Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dit is idd vrij vervelende situatie en om het hem direct te vertellen is ook niet alles. Ik denk dat je het best wat minder aandacht aan hem kunt besteden. Als je bijvoorbeeld een gesprek afkapt door met een vriendin te gaan praten of minder gesprekken begint, laat je wel op een wat subtielere manier blijken dat je niet zoveel contact meer wilt denk ik. |
![]() |
|
Persoonlijk denk ik dat je dit aan jezelf te denken hebt... Als je wat juist opener naar iemand bent kan je iemand makkelijker op afstand houden.
Het is toch geen ramp om iemand de deur te wijzen als je iemand zat bent, bijvoorbeeld? Als je niet eerlijk daarover kan zijn is wat jullie ook hebben niet eens een vriendschap te noemen.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als hij langs komt en jij hebt daar geen zin in, kun je toch gewoon zeggen dat het jou niet goed uit komt? Ik mag toch hopen dat-ie dan weer weg gaat...
Misschien helpt het om een gesprek te beginnen vóórdat hij je vraagt waarover. Je kunt een zinnetje bedenken voordat je hem een msn-berichtje stuurt. Daarnaast kun je, als hij jou vraagt om iets te beslissen, vragen wat hij leuker zou vinden. Waarschijnlijk zegt hij dan dat het hem niets uit maakt, maar gewoon aandringen. Iedereen moet leren keuzes te maken, als jij dat voor 'm doet zal 't niet vooruitgaan. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ik ben het beu fotj_undercover | 7 | 14-01-2010 23:49 | |
Liefde & Relatie |
Na 1,5 Jaar verwerken.. Maar hoe?? mizz-unknown | 26 | 29-11-2004 16:49 | |
Liefde & Relatie |
mijn vriend wil vaak in t weekend bij ze vrienden zijn :-( meisje833 | 60 | 19-11-2004 22:47 | |
Liefde & Relatie |
moeilijke tijd met vriend Verwijderd | 4 | 21-08-2002 12:03 | |
Liefde & Relatie |
Elke dag je vriend/lief zien Deugenietje | 54 | 20-05-2002 14:38 | |
Psychologie |
ik ben het zoooooo beu!!!!!!!!!! heksje | 7 | 10-03-2002 19:09 |