Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Bij www.cdwow.nl heb je hem voor 15 Euro incl. verzend.
|
Ik heb the bends ooit gekocht voor 20 gulden. of zelfs nog goedkoper. Was zo'n '2 CD's voor 35,- aanbieding. En hij is nu nog steeds niet zo duur. Alleen bij de Free record shop, maar daar is alles duur.
|
Tja hihi dit gaat m'n egt rode wangen kosten hehe
maar dat is tog wel twarres ![]() Sorriej... ~ GoddeS ~ Breng eens een bezoekje aan m'n site zal ik wel heel lief vinden =) http://www.cu2.nl/AthenE
|
muse > showbizz en oos; heb ze wel, maar gebrand en ik als
die-hard muse fan wil ze dus graag origineel > maar kijk wat ze er bij plato voor vragen : 19 euro ![]() coldplay > parachutes; zelfde verhaal als hierboven moby > play en 18 allebei nog niet; wil ze al heeeel lang maar koop ze om een of andere reden steeds niet.... nu ik dit tiep vind ik het nog raarder van mezelf dat ik ze nog steeds niet heb... ![]() maar eigenlijk zijn er wel heel erg veel cds die ik echt nog móet hebben van mezelf, maar ja... > iemand Het Winnende Lot in zijn bezit ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
uhmz.....
alles van feeder moek nog hebbuh en uhm.... de eerste van Mudvayne moek oowk nog steeds hebbuh en de cd van DownTheSun.....ow en wil nog wat cdtjuhs van The cure hebbuh! magoed dat komt allemaal wel..ben oowk vast vanalles vergetuh! ![]()
||
Citaat:
|
Is daar wat op tegen? Ik heb ook sinds kort weer The Cure ontdekt en ik ben weer helemaal jaren 80 nu. Lekker wave... Joy Division, Adorable. Steeds herhaalde strakke baslijntjes, goeie attack en timing van de drums, duistere zang. Lekker deprimerend, hou ik wel van.
De altijd verkoude Robert Smith.. laatst noemde iemand op de radio robert smith; het ontplofte vriendje van barbie!!!! ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|