![]() |
|
hmm nu er toch een topic over is...
K slik de pil Ben normaal altijd pcies op de dag ongesteld geworden (weet niet hoe k dat dee hoor ![]() Ben geen maagd meer Heb vriend (trekke zelf uwe conclusies ![]() Alleen k slik de pil pas sinds 2 maanden (heb daarvoor altijd veilig gevreen), of laat ik het zo zeggen, ik was donderdag bij het eind van mijn tweede strip. Na de eerste strip werd ik meteen de dag na de laatste tablet ongesteld, alleen nu zijn is het zaterdag, terwijl k zondag de laatste van de strip had. Komt dit wel vaker voor, of moet ik me zorgen maken? *erg onzeker is gloof ik* *schaam*
||
Verwijderd
|
Citaat:
dus of je bent te laat begonnen met pil.. of je hebt doorgeslikt een aantal dagen of wat?? want dit klopt niet erg |
![]() |
||
Citaat:
1e keer: Begonnen op donderdag Geeindigd op vrijdag week wachten (2e keer / strip) begonnen op vrijdag geeindigd op donderdag
|
Verwijderd
|
dat klopt niet je begint altijd op dezefde dag.. ik begin op zondag en eindig op zaterdag... volgende keer begin ik op zondag en eindig ik op zaterdag.... anders verschuift het he... je bent te laat begonnen met je tweede strip.. dus eerste week of tweede misschien ook nog wel dat je de pil hebt geslikt was het niet veilig als je toen hebt gevreeen
goed de bijsluiter lezen he.. daar staat het ook in dat het eigenlijk 8 dagen wachten is nadat je ben gestopt |
![]() |
||
Citaat:
*gaat doosje en lege strip er maar eens bijhalen*
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Nog niet ongesteld Sanne'.' | 45 | 20-01-2013 10:36 | |
Lichaam & Gezondheid |