Advertentie | |
|
![]() |
|
ik ben dr eigenlijk helemaal nie tegen, als iemand een vreselijk complex heeft om zn neus of zn zwembandje en hij of zij vindt het het geld waard om dat te laten veranderen moeten ze dat vooral doen, ik zelf heb niet echt dingen waar ik enorme complexen over heb dus zou het niet doen... als het een keer om medische of ik misschien toch nog ooit een rimpelcomplex ofzo krijg en ik vind het het geld waard.. waarom niet...
|
Ben al eens bij een plastisch chirug geweest en ik weet wat het allemaal inhoudt en dat doe ik dus nooit meer! Zeker niet als het met me gezicht te maken heeft
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Tis uit eindelijk mooi dichtgegroeit, geen littekens ofzo. Alleen als ik op me voorhoofd klop voel ik het op me achterhoofd steken.. En dat is al 3 jaar zo, dus dat geneest niet meer... En dat voor maar een bultje.. Moet je nagaan dat je je gezicht achter je oren laat naaien ![]()
|
Verwijderd
|
Ik zou nooit plastische chirurgie ondergaan, behalve als het vanwege medische redenen is. En heel misschien als ik ergens een gigantisch complex over heb, maar dat is gelukkig niet zo
![]() En mensen die wel alles laten liften en oprekken en wegzuigen en weet ik het wat, nja, ze moeten het zelf weten.. als ze dr vrolijker van worden.. ik vind alleen vaak dat mensen er lelijker van worden.. mja, ik zou er zelf dus nooit aan beginnen. |
![]() |
|
Alleen als het echt nodig is.
Ik zit zelf ook al een hele tijd aan een borstverkleining te denken. Maar het moet niet te gek worden. Op je 30ste/40ste van dat spul in laten spuiten waaardoor je 'rimpels' weggaan. Zonde van je geld vind ik dan.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
For some reason heb ik er over na gedacht, maar nooit zo serieus dat ik het echt zou willen. Denk ik. Hm ik denk er per dag anders over, maar ik kan me goed indenken dat mensen soms plastische chirugie willen laten toepassen. Alleen facelifts vind ik vaak wat onnodig, iedereen wordt ouder, wees blij.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zou wellicht wel iets willen laten doen waarover ik zelf erg onzeker ben. Mijn vriend zegt steeds van niet maar ik kijk wel hoe het er in de toekomst meegaat. Als mn vriend mn vriend blijft is het niet erg maar om het aan iemand anders te moeten vertellen weet ik niet hoe het gaat. Ok, vaag verhaal, laat maar
![]() |
![]() |
||
Citaat:
heb je een derde tepel??? doop!!!! ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Als ik ergens medische klachten aan zou ondervinden en dat goed te verhelpen zou zijn met plastische chirurgie zou ik het wel doen.
Puur iets aan mn lichaam veranderen omdat ik het niet mooi vind of omdat het me onzeker maakt zou ik het niet doen, het hoort bij mij...plus dat als je 1 keer iets verandert je eigenlijk grenzen verlegt, je vind wel weer iets nieuws wat je eigenlijk niet zo aanstaat en het word makkelijker om dat dan ook maar te laten veranderen. Ik blijf liever mezelf met pluspunten én minpunten ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik sta wel open voor plastische chirurgie en er zijn 2 dingen aan mezelf waar ik heel graag iets aan zou laten doen. Het enige probleem is nog dat ik moet sparen, want duur is het wel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ben ik nou de enige die het raar vindt dat zo'n tante aan haar nichtjes en neefjes loopt te vertellen wat ze allemaal met haar schaamlippen uitvoert? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bovendien was ik niet degene die er over begon. Ha. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Nope, zou geen plastische chirurgie ondergaan. Ik vind het niet nodig, ben zo al tevreden met mezelf.
ongeveer 60 % van de vrouwen uit de VS van 20-60 jaar denkt regelmatig na over plastische chirurgie en zou 't doen als ze 't geld hadden, trouwens. Dat lijkt bij mensen uit Nederland van 14-20 jaar (de meest voorkomende leeftijdsgroep op het forum) toch niet zo te zijn ![]() |
![]() |
|
![]() |
Plastische chirurgie is prima als je echt afzichtelijke afwijkingen hebt, of als het medisch niet verantwoord is om er nog mee rond te lopen.
Maar iedereen die gemiddeld is en zich 'mooier'wil laten maken, of die het lichamelijk verval wil omkeren is geschift, Je bent goed zoals je bent, en laat niemand je wat anders aanpraten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Het is laatst bewezen dat er meer zelfmoord voorkomt onder vrouwen met borstimplantaten dan bij vrouwen zonder....Ze worden er dus blijkbaar niet gelukkiger van....
||
Citaat:
Dankuwel, nu ga ik slapen.
|
Verwijderd
|
Ik kan me heel goed voorstellen dat iemand haar borsten laat vergroten wanneer ze 2 erwtjes op een plankje heeft, en ik kan het me ook heel goed voorstellen dat je ze laat verkleinen wanneer je cup E hebt met enorme rugpijn. Wat ik niet kan begrijpen is dat iemand zijn/ haar lippen laat oppompen, botox in zijn/haar gezicht laat spuiten of zijn/ haar gezicht dmv nietjes achter de oren laat straktrekken. Ik geloof er stellig in dat er bij deze mensen psychisch iets niet helemaal in orde is (en dan bedoel ik niet dat ze zwaar gestoord zijn, maar dat ze een verkeerd beeld hebben van de maatschappij en het leven in het algemeen. Misschien is er iets mis gegaan in hun jeugd oid). Laatst moesten wij hierover bij Nederlands een tekst lezen, en daar stond in dat de jongeren van tegenwoordig geacht worden om steeds sneller volwassen te worden. Deze "gemiste" jeugd willen zij dan later inhalen. Zo komt de drang naar eeuwige jeugd naar buiten. Ik kan echt niet begrijpen dat iemand perse jong wil blijven. Ik vind een vrouw van 50 die eruit ziet als 50 veel mooier dan een vrouw van 50 die zo opgeppompt en strakgetrokken is, dat ze eruit ziet als 18. Zeg nou zelf, Connie Breukhoven en Patricia Paay zien er toch niet bepaald uit als Natural Beauties?
|
![]() |
||
Citaat:
Stel dat jij je gezicht gruwelijk verbrand, dan ben je ook wie je bent. Maar zeg eens eerlijk; zou jij er dan niet ook wat aan laten doen, al was het aleen maar omdat die huid zo trekt? Mocht er ooit een complex van komen, dan zou ik mn neus ietwat laten corrigeren en ene borst laten verkleinen, er zit best wel verschil in grootte tussen beide en ik vind kleiner mooier dus... Maar tot nu toe ben ik best tevreden ![]()
||
Citaat:
Zelf ben ik niet tevreden over mijn lichaam . . . maar PC ?? Ik weet niet eigenlijk zou ik veel anders willen, maar ja hoe anders weet ik dan ook weer niet *hmpff*
|
Ik had het hier net laatst met een vriendin over. Op zich heb ik er eigenlijk weinig op tegen, het is denk ik meer dat er nog een klein soort van taboe op ligt dat mensen er niet zo snel positief over zijn... Maar ik heb zoiets van; je leeft maar 1 keer, als je het geld er voor hebt en je kunt jezelf mooier maken als je dat nodig vindt, waarom eigenlijk niet?
|
![]() |
Ouder worden hoort nou eenmaal bij de mens, dus k zou niet voor rimpels en dat soort dingen gaan.. denk ik.. Dat zeg ik nu wel maar je weet nooit hoe je er over 20 jaar over denkt..
Als ik wat ouder zou zijn, en ik zou toch bakken met geld hebben,. in die zin dat ik het niet zou missen, zou ik misschien wel iets aan mezelf laten veranderen..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Plastische Chirurgie Snoop doggydog | 14 | 20-04-2006 15:04 | |
Algemene schoolzaken |
enquête plastische chirurgie wiebertje | 59 | 09-03-2005 16:14 | |
Lifestyle |
plastische chirurgie? Jellientje | 41 | 07-05-2004 20:02 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
betoog/beschouwing over plastische chirurgie of studiefinanciering Scatterbrain | 0 | 10-11-2003 17:44 | |
Lichaam & Gezondheid |
Plastische Chirurgie... I'ts Moi | 6 | 28-09-2002 19:06 | |
Lifestyle |
Plastische chirurgie......... O.N.H.M.K.N.A.V | 54 | 14-05-2002 10:33 |