Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Alleen vanwege weinig zelfvertrouwen en een gedachte van "waar-doe-ik-'t-allemaal-voor-ik-ga-toch-wel-dood" duurt het lang voordat ik bereid ben door te zetten en daadwerkelijk actie te ondernemen Citaat:
Door de therapie heb ik ingezien dat er ook nog andere kanten aan mensen vast kunnen zitten. Een behulpzame kant of een kant van medeleven. Een stuk vertrouwen in de mensheid heb ik inmiddels wel weer, alleen weet ik nog niet precies hoe ik hiermee moet omgaan. Het is mij duidelijk dat je niet zomaar iedereen kan vertrouwen, anderen zijn er voor de lol en weer andere mensen zijn in staat om langdurige gesprekken te voeren over serieuze onderwerpen. Van buitenaf kan je meestal niet zien met watvoor persoon je te maken hebt, hiervoor moet je eerst contact maken en dat contact maken, of in elk geval het initiatief ervoor nemen lukt niet. Dit heeft ook weer een link naar mijn gedachtengang. Alles is zwart of wit. Alle mensen zijn goed of ze zijn slecht, komt zelden voor dat ik inzie dat elk mens op zich gewoon verschillend is : |
|
Dit is eigenlijk vrij logisch. Ik denk dat iedereen dat wel heeft na een opname
![]() Het kan dus ook gewoon een soort van 'afkickverschijnsel' zijn ![]() Liefs Eendje ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-topic #140 Missy1234567890 | 499 | 10-01-2009 20:17 | |
Lifestyle |
Spot de forummer June bug | 500 | 16-10-2006 17:44 | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #65 Verwijderd | 498 | 06-08-2006 14:57 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder discussiewaarde a la "tiswah" Gatara | 500 | 10-10-2004 14:02 | |
Seksualiteit |
Het raarste wat je hebt meegemaakt tijdens de sex...? Tammie Frotje | 109 | 04-03-2004 21:24 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Verschil tussen Economie en M&O? grouch987 | 23 | 09-02-2003 08:32 |