Advertentie | |
|
![]() |
|
Toen ik in de zaal zat tijdens de sneak dacht ik "Oh nee, niet deze film
![]() Ik ben niet zo'n fan van die romantische films, maar Hugh Grant speelt een erg goede en grappige rol ![]() Ook ben ik niet zo'n fan van een voorspelbare afloop, maar dat moet je maar op de koop toe nemen ![]() |
![]() |
|
ik ga er denk ik wel heen. Ik hoop alleen niet dat ik em teveel met Notting Hill ga vergelijken. Die vond ik heel erg goed, en super grappig. En niet te vergeten romatisch
![]() Maar ik wil em wel graag zien. Ik vind Hugh en Sandra allebei goeie acteurs dus dat moet sowieso wel goed komen
|
Verwijderd
|
Ik ben er ook heen geweest, de dertiende zelfs...Voor Valentijn, mn vriendje moest de 14e werken (horeca eej)...Maar ik vond hem geweldig! Nu moet ik ook zeggen dat ik een enorme Hugh Grant fan ben!
Ik vond het verhaal minder als van bijv. Four Weddings and a funeral, Notting Hill en About a Boy...Maar ja, Hugh Grant eej... ~denkt aan Hugh Grant zonder shirt...~*zwijmel zwijmel* |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Beste/slechtste films van 2003 Anonymous John | 68 | 01-01-2004 13:46 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? Toet0r | 499 | 15-10-2003 21:21 | |
Films, TV & Radio |
Beste films van 2003..?! (grappigst, best, spannendst) juliettebinoche | 48 | 17-06-2003 12:03 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je gezien hebt en wat vond je ervan? battlestar | 500 | 02-06-2003 21:24 | |
Films, TV & Radio |
28 days AlopiA | 28 | 02-04-2003 12:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Another Little Yesterday - deel 2 Type | 5 | 09-10-2002 22:38 |