Advertentie | |
|
![]() |
|
ik snap het gewoon niet,
tijdens starmaker kwam er een protest tegen de 'gemaakte' sterren die alle media aandacht kregen die ze maar wilde hebben. Protest kwam van Kopspijkers team in de vorm van Onedayfly, iedereen reageerde erop want ook deze plaat kwam in 1 keer op 1 binnen. Nu is het volgede programma, genaamd idols, er en heel nederland loopt er weer erachteraan ![]() idols = massahystery
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Van dit topic is het de bedoeling om Idols gewoon af te zeiken, niet om te gaan flamen.
Citaat:
![]() Iedereen weet dat diegenen die met Idols meedoen, echt op publiciteit en aandacht geilen, anders zouden ze wel op andere manieren meedoen. Gut, natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar of deze twee dudes daaronder vallen? Nah.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Nee, die worden -als ze het al via "audities" doen- gekozen omdat ze goed kunnen zingen of hun instrument kunnen bespelen, in de band passen, goed kunnen inleven in hun genre, enz. enz. ... *Heeft nooit waardering gehad voor wat voor massagestemde "popgroep"(boys- en girlsbands)/liedjes(Songfestival)/idolen(haha... eigenlijk best grappig, de oorspronkelijke betekenis is gewoon verafgood iemand/halfgod oid)/enz. enz..*
|
Ik kijk het nooit (één keer gezien toen Jim het prachtige Under the Bridge afslachte). Maar ik wordt wel gek van al die mensen die er niet over uit gepraat raken en die posters met de koppen van Jim en Jamaï + Rexona.
Het zou me niets verbazen als één van mijn klasgenotes straks trots aan haar vriendinnen een Jim actie pop toont die zingt als je op zijn buik drukt.
|
Ik snapte idd ook niet dat Hind eruit ging. Niet dat ik haar zoveel beter vind (niet echt op gelet), maar ik had wel verwacht dat ze aan het einde een jongen en een meisje zouden hebben, voor zowel mannelijke als vrouwelijke kijkers.
|
Idols = zuig
ik vind et net als starfaker gewoon puur geld verdienen... Gemaakte sterren zijn zuig, die zijn nooit goed. Een échte ster wordt tijdens een simpel schoolfeest ofsow ontdekt door een platenmaatschappij...en niet bij mekaar ge-SMSt omdat ie er zo cute uitziet.....en zingt als een schore bostrol. (aan alle bostrollen op et forum: sorry voor de vergelijking) Die zogenaamde sterren worden gekozen door 6 jarige meisjes, en niet door professionele mensen... Mensen die zowiets verzinnen moeten 'for the sake of mankind' in een isoleercel geflikkert worden...
|
Ik ben het geheel eens met D@mien.
Het enige moment dat dat Idols nog enigzins de moeite van het bekijken waard was, was toen er nog mensen meededen die van zichzelf dachten dat ze goed konden zingen en dan door de jury tot op hun schoenveters werden afgefikt. ![]() Maar nu is het een ordinaire talentenjacht geworden, met de kijkers als talentenscouts. En omdat het (merendeels vrouwelijke) kijkerspubliek bij bosjes valt voor de 'charmes' van Jim (die ab-so-luut niet kan zingen), is die Eppo tot in de finale gekomen, terwijl Hind (dat léék af en toe nog ergens op) er uit is gestemd. Met andere woorden: het gaat niet om de zang, maar om het uiterlijk. En deze trend is al enige tijd aan de gang binnen de muziek, waardoor de popmuziek steeds verder wordt uitgehold en het aantal nieuwe nummers met enige luisterwaarde steeds verder terugloopt. Jammer hoor.
||
Citaat:
![]() Jij geluk! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Jullie zeuren maar over Hind, maar Hind zou echt geen idol zijn, zo simpel is dat. Waarom denk je dat er vooral posters van de anderen zoals Dewi en Jim waren? Omdat mensen die als een idol beschouwen. Dewi was gewoon anders en zong geweldig, Jim ziet er goed uit en kan een beetje zingen. Hind was veel te arrogant, was niet zichzelf meer en dat zag je toen ze eruit ging. Ze had nooit verwacht dat ze eruit ging, zag hoe hard ze huilde...
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
btw, tuurlijk is idols commerciel, tuurlijk is het voor breezersletjes, tuurlijk zal het allemaal niet zo heel eerlijk gaan, enzovoort.. maar het blijft toch leuk als tijdverdrijf ![]()
|
Verwijderd
|
Maar veel mensen kijken het wel
![]() Ik ben geen grote fan (in tegenstelling tot mijn zusje..), heb ook een tijdje gedacht dat het doorgestoken kaart was. Ik bedoel maar, Jim kan (imho) absoluut niet zingen (arme 'under the bridge'), maar vanwege alle hysterische 11-12jarigen staat hij wel in de finale. De Amerikaanse zangeres kan trouwens wel best goud zingen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
het komt namelijk wel vaker voor, dat zulke audities op tv komen, maar die worden vaak niet zo veelvuldig gekeken. en ik had nog niet veel (vrijwel niets) over idols gehoord, over t buitenland. dus ik had ook geen idee wat ik moest verwachten. het begon ook voor iedereen als een grap: iedereen keek omdat ze hoorden dat t zo grappig was. daarom werd t steeds vaker gekeken. btw, de mensen van mijn dansschool doen audities voor zulke dingen voor de auditie, niet voor de publiciteit, maar voor de ervaring. om te kijken hoe ver ze zijn. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ach meningen verschillen, ik vond Hind dom, maar er waren momenten waar ze goed zong, alleen de laatste 2x deed ze het gewoon veel minder. Het liedje wat Celine Dion ooit ook deed was veeeeel te zacht, de laatste keer was ook niet goed...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Het leuke is: jullie hebben het nu wel over Idols, en jullie weten allemaal wie jim, jamai en hind zijn. en nog leuker is: heel nederland weet in eens wat vals en niet vals zingen, en discussieren daar ook nog eens over: je zingt vals of nie, da heeft geen fuck met meningen te maken. verder is gewoon alles aan da programma zo commericieel dat je er gewoon ziek van wordt. neem de finale (ja, ik heb gekeken): 6 liedjes van hooguit 2 minuten = 6x2=12. 12 minuten van de 80 in totaal (kwartier om te zeggen wie wint, en de rest.... reclame), en dan moet da backstage programma er nog bij komen... idols is nu al het meest geslaagde (succesvolle) programma van 2003
|
![]() |
||
Citaat:
Vind je het gek als ze op de voorpagina van de Telegraaf staan. En zelfs als ik mijn ogen dicht deed, waren er nog steeds die schoolmeisjes in de bus ![]() Idols is nog erger dan die stinkerds van de Jehova. Je pleurt dan gewoon de deur dicht en opgerot staat netjes. Maar Idols is als een gezwel dat komt zonder dat je er iets tegen kunt doen. Hoe bedoel je opdringen! Zelfs als je er niets mee te maken wilt hebben, krijg je die troep nog voor je kiezen. IDOLS, STERF, STERF, STERF, DOOD EN VERDERF!!!!!!!
Laatst gewijzigd op 09-03-2003 om 13:36. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En wat voor een krant mag jij dan wel lezen? Zeker een krant voor hoogopgeleide mensen (zogenaamd). Daarom is scholieren.com ook zo klote. Er lopen altijd wel van die arrogante wijsneuzen tussen.
Laatst gewijzigd op 09-03-2003 om 13:59. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Valt me btw tegen dat Jamai niet zou mogen winnen omdat hij een 'gore nicht' is. Wat doet dat er nou in vredesnaam toe? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
het is gewoon een feit dat de telegraaf de 'domste' krant is. dat betekent niet dat je hem niet mag lezen, want ik lees hem ook omdat ie gewoon t interessants is ![]() die andere kranten zijn gewoon voor een ander doelgroep. |
![]() |
||
Citaat:
Daangerous moet gewoon niet zo dapper doen. En hij mag ook zelf reageren als je het mij vraagt. Of springen we nu met z'n allen in de bres voor Daangerous. En nee, flikkertjes zoals Jamai mogen niet winnen! Want als ik iedereen om me heen mag geloven dan was Jamai helemaal niet de beste. Dat kleine meisjes nou eenmaal van Gordon klonen houden, is een ander verhaal...
||
![]() |
Citaat:
![]() ik vind dat jij gewoon een beetje vreemd reageert. ik ken die hele Daangerous niet eens. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Ja man laten we allemaal net als jou elkaar overal het bloed onder de nagels vedaan halen, dan wordt scholieren.com stukke vetter en toffer voor alle coole gabbers van nederland. Met een hoofdletter N. ![]() zucht..
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||