Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2003, 14:57
rodina
rodina is offline
ZOu jij je neus rechtlaten zetten, verkleinen, vergroten? Je borsten van een cup A, naar een C laten veranderen? Je rimpels weg laten trekken? Je rimpels dichtlaten spuiten? Je schaamlippen verkleinen *laatst gezien op Rtl oid*? Hoe sta jij tegen over plastische chirurgie? De beste uitvinding sinds het broodmes? Of vind je het verspilling van je geld?
Oud 08-03-2003, 15:00
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik zelf zou alleen plastische chirurgie laten toepassen als het medische klachten kan tegengaan, bijvoorbeeld dat met die schaamlippen, als die groter dan gewoonlijk zijn kun je daar last van krijgen, dan zou ik er wel iets aan laten doen..

als iemand hele kleine borsten heeft en niet tevreden met zichzelf is, kan ik het nog wel begrijpen als je zo'n ingreep laat uitvoeren, maar zelf zou ik zoiets niet laten doen.
ik ben er een beetje tegen om mn lichaam compleet te laten verbouwen..
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 15:07
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Zoals wallflower zei: alleen als medische ingreep, bv. als je borsten zo zwaar worden dat je er rugpijn van krijgt.
Langs de andere kant, een nieuwe neus zou ook wel van pas komen, maar ik heb geen complexen en waarschijnlijk zou ik er toch maar spijt van krijgen.

Wat anderen doen, kan me niet schelen. Als iemand denkt dat hij/zij gelukkiger gaat zijn met opgespoten lippen of iets dergelijks en zo zot is om er zoveel geld voor over te hebben, waarom niet...De vraag is alleen of hij/zij daarna wel gelukkig zal zijn, want onzekere mensen vinden altijd wel iets dat hen stoort.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 15:14
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef:
ZOu jij je neus rechtlaten zetten, verkleinen, vergroten? Je borsten van een cup A, naar een C laten veranderen? Je rimpels weg laten trekken? Je rimpels dichtlaten spuiten? Je schaamlippen verkleinen *laatst gezien op Rtl oid*? Hoe sta jij tegen over plastische chirurgie? De beste uitvinding sinds het broodmes? Of vind je het verspilling van je geld?
Ik heb geen cup A en ook geen rimpels dus ja...
Mijn tante heeft trouwens wel haar schaamlippen laten verkleinen en haar neus ook!
Als ik later rimpels zou krijgen zou ik dat niet doen, omdat je dan een veel minder sprekend gezicht krijgt (denkt aan unox reclame)
En eigenlijk ben ik best tevreden!
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 15:15
Roxy
Roxy is offline
ik ben dr eigenlijk helemaal nie tegen, als iemand een vreselijk complex heeft om zn neus of zn zwembandje en hij of zij vindt het het geld waard om dat te laten veranderen moeten ze dat vooral doen, ik zelf heb niet echt dingen waar ik enorme complexen over heb dus zou het niet doen... als het een keer om medische of ik misschien toch nog ooit een rimpelcomplex ofzo krijg en ik vind het het geld waard.. waarom niet...
Oud 08-03-2003, 15:17
Qamra
Qamra is offline
Ben al eens bij een plastisch chirug geweest en ik weet wat het allemaal inhoudt en dat doe ik dus nooit meer! Zeker niet als het met me gezicht te maken heeft
Oud 08-03-2003, 15:19
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Ben al eens bij een plastisch chirug geweest en ik weet wat het allemaal inhoudt en dat doe ik dus nooit meer! Zeker niet als het met me gezicht te maken heeft
vertel..
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 15:30
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:
vertel..
Niet wereldschrokkend hoor, maar ik had een vetbultje net boven m'n rechterwenkbrauw. Die is een keertje gebarsten en is dus een bult geworden en ging pijn doen. Toen heb ik hem weg laten halen. Na de operatie vond de chirurg het gek dat ik geen blauw en dik oog had, maar vond het wel best. 2 dagen later verband eraf, 5 uur later voel ik iets knappen in me kop. En binnen 1,5 uur zat ik in het ziekenhuis met een mega-kippenei op me voorhoofd. Die hebben ze leeg moeten zuigen met een groooooote injectienaald. Waren ze klaar (dacht ik) moest die naald er nog een keer in... Me pa ging bijna tegen de vlakte en ik lag zo te vloeken en te janken en te schelden dat ze me eerst een kalmeringsmiddeltje hebben gegeven

Tis uit eindelijk mooi dichtgegroeit, geen littekens ofzo. Alleen als ik op me voorhoofd klop voel ik het op me achterhoofd steken.. En dat is al 3 jaar zo, dus dat geneest niet meer...

En dat voor maar een bultje.. Moet je nagaan dat je je gezicht achter je oren laat naaien
Oud 08-03-2003, 15:58
Verwijderd
Ik zou nooit plastische chirurgie ondergaan, behalve als het vanwege medische redenen is. En heel misschien als ik ergens een gigantisch complex over heb, maar dat is gelukkig niet zo

En mensen die wel alles laten liften en oprekken en wegzuigen en weet ik het wat, nja, ze moeten het zelf weten.. als ze dr vrolijker van worden.. ik vind alleen vaak dat mensen er lelijker van worden.. mja, ik zou er zelf dus nooit aan beginnen.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 16:30
Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Alleen als het echt nodig is.
Ik zit zelf ook al een hele tijd aan een borstverkleining te denken.

Maar het moet niet te gek worden.
Op je 30ste/40ste van dat spul in laten spuiten waaardoor je 'rimpels' weggaan.
Zonde van je geld vind ik dan.
Oud 08-03-2003, 16:36
GRRR
GRRR is offline
haha schaamlippen verkleinen. wtf?! voor een strakkere ervaring ofzo?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 16:57
Verwijderd
platische chirugie zou ik niet zo snel doen, niet nodig ook, ik ben best tevreden. Platische chirugie vind ik ook een beetje eng. Als ik rimpels zou krijgen dan zou ik eerder een botox behandeling ondergaan...
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 17:29
Tsukasa
Tsukasa is offline
Citaat:
rodina schreef:
verspilling van je geld?
Oud 08-03-2003, 17:41
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Tsukasa schreef:
verspilling van je geld?
Kost geld hoor...
Oud 08-03-2003, 18:12
El Kim
El Kim is offline
als ik heeeeeeel erg onzekere zou zijn misschien....
maar ook maar heeeeeel misschien...

persoonlijk vind ik dat je jezelf moet accepteren zoals je bent...
Oud 08-03-2003, 18:33
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
Pebbles schreef:
Ik zou nooit plastische chirurgie ondergaan, behalve als het vanwege medische redenen is. En heel misschien als ik ergens een gigantisch complex over heb, maar dat is gelukkig niet zo

En mensen die wel alles laten liften en oprekken en wegzuigen en weet ik het wat, nja, ze moeten het zelf weten.. als ze dr vrolijker van worden.. ik vind alleen vaak dat mensen er lelijker van worden.. mja, ik zou er zelf dus nooit aan beginnen.
idem
Oud 08-03-2003, 18:34
martijn1985
martijn1985 is offline
ach...als je lichamelijke danwel psychische klachten hebt, ga je gang. Ik zal de laatste zijn je tegen te houden. Maar ik hoef het zelf niet.
Oud 08-03-2003, 18:36
<(-_-)>
<(-_-)> is offline
alleen als ik echt last van iets heb en de dokter me het aan raad zou ik er over na gaan denken
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 18:36
Fortuynist
Fortuynist is offline
Absoluut niet! Gewoonweg omdat ik tevreden ben met mijzelf. En al zou m'n neus wat te groot zijn, als ik kijk naar mensen met acne, ben ik allang blij dat ik dat niet heb!
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 19:34
heavinly
heavinly is offline
For some reason heb ik er over na gedacht, maar nooit zo serieus dat ik het echt zou willen. Denk ik. Hm ik denk er per dag anders over, maar ik kan me goed indenken dat mensen soms plastische chirugie willen laten toepassen. Alleen facelifts vind ik vaak wat onnodig, iedereen wordt ouder, wees blij.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 19:48
Verwijderd
Zou wellicht wel iets willen laten doen waarover ik zelf erg onzeker ben. Mijn vriend zegt steeds van niet maar ik kijk wel hoe het er in de toekomst meegaat. Als mn vriend mn vriend blijft is het niet erg maar om het aan iemand anders te moeten vertellen weet ik niet hoe het gaat. Ok, vaag verhaal, laat maar
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 19:58
FastDuck
FastDuck is offline
zijn jullie getikt ofzo?
alleen als je dr zwaar geestelijk of lichamelijk onder lijdt.
'even' een B->C-->D cupje is onacceptabel man.
Oud 08-03-2003, 20:13
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
! am mE schreef:
Zou wellicht wel iets willen laten doen waarover ik zelf erg onzeker ben. Mijn vriend zegt steeds van niet maar ik kijk wel hoe het er in de toekomst meegaat. Als mn vriend mn vriend blijft is het niet erg maar om het aan iemand anders te moeten vertellen weet ik niet hoe het gaat. Ok, vaag verhaal, laat maar

heb je een derde tepel??? doop!!!!
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 20:31
Apomes
Apomes is offline
Mijn oren heb ik al laten doen! Mijn rimpels laten volspuiten komt wel
Oud 08-03-2003, 23:04
Verwijderd
Citaat:
GRRR schreef:
Hoe wéét je dat?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-03-2003, 23:09
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Als ik ergens medische klachten aan zou ondervinden en dat goed te verhelpen zou zijn met plastische chirurgie zou ik het wel doen.
Puur iets aan mn lichaam veranderen omdat ik het niet mooi vind of omdat het me onzeker maakt zou ik het niet doen, het hoort bij mij...plus dat als je 1 keer iets verandert je eigenlijk grenzen verlegt, je vind wel weer iets nieuws wat je eigenlijk niet zo aanstaat en het word makkelijker om dat dan ook maar te laten veranderen.
Ik blijf liever mezelf met pluspunten én minpunten
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 23:10
Verwijderd
Citaat:
GRRR schreef:
Whaaaa ik ken iemand die dat had.... Weg laten halen ja...

Ik sta wel open voor plastische chirurgie en er zijn 2 dingen aan mezelf waar ik heel graag iets aan zou laten doen. Het enige probleem is nog dat ik moet sparen, want duur is het wel.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 23:20
Verwijderd
Citaat:
! am mE schreef:
Hoe wéét je dat?
heb ik prongeluk verteld...maar hij weet nix van je 4e en 5e hoor!
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Wim Wok schreef:
heb ik prongeluk verteld...maar hij weet nix van je 4e en 5e hoor!
ah shit zeg
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 01:24
Verwijderd
Citaat:
Noe schreef:
Mijn tante heeft trouwens wel haar schaamlippen laten verkleinen en haar neus ook!
"En wat gaat u vandaag doen, tante?" "Mwah, ik denk dat ik vandaag maar langs de dokter ga om m'n schaamlippen te laten verkleinen."

Ben ik nou de enige die het raar vindt dat zo'n tante aan haar nichtjes en neefjes loopt te vertellen wat ze allemaal met haar schaamlippen uitvoert?
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 01:28
Avelon
Avelon is offline
ik hoef dus niets over niemands schaamlippen te horen. maar dat vind ik dan wel weer iets voor jou masj
ha.

ik zelf ben drie keer onder het mes geweest. en dat was eerder voor het uiterlijk dan voor medische redenen.
oeh
Oud 09-03-2003, 01:34
Verwijderd
Citaat:
Avelon schreef:
ik hoef dus niets over niemands schaamlippen te horen. maar dat vind ik dan wel weer iets voor jou masj
ha.

ik zelf ben drie keer onder het mes geweest. en dat was eerder voor het uiterlijk dan voor medische redenen.
oeh
Maar ik mocht pervers zijn van Ieme, dus, dus!

Bovendien was ik niet degene die er over begon. Ha.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 01:49
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
Maar ik mocht pervers zijn van Ieme, dus, dus!

Bovendien was ik niet degene die er over begon. Ha.
ja
maar jij zei ineens dat je het raar vond. Nouja
Oud 09-03-2003, 10:36
rodina
rodina is offline
Citaat:
Hermione schreef:
Whaaaa ik ken iemand die dat had.... Weg laten halen ja...

Ik sta wel open voor plastische chirurgie en er zijn 2 dingen aan mezelf waar ik heel graag iets aan zou laten doen. Het enige probleem is nog dat ik moet sparen, want duur is het wel.
Wat wil je laten doen dan?
Oud 09-03-2003, 10:58
Verwijderd
Ik heb nooit genoeg geld om alles aan mezelf te laten veranderen dat ik zou willen veranderen, anders zou ik het zeker doen.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 11:05
Verwijderd
Nope, zou geen plastische chirurgie ondergaan. Ik vind het niet nodig, ben zo al tevreden met mezelf.

ongeveer 60 % van de vrouwen uit de VS van 20-60 jaar denkt regelmatig na over plastische chirurgie en zou 't doen als ze 't geld hadden, trouwens. Dat lijkt bij mensen uit Nederland van 14-20 jaar (de meest voorkomende leeftijdsgroep op het forum) toch niet zo te zijn
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 13:26
poesiefox
poesiefox is offline
Plastische chirurgie is prima als je echt afzichtelijke afwijkingen hebt, of als het medisch niet verantwoord is om er nog mee rond te lopen.

Maar iedereen die gemiddeld is en zich 'mooier'wil laten maken, of die het lichamelijk verval wil omkeren is geschift,
Je bent goed zoals je bent, en laat niemand je wat anders aanpraten.
Oud 09-03-2003, 20:50
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef:
Wacht maar tot je mij gezien hebt, dan praat je wel anders...
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 20:53
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef:
Plastische chirurgie is prima als je echt afzichtelijke afwijkingen hebt, of als het medisch niet verantwoord is om er nog mee rond te lopen.

Maar iedereen die gemiddeld is en zich 'mooier'wil laten maken, of die het lichamelijk verval wil omkeren is geschift,
Ik kan me herinneren dat jij in een ander topic een zeer uitgesproken mening had over mensen met een kilo'tje teveel? Dus blubberbuiken en vetophopingen op de heupen mogen niet gecorrigeerd worden want 'je bent goed zoals je bent'?
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 21:38
Verwijderd
hmm ik zou het alleen doen als ik ergens heel erg mee zat..

maar het lijkt me zowieso eng, dus ik zou het niet zo snel doen..ik kan me wel voorstellen dat mensen het doen..

maar wel erg sneu als je het doet omdat je vriend iets niet mooi vindt ofzo
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 19:50
barbara.inc
barbara.inc is offline
Het is laatst bewezen dat er meer zelfmoord voorkomt onder vrouwen met borstimplantaten dan bij vrouwen zonder....Ze worden er dus blijkbaar niet gelukkiger van....
Oud 11-03-2003, 03:40
QuantumKitten
QuantumKitten is offline
Citaat:
barbelle schreef op 10-03-2003 @ 20:50:
Het is laatst bewezen dat er meer zelfmoord voorkomt onder vrouwen met borstimplantaten dan bij vrouwen zonder....Ze worden er dus blijkbaar niet gelukkiger van....
De vrouwen die dat laten doen zijn waarschijnlijk van een bepaald type (persoonlijkheid, sociaal-economische status, wat dan ook). Je kan dus niet zomaar een uitspraak doen waarin je de vrouwen met borstimplantaten vergelijkt met alle andere vrouwen en dan zeggen dat ze niet gelukkiger worden van zo'n implantaat. Als je die uitspraak wetenschappelijk wilt onderbouwen zou je een groep vrouwen van hetzelfde "soort" moeten vergelijken, en dan wel de vrouwen die daar wél een operatie van ondergaan met de vrouwen die dat niet doen. Zou me niks verbazen als de vrouwen die het wél doen minder zelfmoord plegen dan vrouwen die dus bijvoorbeeld ook enorm onzeker over zichzelf zijn en géén operatie ondergaan.

Dankuwel, nu ga ik slapen.
Oud 11-03-2003, 05:24
meisjekim
meisjekim is offline
Citaat:
QuantumKitten schreef op 11-03-2003 @ 04:40:

Dankuwel, nu ga ik slapen. [/B]

Fuck had nog even gewacht en dan was ik wakker geweest!
Oud 11-03-2003, 07:20
Verwijderd
Ik kan me heel goed voorstellen dat iemand haar borsten laat vergroten wanneer ze 2 erwtjes op een plankje heeft, en ik kan het me ook heel goed voorstellen dat je ze laat verkleinen wanneer je cup E hebt met enorme rugpijn. Wat ik niet kan begrijpen is dat iemand zijn/ haar lippen laat oppompen, botox in zijn/haar gezicht laat spuiten of zijn/ haar gezicht dmv nietjes achter de oren laat straktrekken. Ik geloof er stellig in dat er bij deze mensen psychisch iets niet helemaal in orde is (en dan bedoel ik niet dat ze zwaar gestoord zijn, maar dat ze een verkeerd beeld hebben van de maatschappij en het leven in het algemeen. Misschien is er iets mis gegaan in hun jeugd oid). Laatst moesten wij hierover bij Nederlands een tekst lezen, en daar stond in dat de jongeren van tegenwoordig geacht worden om steeds sneller volwassen te worden. Deze "gemiste" jeugd willen zij dan later inhalen. Zo komt de drang naar eeuwige jeugd naar buiten. Ik kan echt niet begrijpen dat iemand perse jong wil blijven. Ik vind een vrouw van 50 die eruit ziet als 50 veel mooier dan een vrouw van 50 die zo opgeppompt en strakgetrokken is, dat ze eruit ziet als 18. Zeg nou zelf, Connie Breukhoven en Patricia Paay zien er toch niet bepaald uit als Natural Beauties?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 07:20
~Third Day~
~Third Day~ is offline
Plastische chirurgie vind ik onzin.
Je bent zoals je bent, waarom zou je je lichaam veranderen?
Oud 11-03-2003, 07:52
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
Bertine schreef op 11-03-2003 @ 08:20:
Omdat je er niet mee kan leven dat je er zo ontiegelijk anders uitziet met die hazelip/flaporen/noem-nog-eens-zoiets. Je kunt er geld op inzetten dat een kindje met een dergelijke 'afwijking' erdoor gepest wordt, of iig raar op wordt aangekeken. Dan is PC echt wel een uitkomst vind ik.
Stel dat jij je gezicht gruwelijk verbrand, dan ben je ook wie je bent. Maar zeg eens eerlijk; zou jij er dan niet ook wat aan laten doen, al was het aleen maar omdat die huid zo trekt?

Mocht er ooit een complex van komen, dan zou ik mn neus ietwat laten corrigeren en ene borst laten verkleinen, er zit best wel verschil in grootte tussen beide en ik vind kleiner mooier dus... Maar tot nu toe ben ik best tevreden
Oud 11-03-2003, 09:31
Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Citaat:
Bertine schreef op 11-03-2003 @ 08:20:
Omdat je niet met je lichaam kan leven zoals het is . . .

Zelf ben ik niet tevreden over mijn lichaam . . . maar PC ?? Ik weet niet eigenlijk zou ik veel anders willen, maar ja hoe anders weet ik dan ook weer niet *hmpff*
Oud 11-03-2003, 09:36
Esmée
Esmée is offline
Ik had het hier net laatst met een vriendin over. Op zich heb ik er eigenlijk weinig op tegen, het is denk ik meer dat er nog een klein soort van taboe op ligt dat mensen er niet zo snel positief over zijn... Maar ik heb zoiets van; je leeft maar 1 keer, als je het geld er voor hebt en je kunt jezelf mooier maken als je dat nodig vindt, waarom eigenlijk niet?
Oud 11-03-2003, 10:24
Pla
Pla is offline
Ouder worden hoort nou eenmaal bij de mens, dus k zou niet voor rimpels en dat soort dingen gaan.. denk ik.. Dat zeg ik nu wel maar je weet nooit hoe je er over 20 jaar over denkt..
Als ik wat ouder zou zijn, en ik zou toch bakken met geld hebben,. in die zin dat ik het niet zou missen, zou ik misschien wel iets aan mezelf laten veranderen..
Oud 11-03-2003, 11:12
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 09-03-2003 @ 02:24:
"En wat gaat u vandaag doen, tante?" "Mwah, ik denk dat ik vandaag maar langs de dokter ga om m'n schaamlippen te laten verkleinen."

Ben ik nou de enige die het raar vindt dat zo'n tante aan haar nichtjes en neefjes loopt te vertellen wat ze allemaal met haar schaamlippen uitvoert?
Als je hier al zo van opkijkt, vind je zeker alles wat na elven op tv komt al helemaal shockerend!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten