Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2003, 16:52
framboosje
framboosje is offline
het is dus zo, dat ik eigenlijk een vriend (gewone vriend) van me beu ben... ik heb bewust altijd bepaalde dingen verzwegen, me niet teveel blood gegeven, omdat ik op één of andere manier voelde dat onze vriendschap nooit voor altijd zou duren... (ik heb dit wel nooit tegen de persoon in kwestie gezegd)... nu is het zo dat ik hem wel ooit es verteld heb dat ik het altijd leuk vind als mensen es bellen of langskomen... nu, dat heeft hij ook gedaan... hij kwam sinds die dag wel af en toe langs...
nu, in het begin vond ik dat best wel leuk, maar nu erger ik me eraan... gisteren was hij hier ook en ik kon gewoon niet wachten tot hij weer weg was! bovendien is het ook zo dat onze gesprekken op msn en gewoon op school en zo nooit meer loslopen... hij vraagt bovendien altijd aan mij over wat we et gaan hebben en dat haat ik! ik heb hem dat ook gezegd, maar hij blijft het doen...
en nu ben ik het eigenlijk meer dan beu! ik moet alles lijk beslissen en zo en dat wil ik niet meer... bovendien vind ik hem ook niet meer zo leuk, eerder vervelend..

iemand enig idee hoe ik het hem het best vertel? ik wil geen ruzie of zo, maar 'k wil hem nu op ene nog grotere afstand van me plaatsen... ik heb gewoon het gevoel dat hij mijn privéleven TE veel binnendringt en dat wil ik niet meer
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-03-2003, 17:42
number9
number9 is offline
Ik begrijp je verhaal wel een beetje, ik heb ook een lange
tijd een vriendin gehad. De eerste keer hadden we 4 maanden en toen duurde het ons beiden iets te lang omdat het misschien iets te snel ging. maar na verloop van tijd kwamen we weer bij elkaar en hebben het in totaal een jaar met elkaar volgehouden.
Als het de ware is, komt het wel weer goed.
Mijn tip: Of zeg dat het beter is voor jullie relatie als jullie elkaar even niet meer zien, of maak het uit.
Als je echt van hem "houdt" komt het na verloop wel weer goed.
In ieder geval

Veel suc6!

Groetjes

Michael alias Number9
Oud 08-03-2003, 18:02
framboosje
framboosje is offline
Citaat:
number9 schreef:
Ik begrijp je verhaal wel een beetje, ik heb ook een lange
tijd een vriendin gehad. De eerste keer hadden we 4 maanden en toen duurde het ons beiden iets te lang omdat het misschien iets te snel ging. maar na verloop van tijd kwamen we weer bij elkaar en hebben het in totaal een jaar met elkaar volgehouden.
Mijn tip: Of zeg dat het beter is voor jullie relatie als jullie elkaar even niet meer zien, of maak het uit.
Als je echt van hem "houdt" komt het na verloop wel weer goed.
In ieder geval

Veel suc6!

Groetjes

Michael alias Number9
'k denk da je me verkeerd verstaan hebt... ik heb het over een GEWONE VRIEND! er is nooit iets tussen ons geweest en 'k heb ook NOOIT iets in die richting voor hem gevoeld...

dus euh, de situtie legt wel iets anders dan bij jou...
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 18:06
Silverchoice
Silverchoice is offline
Citaat:
number9 schreef:

Volgens mij is er geen sprake van zo'n relatie...
Dit is idd vrij vervelende situatie en om het hem direct te vertellen is ook niet alles. Ik denk dat je het best wat minder aandacht aan hem kunt besteden. Als je bijvoorbeeld een gesprek afkapt door met een vriendin te gaan praten of minder gesprekken begint, laat je wel op een wat subtielere manier blijken dat je niet zoveel contact meer wilt denk ik.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 18:16
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Persoonlijk denk ik dat je dit aan jezelf te denken hebt... Als je wat juist opener naar iemand bent kan je iemand makkelijker op afstand houden.
Het is toch geen ramp om iemand de deur te wijzen als je iemand zat bent, bijvoorbeeld? Als je niet eerlijk daarover kan zijn is wat jullie ook hebben niet eens een vriendschap te noemen..
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 10:50
Verwijderd
Als hij langs komt en jij hebt daar geen zin in, kun je toch gewoon zeggen dat het jou niet goed uit komt? Ik mag toch hopen dat-ie dan weer weg gaat...
Misschien helpt het om een gesprek te beginnen vóórdat hij je vraagt waarover. Je kunt een zinnetje bedenken voordat je hem een msn-berichtje stuurt.
Daarnaast kun je, als hij jou vraagt om iets te beslissen, vragen wat hij leuker zou vinden. Waarschijnlijk zegt hij dan dat het hem niets uit maakt, maar gewoon aandringen. Iedereen moet leren keuzes te maken, als jij dat voor 'm doet zal 't niet vooruitgaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten