-luut niet kan zingen), is die Eppo tot in de finale gekomen, terwijl Hind (dat léék af en toe nog ergens op) er uit is gestemd.

Met andere woorden: het gaat niet om de zang, maar om het uiterlijk. En deze trend is al enige tijd aan de gang binnen de muziek, waardoor de popmuziek steeds verder wordt uitgehold en het aantal nieuwe nummers met enige luisterwaarde steeds verder terugloopt. Jammer hoor.
Oud 08-03-2003, 22:03
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Ik kijk er niet naar.... Ik hoef me er dus ook niet over op te winden...
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 07:12
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef:
Ik kijk er niet naar.... Ik hoef me er dus ook niet over op te winden...
Ik wou ook absoluut niet kijken, maar mijn ouders moetsen en zouden het zien. De pc staat in de kamer, dus ik heb er de hele tijd van meegenoten en verder moet je he wel kijken, je mach niet de hele avond boven zitten
Jij geluk!
Oud 09-03-2003, 08:34
Verwijderd
Citaat:
Scimmia schreef:
Idols zuigt. Eén keer heb ik het gezien, op de Duitse tv.
Dat Was Bah.
Dat is 'Deutschland macht ein Superstar' en dat is ook bah. Ik vond het niveau ed van de Nederlandse Idols wel ietsje hoger liggen.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 08:38
Verwijderd
Citaat:
Miss Helena schreef:
gwoon k*t dat Hind eruit is... zij had n stem, zij hield t programma nog n beetje boeiend. tis brak gewoon corrupt zooitje
Al die stomme h*ppelk*tjes die al hun smstegoed er door heen smsen en pappa's telefoonrekening €600 ophogen...vreselijk. Waarom waren er geen Hind posters om uit protest op je raam te hangen? Dat had ik dan nog wel gedaan. Ik heb wel gestemd gister, al was het alleen maar om te zorgen dat die *piep* Jim niet zou winnen... (Vorige week op Hind gestemd overigens, om te proberen haar toch er doorheen te krijgen...want zij was toch de beste (vind ik).)
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 08:48
Gothic
Gothic is offline
Jullie zeuren maar over Hind, maar Hind zou echt geen idol zijn, zo simpel is dat. Waarom denk je dat er vooral posters van de anderen zoals Dewi en Jim waren? Omdat mensen die als een idol beschouwen. Dewi was gewoon anders en zong geweldig, Jim ziet er goed uit en kan een beetje zingen. Hind was veel te arrogant, was niet zichzelf meer en dat zag je toen ze eruit ging. Ze had nooit verwacht dat ze eruit ging, zag hoe hard ze huilde...
Oud 09-03-2003, 08:52
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef:
Jullie zeuren maar over Hind, maar Hind zou echt geen idol zijn, zo simpel is dat. Waarom denk je dat er vooral posters van de anderen zoals Dewi en Jim waren? Omdat mensen die als een idol beschouwen. Dewi was gewoon anders en zong geweldig, Jim ziet er goed uit en kan een beetje zingen. Hind was veel te arrogant, was niet zichzelf meer en dat zag je toen ze eruit ging. Ze had nooit verwacht dat ze eruit ging, zag hoe hard ze huilde...
Jim zou ook geen idol geworden zijn, Jim heeft behalve die schattige baby-face weinig te bieden is mijn mening. Dewi was ook goed geweest, maar van de laatste drie was Hind toch de beste. Ik denk dat je als idol ook wel een beetje arrogant moet zijn en in jezelf moet geloven, anders red je het niet.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 08:53
Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
Gothic schreef:
ahum iedereen zat te huilen toen ze eruit moesten.. dewi zat ook onwijs te huilen.. en vind je het gek dat ze het niet zag aankomen: steeds dat 'o wat ben je goed' van de jury, nog nooit op de stoel, iedereen zegt 'hind is de beste'.. k vond haar echt niet arrogant, wel logisch dat ze moest huilen..

btw, tuurlijk is idols commerciel, tuurlijk is het voor breezersletjes, tuurlijk zal het allemaal niet zo heel eerlijk gaan, enzovoort.. maar het blijft toch leuk als tijdverdrijf hersenloze programma's kijken met het verstand op 0, mag dat tegenwoordig niet meer?
Oud 09-03-2003, 08:55
Verwijderd
Jamai is gewoon brilliant.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 10:18
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Jamai is gewoon brilliant.
maar heel Idols zuigt
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 10:32
Verwijderd
Maar veel mensen kijken het wel

Ik ben geen grote fan (in tegenstelling tot mijn zusje..), heb ook een tijdje gedacht dat het doorgestoken kaart was. Ik bedoel maar, Jim kan (imho) absoluut niet zingen (arme 'under the bridge'), maar vanwege alle hysterische 11-12jarigen staat hij wel in de finale.

De Amerikaanse zangeres kan trouwens wel best goud zingen
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 11:32
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Scimmia schreef:

Iedereen weet dat diegenen die met Idols meedoen, echt op publiciteit en aandacht geilen, anders zouden ze wel op andere manieren meedoen.
Gut, natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar of deze twee dudes daaronder vallen? Nah.
uh? ik denk dat je hier een fout maakt? want ik ken veel mensen die audities wilden doen, en die hadden toen nog geen idee dat het zo ongelofelijk uitgebreid op tv zou komen. er zijn een paar afgehaakt en die waren achteraf blij omdat ze niet wisten dat je zo voor lul gezet kon worden.
het komt namelijk wel vaker voor, dat zulke audities op tv komen, maar die worden vaak niet zo veelvuldig gekeken.
en ik had nog niet veel (vrijwel niets) over idols gehoord, over t buitenland. dus ik had ook geen idee wat ik moest verwachten.
het begon ook voor iedereen als een grap: iedereen keek omdat ze hoorden dat t zo grappig was. daarom werd t steeds vaker gekeken.

btw, de mensen van mijn dansschool doen audities voor zulke dingen voor de auditie, niet voor de publiciteit, maar voor de ervaring. om te kijken hoe ver ze zijn.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 12:41
'Sunburn'
'Sunburn' is offline
IDOLS IS VOOR HOMO'S!

Jamai is echt een vieze flikker met zijn gemaakte Gordon imitatie! Gelukkig heb ik Idols NIET gezien, wat een stelletje kontlikkers!
Oud 09-03-2003, 12:47
Vlooienband
Vlooienband is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Dat is 'Deutschland macht ein Superstar' en dat is ook bah. Ik vond het niveau ed van de Nederlandse Idols wel ietsje hoger liggen.
Dat weet ik, daarom heb ik het ook maar één keer gekeken. Het was ook bah.
Oud 09-03-2003, 12:52
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Bluesummers schreef:
ahum iedereen zat te huilen toen ze eruit moesten.. dewi zat ook onwijs te huilen.. en vind je het gek dat ze het niet zag aankomen: steeds dat 'o wat ben je goed' van de jury, nog nooit op de stoel, iedereen zegt 'hind is de beste'.. k vond haar echt niet arrogant, wel logisch dat ze moest huilen..
Dewi had gewoon wat tranen net als Marieke, maar huilde niet zo hard... Dewi hoorde ook hoe goed ze het deed... Heb je Hind wel eens in de camera zien kijken na een liedje van iemand, zo overdreven...

Ach meningen verschillen, ik vond Hind dom, maar er waren momenten waar ze goed zong, alleen de laatste 2x deed ze het gewoon veel minder. Het liedje wat Celine Dion ooit ook deed was veeeeel te zacht, de laatste keer was ook niet goed...
Oud 09-03-2003, 12:57
Verwijderd
Citaat:
'Sunburn' schreef:
IDOLS IS VOOR HOMO'S!

Jamai is echt een vieze flikker met zijn gemaakte Gordon imitatie! Gelukkig heb ik Idols NIET gezien, wat een stelletje kontlikkers!
Jamai woont een blok achter mij en als wij vroeger gingen voetballen liepen we langs zijn huis met mn bal onder mn arm, en dan stond hij in het grasveldje voor zijn huis al te oefenen met zo'n fanfare stok. Nu is hij onwijs populair en binnenkort ook nog heel rijk en ik loop nog steeds met een bal onder mn arm... Dan is dat misschien wel geldklopperij maar de mensen willen dat toch? Ik vond het wel leuk hoor
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 13:04
Daangerous
Daangerous is offline
Het leuke is: jullie hebben het nu wel over Idols, en jullie weten allemaal wie jim, jamai en hind zijn. en nog leuker is: heel nederland weet in eens wat vals en niet vals zingen, en discussieren daar ook nog eens over: je zingt vals of nie, da heeft geen fuck met meningen te maken. verder is gewoon alles aan da programma zo commericieel dat je er gewoon ziek van wordt. neem de finale (ja, ik heb gekeken): 6 liedjes van hooguit 2 minuten = 6x2=12. 12 minuten van de 80 in totaal (kwartier om te zeggen wie wint, en de rest.... reclame), en dan moet da backstage programma er nog bij komen... idols is nu al het meest geslaagde (succesvolle) programma van 2003
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 13:32
'Sunburn'
'Sunburn' is offline
Citaat:
Daangerous schreef:
Het leuke is: jullie hebben het nu wel over Idols, en jullie weten allemaal wie jim, jamai en hind zijn.
Nou joy

Vind je het gek als ze op de voorpagina van de Telegraaf staan. En zelfs als ik mijn ogen dicht deed, waren er nog steeds die schoolmeisjes in de bus Ironie me neus! Optiefen met de gore nicht! Nu ga ik dat kut nummer ook nog op de radio horen!

Idols is nog erger dan die stinkerds van de Jehova. Je pleurt dan gewoon de deur dicht en opgerot staat netjes. Maar Idols is als een gezwel dat komt zonder dat je er iets tegen kunt doen. Hoe bedoel je opdringen! Zelfs als je er niets mee te maken wilt hebben, krijg je die troep nog voor je kiezen. IDOLS, STERF, STERF, STERF, DOOD EN VERDERF!!!!!!!

Laatst gewijzigd op 09-03-2003 om 13:36.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 13:43
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
'Sunburn' schreef:
Nou joy

Vind je het gek als ze op de voorpagina van de Telegraaf staan. En zelfs als ik mijn ogen dicht deed, waren er nog steeds die schoolmeisjes in de bus Ironie me neus! Optiefen met de gore nicht! Nu ga ik dat kut nummer ook nog op de radio horen!

Idols is nog erger dan die stinkerds van de Jehova. Je pleurt dan gewoon de deur dicht en opgerot staat netjes. Maar Idols is als een gezwel dat komt zonder dat je er iets tegen kunt doen. Hoe bedoel je opdringen! Zelfs als je er niets mee te maken wilt hebben, krijg je die troep nog voor je kiezen. IDOLS, STERF, STERF, STERF, DOOD EN VERDERF!!!!!!!
de telegraaf is dan ook de privé onder de serieuze kranten
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 13:46
'Sunburn'
'Sunburn' is offline
Citaat:
Daangerous schreef:
de telegraaf is dan ook de privé onder de serieuze kranten
Wil je daar iets mee zeggen vriend

En wat voor een krant mag jij dan wel lezen? Zeker een krant voor hoogopgeleide mensen (zogenaamd). Daarom is scholieren.com ook zo klote. Er lopen altijd wel van die arrogante wijsneuzen tussen.

Laatst gewijzigd op 09-03-2003 om 13:59.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Daangerous schreef:
idols is nu al het meest geslaagde (succesvolle) programma van 2003
'nu al' is ook niet zo moeilijk, hè? Gelukkig hebben andere programma's nog ruim 9 maanden om Idols te overtreffen.

Valt me btw tegen dat Jamai niet zou mogen winnen omdat hij een 'gore nicht' is. Wat doet dat er nou in vredesnaam toe?
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 14:04
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
'Sunburn' schreef:
Wil je daar iets mee zeggen vriend

En wat voor een krant mag jij dan wel lezen? Zeker een krant voor hoogopgeleide mensen (zogenaamd). Daarom is scholieren.com ook zo klote. Er lopen altijd wel van die arrogante wijsneuzen tussen.
haha, met het verkeerde been uit bed gestapt?

het is gewoon een feit dat de telegraaf de 'domste' krant is. dat betekent niet dat je hem niet mag lezen, want ik lees hem ook omdat ie gewoon t interessants is

die andere kranten zijn gewoon voor een ander doelgroep.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 14:23
'Sunburn'
'Sunburn' is offline
Citaat:
*RainBow* schreef:
haha, met het verkeerde been uit bed gestapt?

het is gewoon een feit dat de telegraaf de 'domste' krant is. dat betekent niet dat je hem niet mag lezen, want ik lees hem ook omdat ie gewoon t interessants is

die andere kranten zijn gewoon voor een ander doelgroep.
Zit jij niet in het verkeerde topic (als in: pro Idols in anti Idols topic)?

Daangerous moet gewoon niet zo dapper doen. En hij mag ook zelf reageren als je het mij vraagt. Of springen we nu met z'n allen in de bres voor Daangerous.

En nee, flikkertjes zoals Jamai mogen niet winnen! Want als ik iedereen om me heen mag geloven dan was Jamai helemaal niet de beste. Dat kleine meisjes nou eenmaal van Gordon klonen houden, is een ander verhaal...
Oud 09-03-2003, 14:35
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
'Sunburn' schreef:
Zit jij niet in het verkeerde topic (als in: pro Idols in anti Idols topic)?

Daangerous moet gewoon niet zo dapper doen. En hij mag ook zelf reageren als je het mij vraagt. Of springen we nu met z'n allen in de bres voor Daangerous.

En nee, flikkertjes zoals Jamai mogen niet winnen! Want als ik iedereen om me heen mag geloven dan was Jamai helemaal niet de beste. Dat kleine meisjes nou eenmaal van Gordon klonen houden, is een ander verhaal...
sorry hoor
ik vind dat jij gewoon een beetje vreemd reageert. ik ken die hele Daangerous niet eens.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 14:41
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
*RainBow* schreef:
sorry hoor
ik vind dat jij gewoon een beetje vreemd reageert. ik ken die hele Daangerous niet eens.
dus.... hehe, hij heeft wel lol om al die mensen, da weet ik wel...
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 15:24
'Sunburn'
'Sunburn' is offline
Citaat:
Daangerous schreef:
dus.... hehe, hij heeft wel lol om al die mensen, da weet ik wel...
HA-HA-HA, nerdje
Oud 09-03-2003, 15:24
Miss Helena
Miss Helena is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Al die stomme h*ppelk*tjes die al hun smstegoed er door heen smsen en pappa's telefoonrekening €600 ophogen...vreselijk. Waarom waren er geen Hind posters om uit protest op je raam te hangen? Dat had ik dan nog wel gedaan. Ik heb wel gestemd gister, al was het alleen maar om te zorgen dat die *piep* Jim niet zou winnen... (Vorige week op Hind gestemd overigens, om te proberen haar toch er doorheen te krijgen...want zij was toch de beste (vind ik).)

ben t helemaal met je eens... ik zou t trous niet moeten flikken bij mn vader je stem heeft voor de verandering deze keer meegeteld
Oud 09-03-2003, 15:30
AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
'Sunburn' schreef:
Daarom is scholieren.com ook zo klote. Er lopen altijd wel van die arrogante wijsneuzen tussen.

Ja man laten we allemaal net als jou elkaar overal het bloed onder de nagels vedaan halen, dan wordt scholieren.com stukke vetter en toffer voor alle coole gabbers van nederland. Met een hoofdletter N.

zucht..
Oud 09-03-2003, 15:39
'Sunburn'
'Sunburn' is offline
Citaat:
AJMouse schreef:
Ja man laten we allemaal net als jou elkaar overal het bloed onder de nagels vedaan halen, dan wordt scholieren.com stukke vetter en toffer voor alle coole gabbers van nederland. Met een hoofdletter N.

zucht..
Ga ff lekker met je grote teen spelen, nee, haal je pappie erbij.
Oud 09-03-2003, 15:43
Sirenie
Sirenie is offline
Ik braak er van, dat hele Idols gedoe. Bah bah bah.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 15:47
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
'Sunburn' schreef:
IDOLS IS VOOR HOMO'S!

Voor een programma dat je nooit gezien hebt weet je anders wel veel af van Jamais imitatie
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten