Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Misschien heb je iets aan Relatietherapie en Gezinstherapie
|
![]() |
||
Citaat:
* vermoed echter niet dat ik dat zou willen, more about 'knowing your enemy'
|
ik heb bijna in dezelfde situatie gezeten, alleen werd bij mij mijn eigen therapie niet minder, maar ik had gewoon minder energie om er in te steken.
Het is heel belangrijk om stevig in je schoenen te staan bij gezinstherapie, dat je weet wat je voelt en wilt en dat je dat ook kunt verwoorden. En vooral ook dat je bij je eigen therapeute terechtkunt met alles waar je tegenaan loopt. Bij ons is de gezinstherapie niet echt succesvol geweest. Of ja, 't is maar hoe je het bekijkt. Er is niks opgelost, maar ieder van ons doet alsof dat wel zo is en daardoor is de spanning grotendeels weg. Ik wens je veel succes en als je je eigen therapie harder nodig blijkt te hebben dan gezinstherapie, zorg dan in elk geval voor jezelf en spreek dat uit.
|
He
Ik moest met mijn ouders maar zonder mijn zusje of mijn broers. Die man vraagt dan de hele tijd wie wit er beginnen een hekel heb ik er aan. Steeds zit mijn ma weer een beetje te janken. En men vader mij maar boos aankijken net of het mijn fout was en die man maar steeds met dinbgen roepen die wij zouden moeten doen en als je een woordje zegt weet er gelijk wel een "oefening" voor dus op een gegevne moment zei ik ook niks meer. Mij is het dus zwaar tegen gevallen maar misschien valt het jouw wel mee je weet maar nooit. Iniedergeval veel succes
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Twijfels sprake van kindermishandeling Hoogscoren | 33 | 07-01-2015 13:33 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-je-hart-topic 169 darkfairy | 500 | 07-12-2012 15:58 | |
Liefde & Relatie |
Hoe bescherm ik mijn broertje tegen mijn moeder? Sneeuwwitje | 23 | 11-12-2010 18:18 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Psychologie |
Gezinstherapie altijd goed? metallica | 11 | 20-11-2004 15:17 | |
Psychologie |
Ouders en hulpverlening ~~dolce~~ | 11 | 03-03-2004 13:42 |