Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Verliefdheid gaat over, want dat is een kwestie van hormonen. De roze wolk trekt opeens weg. Je voelt niks meer! Wat nu?
Helemaal niet erg. Afvragen of er genoeg is om verder met haar te willen, is er iets diepers voor in de plaats gekomen? Is er genegenheid? Vriendschap, vertrouwen? Warm gevoel? Tjee, misschien is dat dus liefde...Af en toe flikkert zo'n roze bui weer even op, maar fysiek gezien KAN dat niet meer 24/7het geval zijn. Denk je dat je zonder haar kunt, of zal het een opluchting zijn dat je van haar af bent. Wat heb je tegen haar? Ben je verliefd op een ander? Praat met haar over je twijfels, en ga er samen aan werken. Een relatie zit vol ups en downs. Zolang er nog een vlammetje flakkert komen jullie er wel uit. Als je elkaar niet meer kunt luchten of zien dan is het duidelijk, maar ik denk dat jullie er wel uit gaan komen. Dacht je dat al die mensen die 50 jaar getrouwd zijn niet af en toe op een dood punt zaten?
|
![]() |
Mooi verhaal van poesiefox.
![]() Ik denk dat verliefdheid inderdaad na verloop van tijd verandert in vertrouwen, liefde en het gevoel er voor elkaar te zijn. Je moet je afvragen of er echt iets mis is... ben je verliefd op een ander, ben je op haar uitgekeken, zijn er ergernissen?? Om het allemaal weer wat leuker en spannender te maken zou je s gewoon onverwacht leuke dingen met haar moeten gaan doen. Ga een dagje weg, naar het strand lekker uitwaaien. (nu het weer voor..) Of sta opeens op de stoep om haar mee uit eten te nemen. Misschien dat een weekje ertussen uit jullie goed doet. En als al dit soort van dingen niet helpen de relatie weer een beetje op rails te krijgen, dan is het misschien tijd om eens goed met elkaar te praten. Wil je zo met elkaar verder? Of als vrienden? Want dat zou natuurlijk ook nog kunnen... Lastige situatie in ieder geval, en als buitenstaander vind ik het altijd moeilijk om zoiets te beoordelen. Succes!! |
![]() |
|
Verwijderd
|
dat is het hele punt, het vertrouwen is er wel, we doen best leuke dingen, maar op de een of andere manier voldoet het gewoon niet meer
![]() zij is heel erg lief, zeker niet lelijk, daar ligt het probleem ook helemaal niet, het ligt eraan dat bij mij het totaalpakket aan gevoelens niet meer voldoet. Zij is nog helemaal happy, maar ik ben op de een of andere manier gewoon niet helemaal gelukkig. Ik probeer nu gewoon inspiratie op te doen om dat gevoel terug te krijgen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
wat poesiefox zegt is natuurlijk wel waar, maar als je 20 bent, dan ben je toch nog niet van plan om nog 50 jaar bij elkaar te gaan blijven - als het goed is heb je dan meestal nog helemaal geen plannen...
stellen die 50 jaar getrouwd zijn, zijn toch al gauw zo'n 70 jaar oud. Ik mag toch aannemen dat er verschil is tussen de behoeftes en wensen van een 70jarige en die van een 20jarige... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En om niet geheel als een klootzak uit de hoek te komen, gebruik voortaan maar geen zelf verzonnen woorden voor 'rammelaar' dat woord voldoet prima aan de kleinerende bedoeling van je post.
||
Citaat:
||
Citaat:
Ja ik weet best dat ik vaak lullig kan klinken maar ik erger me af en toe een tikkeltje aan iets te overduidelijke posts en mensen die vragen stellen waar ze zelf ook wel een antwoord op kunnen verzinnen.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Soft!? Ik probeer beleefd te blijven.
Jij beseft donders goed dat je geen zinnige bijdrage aan deze post levert. Vanwege het feit dat en de manier waarop jij reageerde op mijn post naar jou toe, laat je alleen maar zien dat je je er wel degelijk wat van aantrekt. Kom bovendien niet aanzetten met het gegeven dat wij geen argumenten tegen je hebben, want als er een hier loze argumenten geeft ben JIJ dat wel, met je ontzettend onzinnige reply. En dat uit de hoogte doen moet je maar eens anders proberen te benaderen. Jij bent blijkbaar niet op de hoogte hoe gevoelens in elkaar steken, laat staan andere mensen. En dat lullig klinken van je ivm je zogenoemde "iets te overduidelijke posts" jij hebt geen overduidelijke posts, hooguit posts die erop gebasseerd zijn te spelen met gevoelens van anderen. Als je stompzinnige replies post en de reactie op jou reply is niet naar wens EN dit gebeurt keer op keer weer, dan zou ik maar eens bij mezelf te rade gaan als ik jou was.... Jij hebt hoognodig vrienden nodig die je op zijn tijd corrigeren... ![]() Bovendien, als jij je ergert aan "onzinnige posts" dan moet je je ergens anders gaan uitleven, deze posts zijn bedoeld voor mensen die er WEL het nut van inzien. Als een klootzak reageren kan elke Neanderthaler wel, het kost veel meer moeite om een post te respecteren. En aangezien jij dat niet kan opbrengen zie ik niet in jou langer te respecteren. En dat het antwoord misschien voor de hand ligt wil niet zeggen dat je daar vrede mee hebt, dit is simpelweg een middel om jezelf gerust te stellen danwel op zoek te gaan naar alternatieven met degelijke onderbouwing, iets wat JIJ blijkbaar niet voor elkaar krijgt. Dus om Semyaz maar te quoten : Rot toch een eind op. |
![]() |
||
Ja als je graag lange stukken typt dan is het niet meer dan eerlijk dat ik er op in ga vindt je niet ? anders was als je typwerk voor niets dat zou zonde zijn nietwaar, wel jammer van mijn tijd maar ach zo leer jij er ook wat van.
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 26-02-2003 om 17:03. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Natuurlijk, als je 20 bent wil je groots en meeslepend leven, maar wat er ook gebeurt: wat we ook gaan doen, we zullen het samen doen. En dat is het enige wat vast ligt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ik zou ook best altijd met m'n vriend samen willen blijven, graag zelfs, hij is geweldig, ik hou van hem, ik zou met hem zeker oud kunnen worden... maar om dan meteen de hele toekomst te gaan plannen... AtHell, als jij de meeste reacties hier soft noemt, heb jij een vreemd idee van reacties. Volgens jou zijn jouw reacties 'normaal' en de meeste 'soft'? Het is eerder zo dat jij grof bent... en het gaat niet om softheid, maar het is normaal om beleefd te blijven. Zelfs nare man blijft doorgaans in al zijn botheid toch beleefd. Dat is niet soft, dat is de meest geaccepteerde manier om met anderen om te gaan. en dit begint allemaal best wel heel erg offtopic te worden, sorry forumbazen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
"na bijna 2 jaar is bij mij de liefde aan het overgaan, in dusdanig sterke mate dat ik het niet meer fair vind om er een relatie op te baseren" Kap er dan idd mee. |
![]() |
|
Verwijderd
|
A) Pijnloos zal uitmaken nooit zijn, mocht je het uit maken met haar......
B) Door leuke dingen te gaan doen pep je de relatie weer op.. voorbeelden: Samen een schetenwedstrijd houden bij elkaar de neus leeg eten leuke kapsels maken in elkaars haar Misschien dat je hier wat aan hebt ![]() (het niveau van de topic stijgt door deze post ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
UItmaken is idd nooit pijnloos, maar ik laat me nog liever door een wilde beer pijpen dan dat ik jou stomme geintjes uithaal... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Samengevat kan er hier maar beter een slotje op komen want doordat je toch alleen maar offtopic zit te babbelen, zit je er toch niet volledig mee in je maag.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Het Maanmannetje Issun | 11 | 16-08-2009 13:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Bijna-doodervaring (herschreven) Anki | 18 | 31-03-2005 08:04 | |
Verhalen & Gedichten |