Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wie is zij om jou voor die keuze te stellen? Ze respecteert jouw vrienden maar, of ze ze nou mag of niet, dat is jammer voor haar.
Ik zou haar dus inderdaad zeggen dat je helemaal niet gaat kiezen, dus dat de keuze aan haar is. Jou met andere vriendinnen erbij, of helemaal geen jou.. it's up to her.. Iemand die je voor zo een keuze stelt zou ik niet echt als goede vriendin zien, aangezien ik het een behoorlijk egoïstische eis vindt waarbij weinig rekening met jou wordt gehouden.. Ik zou het dus neit zien als kwijtraken.. Of ze kiest voor geen jou en dat laat maar net zien wat de vreindschap waard is, of ze kiest voor jou met vreindinnen en dan is het probleem meteen opgelost. |
![]() |
|
![]() |
het is een egotripper want een andere vriendin van haar die heeft geen vriendinnen en alleen haar. en dat pikt ze wel. wat het ook kan zijn is dat het gewoon komt omdat ik een periode iedereen afstoot en nu heel erg sterk er ben uitgekomen met meer vriendinnen en zij nog meer heeft mee gemaakt maar er eigenlijk steeds mensen door heeft verloren, dus dan is mijn karakter een probleem voor haar.
ik zou gewoon zeggen van ik ga niet kiezen.. en als ze dat niet goed genoeg vind laat dr even vallen.. als het echt zo wederzeids is zou ze dat niet eisen we zijn heel erg hecht en ja ik wil niet kiezen maar zij vraagt het en als ik echt niet anders kan dan kies ik voor de twee die dat niet vragen Laatst gewijzigd op 02-03-2003 om 14:24. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zou haar laten vallen
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Jaloezie in een relatie (afgesplitst van 'Wat is liefde?') Volk | 83 | 23-11-2011 13:44 | |
Psychologie |
jaloezie Apomes | 6 | 24-08-2006 15:21 | |
Liefde & Relatie |
Jaloezie Verwijderd | 43 | 06-07-2006 01:00 | |
Psychologie |
jaloezie Fantôme | 19 | 23-05-2004 11:39 | |
Liefde & Relatie |
hoe denk jij over jaloezie? snarl | 42 | 27-04-2004 20:46 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
jaloezie Hannah en Edith | 6 | 20-05-2002 08:56 |