Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2003, 17:53
Gandalf
Gandalf is offline
tjah wat vinden jullie van deze film?? ik heb hem zelf gezien in de bioscoop en vond hem nogal tegenvallen. mischien wel omdat iedereen er zo enthousiast over was maar hij werd vooral eng gemaakt door de filmtechnieken en door de geluiden in plaats van door een eng verhaal. ik vind persoonlijk films met een goed en spanned verhaal leuker om te kijken en ik vond dat dit bij the ring nie echt het geval was.
en ik snap het eind niet helemaal.. dat de vrouw(hoofd rolspeelster, ben ff de naam kwijt) niet vermoord wordt komt dat nu doordat ze een kopie heeft gemaakt van die video band (wat mij wel waarschijnlijk lijkt omdat ze dat haar zoontje ook laat doen) of doordat ze in de put is geweest en dat ze dat meisje eruit heeft gehaald, of hebben jullie hier nog hele andere ideeen over ??

Laatst gewijzigd op 11-03-2003 om 18:07.
Advertentie
Oud 11-03-2003, 18:17
Anonymous John
Anonymous John is offline
Spoiler waarschuwing?

Trouwens, http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=276572
Oud 11-03-2003, 20:00
Talon
Talon is offline
maar goed dat ik hem op dvd gezien heb, en niet in de bios.. want een bezoek aan de bios vind ik het niet waard..
Oud 11-03-2003, 20:04
Verwijderd
Afsluiten deze hap!!!

please
Oud 11-03-2003, 20:08
Verwijderd
Hm, deze wordt toch gesloten, dan maar even spammen:
Oud 11-03-2003, 20:08
Uice
Uice is offline
SPOILERS.
Citaat:
Gandalf schreef op 11-03-2003 @ 18:53:
tjah wat vinden jullie van deze film?? ik heb hem zelf gezien in de bioscoop en vond hem nogal tegenvallen. mischien wel omdat iedereen er zo enthousiast over was maar hij werd vooral eng gemaakt door de filmtechnieken en door de geluiden in plaats van door een eng verhaal. ik vind persoonlijk films met een goed en spanned verhaal leuker om te kijken en ik vond dat dit bij the ring nie echt het geval was.
en ik snap het eind niet helemaal.. dat de vrouw(hoofd rolspeelster, ben ff de naam kwijt) niet vermoord wordt komt dat nu doordat ze een kopie heeft gemaakt van die video band (wat mij wel waarschijnlijk lijkt omdat ze dat haar zoontje ook laat doen) of doordat ze in de put is geweest en dat ze dat meisje eruit heeft gehaald, of hebben jullie hier nog hele andere ideeen over ??
Het was omdat ze de kopie maakte. Op deze manier vertel je het verhaal van Sadako, eh, Samara door, en je leidt haar naar meer potentiële slachtoffers. Op die cirkel van de video slaat ook eigenlijk de titel 'Ring'.
Tip: kijk het origineel. Die is ook nog veel beter dan de idd slappe remake.
Oud 12-03-2003, 19:10
Ciskaatje
Ciskaatje is offline
Ik vind het geen goed eind, echt niet
Het probleem (dat ze zouden doodgaan) was opgelost met het maken van de kopie, hun 2 zouden niet meer doodgaan
maar de rest van het mysterie?
wat had dat jongetje (aidin ofzo) nu gemeen met dat meisje (samara)?
waarom kreeg dat jongetje al die beelden door, ging hij die tekeningen maken? hij had zijn nichtje al getekend, voor zijn nichtje was overleden, hoe kwam dat?
En waarom verdronken die paarden?
En hoe had die Samara die film opgenomen? Hoe kan het dat die film niet te vernietigen was? Wat was er met Samara precies gebeurd enz enz?
Nouja, het kan zijn dat ik de film niet goed heb begrepen natuurlijk
Maar ik vond het geen goed eind..

maar ik hoorde ook dat dit net zoiets als met LotR is, dat er meerdere delen zijn, en dat al die delen samen 1 verhaal zijn
weet niet of het waar is, maar iemand zei het
Oud 12-03-2003, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Ciskaatje schreef op 12-03-2003 @ 20:10:
Ik vind het geen goed eind, echt niet
Het probleem (dat ze zouden doodgaan) was opgelost met het maken van de kopie, hun 2 zouden niet meer doodgaan
maar de rest van het mysterie?
wat had dat jongetje (aidin ofzo) nu gemeen met dat meisje (samara)?
waarom kreeg dat jongetje al die beelden door, ging hij die tekeningen maken? hij had zijn nichtje al getekend, voor zijn nichtje was overleden, hoe kwam dat?
En waarom verdronken die paarden?
En hoe had die Samara die film opgenomen? Hoe kan het dat die film niet te vernietigen was? Wat was er met Samara precies gebeurd enz enz?
Nouja, het kan zijn dat ik de film niet goed heb begrepen natuurlijk

maar ik hoorde ook dat dit net zoiets als met LotR is, dat er meerdere delen zijn, en dat al die delen samen 1 verhaal zijn
weet niet of het waar is, maar iemand zei het
'k zit eigenlijk ook met die vragen.. maar er is wel een ring 1 en 2 maar dat komt omdat een de orgineel is en een de amerikaanse versie..
Oud 12-03-2003, 20:19
legatus
legatus is offline
Citaat:
Het is ook zó erg als niet alle vragen worden beantwoord, dan móet het ook een slechte film zijn.

THE BLAIR WITCH PROJECT was toch ook zo'n baggerfilm omdat er niks werd uitgelegd...

Oud 12-03-2003, 22:08
Sithan
Sithan is offline
Hier is al een ellelang topic over, waarom moet dat nu weer opnieuw beginnen...t lijkt alsof we in een cirkel belanden...een ring
Oud 12-03-2003, 22:21
Vlooienband
Vlooienband is offline
Je moet waarschuwen als je spoilers post.
Je moet eerst kijken of er al een topic is dat over hetzelfde onderwerp gaat.

Regels voor berichten