Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
En hij zei ook, de grens voor mij is echt een half uurtje als je een kwartiertje verder had gewoond dan had ik niks met je begonnen omdat ik dat te ver vind. dusja ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hij zei nou heb aan t begin getwijfeld maar vond je zo leuk dat ik het toch maar wel heb gedaan . Misschien daarom wil hij nog graag tjah een beetje flirten met andere meiden en nog vrijheid met vrienden omdat hij eest ff moet kijken of we echt bij elkaar passen . hij zei dat ie pas over paar maandjes weet of ie een goede keus heeft gemaakt om al met mij zo snel iest te beginnen, want ze bedoeling was eigelijk een tijdje vrijgezel blijven. maarja wacht het wel ff af , want als ik hem dingen ga verbieden is ie me straks spuugzat. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Geef die jongen wat vrijheid, spreek zonodig af om zaterdag zo veel mogelijk vrij te houden, soms een keer een vrijdag en hoppa. edit: anders is het binnenkort mogelijk inderdaad 'vrijgezel' met dat claimerige gedoe. edit2: als ik het zo lees....dan wil ik nooit meer een relatie, want het betekent het einde van je leven ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 15-11-2004 om 16:46. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee, maar even serieus, sorry, dat was iets te agressief, doch blijf ik wel bij mijn stnadpunt over 'claimen'. Als ik lees dat elk weekend onderhand een verplicht weekend samen moet zijn, dan vraag ik me af of je nog wel een leven over houd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ja het vriendje van topicstarter denkt meer zoals jij denk ik.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je het beiden ietswat meent, sowieso in t weekend afspreken, het kan gewoon niet anders.. Ja, of elkaar om de 2 weken zien ![]() Maar ja, als ik en hij er maar zo over denkt, kwou gewoon ff reageren.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar het kan ook goed zijn dat hij zijn vrienden alleen in het weekend kan zien, of alleen in het weekend echt iets met zijn vrienden kan doen. Dan is het toch logisch als je niet elk weekend samen bent? Al is het maar 1 keer in de maand of om de 3 weken ofzo... Als ie bijvoorbeeld van auto's houdt, dat hij soms naar het circuit gaat, een echt mannendingetje (over het algemeen), dan kan dat niet omdat jullie in het weekend, elk weekend, samen moeten zijn ? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
khoop alleen dat ie t niet te vaak doet zo uitgaan met vrienden want dat vind ik ook niet leuk vind het alleen raar dat de vriendin van ze beste vreemd wel altijd mee mag maarja tis niet gezegt at ze meegaat as ze een mannenavond hebben.. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Het uitgaansleven/vrienden mag/mogen niet tussen je vriendin en jou komen? Ik denk dat heeeel wat mensen daar anders over denken. Vrienden ben je vaak voor het leven, een relatie meestal niet. Je moet je vrienden nooit opgeven (mijn mening, en al veel vaker gehoord, dus ik ben niet de enige). Daarbij, als je een relatie begint, komt die relatie in jouw leven, niet het uitgaansleven/vrienden tussen jou en je vriendin. Geloof me, ik heb vaak ook dat ik zo vaak mogelijk bij 'haar' wil zijn als ik verliefd ben, maar ik wil ook mijn eigen leven blijven leiden, met (alleen) mijn eigen vrienden zijn soms (en typische mannendingen doen?) en dergelijke. Dat kan best samen, maar niet als je geen weekend meer zonder je vriendin kan zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik bepleit dan ook niet dat zij zijn weekend moet gaan claimen, maar dat ik (noem me ouderwets oid.) vind dat hij best rekening met haar mag houden. Hij is toch gek op haar, vind haar leuk, wilde een relatie?? En als hij dat dan toch niet blijkt aan te kunnen/ te willen, waarom heeft hij die relatie dan nog??
||
Citaat:
![]() Pff.. ik snap dat heel goed, ik kan mijn vriend alleen in t weekend zien, maar mn vrienden ook. Tja, logisch dat je dan ook met je vrienden weg wil toch? Dat betekend echt niet gelijk dat je geen tijd in je relatie wil steken..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn verhaal Undertow | 21 | 10-05-2011 15:39 | |
Liefde & Relatie |
[Vriendschap] Mijn 'beste vriend.' Au | 131 | 02-09-2008 18:09 | |
Liefde & Relatie |
De vriend van mijn vriends zus valt op me.....help! lonelyness | 7 | 07-09-2004 22:28 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Psychologie |
MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN kleinedraak | 13 | 25-08-2002 20:43 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |