Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
zowieso het zijn allemaal mensen van mijn leeftijd ze horen gewoon een normaal leven kunnen te leiden, zonder zich zorgen te maken of ik morgen nog wel op school zal zijn snap je een beetje wat ik bedoel? andersom weet ik ook zelf ook hoe het is om van een beste vriendin te horen dat ze liever dood is of wat dan ook, het is zo ongeloofelijk zwaar... dat wens ik niemand ![]()
|
Ik ga als ik me rot ofzo voel het liefste naar de paarden toe.Nu ben ik gister weer op mijn manege geweest en die beheerster daar vertel ik niet eens wat er is maar ze ziet het wel en ze zegt als je wil praten kan dat.Maar omdta het echt slecht gaat wil ze me maandag wel even spreken om te kijken dta ik vaste dagen kan krijgen om mijn dagen wta makkelijker te maken.
Verder 3 leraren op school
||
Citaat:
Dank je voor je reply. *knuf*
|
Verwijderd
|
ik hou het ut liefst voor mezelf. ga mezelf een beetje "vermaken". maar ik ben steeds meer aan het leren om, als ik op de groep ben, naar de groepsleiding te gaan en als ik thuis ben, naar mijn ouders te gaan (maar da vinnik heel moeilijk). verder vertel ik wel es wat aan vrienden of hier op internet.
|
![]() |
|
hmzz, is verschillend denk ik.
Over school ga ik vaak naar m'n moeder. maar als ik niet lekker in m'n vel zit dan heb ik niet echt een vast persoon om dat tegen te vertellen. soms durf ik het ook tegen niemand te vertellen, omdat ik me schaam. En eigenlijk heb ik verschillende mensen die af en toe mijn praatpaal zijn ![]()
|
Als ik me rot voel, dan ga ik of met een vriendin praten, of ik hou het gewoon voor mezelf. Dan vlucht ik weg in mezelf(ja vaag) en me afsluiten van anderen..., veel dromen...
Laatst gewijzigd op 02-03-2003 om 10:23. |
![]() |
|
![]() |
meestal trek ik mij terug maar wat ik ook wel eens doe is dat ik naar een vriendin ga en wat mijn probleem is uitleggen en niet zeggen dat het om mij gaat maar om een andere vriendin. Ik ben niet zo'n prater. stop het liefst alles ook weg ver weg waar ik er niet meer bij kan
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
De juiste hulp voor je problemen zoeken op social media Suzanmb | 2 | 12-11-2013 09:17 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Liefde & Relatie |
Nu al samenwonen? Verwijderd | 58 | 24-06-2008 20:42 | |
Psychologie |
Ervaringen; heb jij hulp (gehad)/zou je hulp willen hebben? Quiana | 50 | 14-11-2004 20:29 | |
Liefde & Relatie |
vriendin geslagen en haar beste vriendin zwanger gemaakt Jij-Jij | 123 | 30-06-2003 14:15 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |