Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ikke ging vanaf de basisschool naar het havo-vwo het eerste jaar ging ik net aan over, 2e jaar ben ik aan het iend van het jaar "onder lichte dwang" van school gegaan
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik haalde in de brugklas juist lage cijfers (net aan overgegaan), vanaf de tweede werden m'n cijfers beter. Om een voorbeeld te geven: op mijn eindrapport in de brugklas stond ik een 3,8 voor wiskunde. Uiteindelijk ben ik geslaagd voor VWO met een 10 voor wiskunde B op m'n eindlijst.
|
![]() |
|
![]() |
Bij mij zijn de cijfers van al die jaren allemaal ongeveer gelijk gebleven. Altijd rond de zeven. En altijd even hard gewerkt. Misschien komt het omdat je minder hard bent gaan werken?? k kan anders geen andere verklaring geven. Zou toch heel vreemd zijn dat je de brugklas op je gemakje hebt gehaald en opeens de 2e en 3e alleen met een eindsprint?
![]() |
![]() |
||
Citaat:
_________ Verder: Ik ging in de eerst makkelijk over. In de tweede dacht ik ook maar ik bleek toch een twijfelgeval te zijn door een 7,48 ipv een 7,5 (dit cijfer had ik gedacht te hebben) Maar gelukkig had ik alle leraren voor en mocht ik naar het HAVO. De leraar van die 7,48 had zelfs gezegd dat hij anders er een 7,5 neer had gezet. In de derde was ik twijfelgeval maar ging over. In de vierde was ik twijfelgeval maar ging over. Nu zit ik in 5 havo en ik zal niet met alleen supercijfers slagen maar het ziet er wel goed uit. Het is bij mij altijd NET wel of NET niet. Dus jeffke15, nee, dit is niet alleen bij jou, ook bij mij.
||
Citaat:
ik haalde in de 1e voor engels een 9,3 (afgerond 9) op m'n eindlijst... en het eerstvolgende rapport stond ik een 5, dus ja... het kan allemaal ![]() Ook ik ging na de eerste heel hard achteruit. Misschien komt het doordat je in de eerste veel herhaling krijgt omdat het basisonderwijs heel verschillend is. Dus als je op de basisschool al een voorsprong had, je die bleef houden in de 1e.. maar dat die in de 2e toch is weggewerkt. Ik denk dat dat de verklaring is.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() volgens mij heeft de topicstarter het over 3 onvoldoendes op toetsen... dus daar heb ik het ook over ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Heroïne - Een geweldige ervaring tot een ramp! HaroldVanBlaade | 2 | 18-03-2016 17:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
Kaakoperatie [& ook: narcose]. Ervaringen? In Your Room | 50 | 05-02-2006 16:46 | |
Seksualiteit |
Hoe belangrijk is ervaring? Pallas | 20 | 27-05-2004 08:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
migraine+aura: ervaringen? Tulpje6 | 22 | 20-11-2003 14:43 | |
Werk, Geld & Recht |
horeca.....waarom moet je ALTIJD ervaring hebbe? Rosiehessie | 36 | 04-07-2003 14:49 | |
Flora & Fauna |
Hoe gaan dieren om met overlijden? Ervaringen? murwari | 6 | 24-10-2002 22:25 |