Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind het geen goed eind, echt niet
Het probleem (dat ze zouden doodgaan) was opgelost met het maken van de kopie, hun 2 zouden niet meer doodgaan maar de rest van het mysterie? wat had dat jongetje (aidin ofzo) nu gemeen met dat meisje (samara)? waarom kreeg dat jongetje al die beelden door, ging hij die tekeningen maken? hij had zijn nichtje al getekend, voor zijn nichtje was overleden, hoe kwam dat? En waarom verdronken die paarden? En hoe had die Samara die film opgenomen? Hoe kan het dat die film niet te vernietigen was? Wat was er met Samara precies gebeurd enz enz? Nouja, het kan zijn dat ik de film niet goed heb begrepen natuurlijk Maar ik vond het geen goed eind.. maar ik hoorde ook dat dit net zoiets als met LotR is, dat er meerdere delen zijn, en dat al die delen samen 1 verhaal zijn ![]() weet niet of het waar is, maar iemand zei het
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
THE BLAIR WITCH PROJECT was toch ook zo'n baggerfilm omdat er niks werd uitgelegd... ![]()
|
![]() |
Hier is al een ellelang topic over, waarom moet dat nu weer opnieuw beginnen...t lijkt alsof we in een cirkel belanden...een ring
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Lord of the RIngs op tv. Hydrogen | 98 | 15-02-2005 10:32 | |
Games |
War of the Ring Verwijderd | 5 | 08-03-2004 22:18 | |
Films, TV & Radio |
dvd box van the ring Blitzkrieg Bop | 12 | 01-10-2003 23:38 | |