Advertentie | |
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zie eens wat plaatjes en verhalen over de martelingen die daar plaats hebben gevonden en gepleegd werden door doodgewone vaders, die savonds gewoon hun dochtertjes een slaapverhaaltje voorlazen en welterusten knuffelden. Of loop eens een weekje mee met rebellen in Tsjetsjenië (of hoe je het ook schrijft). Dan zie je misschien een topje van de ijsberg hoe verschrikkelijk hard mensen kunnen zijn (ja, ook jij en ik ja!). Wat betreft de maakbaarheid van het leven denk ik ook dat je daar veeeeel minder controle over hebt dan dat je denk te hebben. Dat wij hier in Nederland geboren zijn, en daardoor al bevoorrecht zijn al het goede om ons heen te hebben waarvan een mens kan dromen, wil nog niet zeggen dat iedereen die luxe heeft. Maar goed, ik ben in ieder geval blij om te lezen dat jij de dingen zo optimistisch ziet! Daar heb ik respect voor. Doei! Geluk! fil |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Je voelt je rot, maar geloof me, ooit gaat dat weer beter.
![]() En er bestaan echt nog wel mensen die goed zijn van binnen hoor... volgensmij zijn alle mensen wel goed van binnen, alleen de meesten laten het niet merken, of hebben het misschien zo ver weggestopt dat het niet meer tot uiting komt. Maar goede mensen zijn er nog genoeg, en vast ook wel een vriendin voor jou!! En wat mij gelukkig maakt... tsja meestal toch vrienden, mn hond, familie, de lente, muziek... Kan van alles zijn!
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Dit komt echt in 1001 songtexten terug en in weet God hoeveel films ![]() Maar ja, wat wil je eraan doen? Juist, niks! Het is gewoon zo, morgen kom je iemand anders tegen en voel je je gelijk weer beter. Dan lees je je eigen topic en denk je "pfff waarom dacht ik nou gelijk dat de hele wereld zo is? omdat 1 mens mij negeerde?!?" ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Mensen komen en gaan. Als jij je geluk afhankelijk maakt van anderen ben je vroeg of laat gewoon de lul. Succes. Laatst gewijzigd op 08-03-2003 om 09:04. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
America as the last man standing Love & Peace | 188 | 03-11-2008 12:45 | |
Films, TV & Radio |
[film] The Chumscrubber Carn | 5 | 03-08-2005 18:03 | |