Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2003, 21:51
jeffke15
jeffke15 is offline
Hehehe, ik wil wel eens weten hoe jullie hier over denken..

In mijn geval, ik ging naar de 1e klas vanaf de basisschool, alleen maar hoge cijfers, maar 3 onvoldoendes ofzo over het hele jaar.
Toen kwam de 2e klas...een ramp!!!....en de 3e ook al een ramp!!!!
2e klas, nog met een eindsprint gehaald. en 3e klas...dat moet dan ook maar met een eindsprint

was dat ook bij jullie ofalleen bij mij

ik hoor het wel

greeetzzz,

jeffke
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-02-2003, 21:57
Thomas
Thomas is offline
Nee, niet echt.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 21:58
BTL_BTR
BTL_BTR is offline
Tja, heb je weinig aan, maar bij mij was het niet zo. Ik had in de eerste goede cijfers en tot nu nog steeds. Doe je er nog steeds even veel voor???
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 22:08
Verwijderd
Nee bij mij was dat niet zo... maar ja misschien ben je idd minder gaan werken??!!
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 22:31
Balance
Balance is offline
Citaat:
jeffke15 schreef:
Hehehe, ik wil wel eens weten hoe jullie hier over denken..

In mijn geval, ik ging naar de 1e klas vanaf de basisschool, alleen maar hoge cijfers, maar 3 onvoldoendes ofzo over het hele jaar.
Alleen maar hoge cijfers en 3 onvoldoendes over het hele jaar. Dan vind ik die eerste zin al niet kloppen. Niet dat 3 onvoldoendes in een jaar nou zo erg zijn, maar gezien het feit dat het de eerste klas is, waar je meestal door diverse adviezen toch op het goede niveau zit zijn 3 onvoldoendes toch best wat.
Daarnaast heeft vrijwel elke brugger de gewoonte hard te werken, omdat het dan nog 'leuk' is, dus ik denk (naar de gegevens die je geeft, ik ken je verder natuurlijk niet) dat je mss in de 1e al op een te hoog niveau zat.
Oud 28-02-2003, 09:19
dr martens
dr martens is offline
Ikke ging vanaf de basisschool naar het havo-vwo het eerste jaar ging ik net aan over, 2e jaar ben ik aan het iend van het jaar "onder lichte dwang" van school gegaan. Toen Kwam ik op het Vmbo kaderberoeps daar haalde ik aleen maar hoge cijfers, en nu zit ik in mijn examenjaar gaat ook wel lekker.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 09:31
Verwijderd
Ik merk het nu pas dat ik eraan moet trekken (ik zit in het 5de van het vwo), maar dat komt omdat ik bijna geen huiswerk maakte.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 09:40
Miess
Miess is offline
Ik haalde in de brugklas juist lage cijfers (net aan overgegaan), vanaf de tweede werden m'n cijfers beter. Om een voorbeeld te geven: op mijn eindrapport in de brugklas stond ik een 3,8 voor wiskunde. Uiteindelijk ben ik geslaagd voor VWO met een 10 voor wiskunde B op m'n eindlijst.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 11:14
@Moon
@Moon is offline
Bij mij zijn de cijfers van al die jaren allemaal ongeveer gelijk gebleven. Altijd rond de zeven. En altijd even hard gewerkt. Misschien komt het omdat je minder hard bent gaan werken?? k kan anders geen andere verklaring geven. Zou toch heel vreemd zijn dat je de brugklas op je gemakje hebt gehaald en opeens de 2e en 3e alleen met een eindsprint?
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 18:12
alpha
alpha is offline
Citaat:
linda85 schreef:
Alleen maar hoge cijfers en 3 onvoldoendes over het hele jaar. Dan vind ik die eerste zin al niet kloppen. Niet dat 3 onvoldoendes in een jaar nou zo erg zijn, maar gezien het feit dat het de eerste klas is, waar je meestal door diverse adviezen toch op het goede niveau zit zijn 3 onvoldoendes toch best wat.
Daarnaast heeft vrijwel elke brugger de gewoonte hard te werken, omdat het dan nog 'leuk' is, dus ik denk (naar de gegevens die je geeft, ik ken je verder natuurlijk niet) dat je mss in de 1e al op een te hoog niveau zat.
Nou daar ben ik het dus echt niet mee eens. 3 onvoldoendes (ook in de eerste) vindt ik NIET veel. Ook al zit je op het goede niveau.

_________

Verder:

Ik ging in de eerst makkelijk over.
In de tweede dacht ik ook maar ik bleek toch een twijfelgeval te zijn door een 7,48 ipv een 7,5 (dit cijfer had ik gedacht te hebben) Maar gelukkig had ik alle leraren voor en mocht ik naar het HAVO. De leraar van die 7,48 had zelfs gezegd dat hij anders er een 7,5 neer had gezet.
In de derde was ik twijfelgeval maar ging over.
In de vierde was ik twijfelgeval maar ging over.

Nu zit ik in 5 havo en ik zal niet met alleen supercijfers slagen maar het ziet er wel goed uit. Het is bij mij altijd NET wel of NET niet.

Dus jeffke15, nee, dit is niet alleen bij jou, ook bij mij.
Oud 28-02-2003, 18:23
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
@Moon schreef:
Zou toch heel vreemd zijn dat je de brugklas op je gemakje hebt gehaald en opeens de 2e en 3e alleen met een eindsprint?
Ach het zou toch kunnen.
ik haalde in de 1e voor engels een 9,3 (afgerond 9) op m'n eindlijst... en het eerstvolgende rapport stond ik een 5, dus ja... het kan allemaal
Ook ik ging na de eerste heel hard achteruit. Misschien komt het doordat je in de eerste veel herhaling krijgt omdat het basisonderwijs heel verschillend is. Dus als je op de basisschool al een voorsprong had, je die bleef houden in de 1e.. maar dat die in de 2e toch is weggewerkt.
Ik denk dat dat de verklaring is.
Oud 28-02-2003, 18:25
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
linda85 schreef:
dat slaat nergens op... iedereen heeft toch wel eens z'n dag niet... of had een keer tijdnood... als dat 3x per jaar gebeurt is dat toch niet zo erg
Oud 28-02-2003, 20:01
Verwijderd
jullie begrijpen elkaar niet.... de een denkt 3 onvoldoendes voor toetsen... en de ander 3 op het eindrapport..
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 20:43
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Alex schreef:
jullie begrijpen elkaar niet.... de een denkt 3 onvoldoendes voor toetsen... en de ander 3 op het eindrapport..
zover had k het ook wel...
volgens mij heeft de topicstarter het over 3 onvoldoendes op toetsen... dus daar heb ik het ook over

Regels voor berichten