Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2003, 12:06
light fighter
light fighter is offline
gaat een vaag verhaal worden.

ik heb 4 vriendinnen 1 op school en drie op de sport club waarvan 2 samen ook vriendinnen zijn. dan blijft er nog een op de sportclub over. die ene kan mijn andere drie vriendinnen niet uitstaan terwijl ze die van school nog nooit heeft gesproken. die van sport wel.

waarom ze hun niet mag? omdat zij mij alleen wil "hebben" en ik moet dus kiezen. tussen die twee of haar. Maar ik wil niet kiezen. Maar de ellende is wat ik ook doe ik raak iemand of iemanden kwijt die ik eigenlijk niet kwijt wil.

die vriendin die wil dat ik kies kan ik wel laten vallen maar dan echt voor altijd, want ik heb al een keer een ruzie met haar gehad. maar ik weet dat zij binnen 3 maand weer bij mij op de stoep staat van wil je weer met mij omgaan omdat ze alle vriendinnen kwijt is geraakt door dit soort acties.

ik weet zelf niet wat ik hiet mee aan moet maar ik moest het gewoon even kwijt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-03-2003, 12:17
Verwijderd
ik zou gewoon zeggen van ik ga niet kiezen.. en als ze dat niet goed genoeg vind laat dr even vallen.. als het echt zo wederzeids is zou ze dat niet eisen
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 12:35
Ciskaatje
Ciskaatje is offline
Citaat:
skatboard schreef:
Maar de ellende is wat ik ook doe ik raak iemand of iemanden kwijt die ik eigenlijk niet kwijt wil.
Oja? misschien tijdelijk, maar zoals je zelf zei, na een paar maanden staat ze weer op de stoep.

Ik zou zeggen dat je niet wil kiezen, als zij het daar niet mee eens is, dan is dat jammer voor haar.
Maar anders laat je 2 vriendinnen vallen, alleen omdat zij dat wil.
Die 2 vriendinnen hebben toch niks gedaan? Waarom zou je 2 vriendinnen laten vallen, voor 1 vriendin die iets van je vraagt, wat echte vrienden misschien niet eens van elkaar zouden vragen. (Ik weet niet hoe goed jullie vriendinnen zijn, maar als iemand zo'n keuze aan mij zou voorleggen, zou ik het wel weten. Vrienden van mij moeten accepteren dat ik ook andere vrienden heb, dat accepteer ik ook van hun)

Citaat:
die vriendin die wil dat ik kies kan ik wel laten vallen maar dan echt voor altijd, want ik heb al een keer een ruzie met haar gehad. maar ik weet dat zij binnen 3 maand weer bij mij op de stoep staat van wil je weer met mij omgaan omdat ze alle vriendinnen kwijt is geraakt door dit soort acties.
Dan raak je haar toch niet voor altijd kwijt?
Ik denk dat ze moet accepteren dat ze niet iemand voor haar alleen kan hebben. In dat geval is het misschien zelfs wel goed om een tijdje niet met haar om te gaan, misschien dat ze dat dan meer gaat inzien.
Oud 02-03-2003, 13:14
Verwijderd
Wie is zij om jou voor die keuze te stellen? Ze respecteert jouw vrienden maar, of ze ze nou mag of niet, dat is jammer voor haar.

Ik zou haar dus inderdaad zeggen dat je helemaal niet gaat kiezen, dus dat de keuze aan haar is. Jou met andere vriendinnen erbij, of helemaal geen jou.. it's up to her..

Iemand die je voor zo een keuze stelt zou ik niet echt als goede vriendin zien, aangezien ik het een behoorlijk egoïstische eis vindt waarbij weinig rekening met jou wordt gehouden.. Ik zou het dus neit zien als kwijtraken.. Of ze kiest voor geen jou en dat laat maar net zien wat de vreindschap waard is, of ze kiest voor jou met vreindinnen en dan is het probleem meteen opgelost.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 14:16
light fighter
light fighter is offline
het is een egotripper want een andere vriendin van haar die heeft geen vriendinnen en alleen haar. en dat pikt ze wel. wat het ook kan zijn is dat het gewoon komt omdat ik een periode iedereen afstoot en nu heel erg sterk er ben uitgekomen met meer vriendinnen en zij nog meer heeft mee gemaakt maar er eigenlijk steeds mensen door heeft verloren, dus dan is mijn karakter een probleem voor haar.

ik zou gewoon zeggen van ik ga niet kiezen.. en als ze dat niet goed genoeg vind laat dr even vallen.. als het echt zo wederzeids is zou ze dat niet eisen

we zijn heel erg hecht en ja ik wil niet kiezen maar zij vraagt het en als ik echt niet anders kan dan kies ik voor de twee die dat niet vragen

Laatst gewijzigd op 02-03-2003 om 14:24.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 14:17
Somari
Somari is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Wie is zij om jou voor die keuze te stellen? Ze respecteert jouw vrienden maar, of ze ze nou mag of niet, dat is jammer voor haar.

Zeker wel dat ik me hierbij aansluit. Als zij je gaat vertellen wat je moet doen 'en als je het niet doet dan ben ik weg' dan laat ze je wel erg makkelijk vallen. Maar als zij jou nodig heeft staat ze weer op de stoep. je weet dus uiteindelijk niet wat je aan haar hebt en = dus onbetrouwbaar.

Ik zou haar laten vallen
Oud 08-03-2003, 08:22
avantasia
avantasia is offline
Ik zou voor de meerderheid gaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten