Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Mintgroen knielang jurkje met witte stippen en grote strik voorop. Bovenin ballijnen (schrijf je dat zo?
![]() Voila! (Wat is dan dus ben? Alice in Wonderland. Ik wordt namelijk vergezeld door een konijn, drie kabouters/dwergen en twee elfjes/feetjes ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Hmm iemand op msn had een grappige; "Met carneval ga ik als gevulde koek, naakt met een amandel in me navel"
Maar ik vier geen carneval [tijd voor een tipcursus ofzo!]
||
Citaat:
||
Citaat:
En er is nog een cruciaal verschil: Mennuz riep vaker dat hij lelijk was ipv ons voor lelijk uit te maken! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar of het de sfeer op het forum ten goede komt, is natuurlijk nog maar de vraag. |
![]() |
|
Ik heb echt een waanzinnige hekel aan carnaval!!!!
Al die achtelijke lui die alleen maar uit hun dak kunnen gaan met carnaval, ik krijg het hele jaar naar me kop toe geslingert dat het nog geen carnaval is, ik vind het echt een stom en totaal zinloos feest, bovendien geeft het elk jaar weer heel veel onnodige rotzooi! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Zelf gemaakt allemaal? |
![]() |
||
Citaat:
![]() siliconenkit om de meeste componenten aan elkaar te lijmen, de basis is een houder voor duikersflessen, daarop zitten twee autoluidsprekers geschroefd. eronder hangt aan een aluminium platform de accu. versterker zie je aan de zijkant zitten. de helm werkt ook op 12 volt, is dus gewoon aangesloten op de backpack cq accu. ondanks dat ik niet het volledige 2x50 watts vermogen van de amp benut komt er toch erg veel geluid uit. mensen gaan om je heen staan dansen en ik krijg vooral veel positieve reacties, het voegt zeker wat toe aan carnaval -> over het algemeen dronken mensen en kutmuziek |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Boerka verbod, what the hell! nachtmens | 312 | 09-08-2012 17:06 | |
Lifestyle |
Uitgaan: Tipps en dergelijke Traumtaenzer | 65 | 27-09-2006 16:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
'Anti-Islamisme moet hard aangepakt worden' Louiise | 204 | 11-11-2005 11:05 | |
Liefde & Relatie |
Vinden jullie dit OK? Lady Psychè | 56 | 26-11-2004 23:54 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Ik vast....jij vast niet? kleinedraak | 32 | 06-03-2004 10:21 |