Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2004, 12:25
meisje833
meisje833 is offline
mijn vriend wil vaak in t weekend bij ze vrienden zijn terwijl ik het liefst elk weekend bij hem ben.
We wonen een half uurtje bij elkaar vandaan en ik zie hem dus meestal 1 keertje door weeks sávonds en in t weekend van za op zon...
maar nou zei hij gister dat dat niet elk weekend kon omdat hij ook met vrienden wil gaan stappen. ik voelde me echt kut want ik hou elk weekend voor hem vrij
Ik heb best vriendinnen maar daar spreek ik door de weeks of vrijdag mee af zodat ik op zaterdag avond naar hem toe kan en blijf slapen tot zondag.
Ik wil hem niet van ze vrienden afpakken, en zeker niet claimen, want daar jaag je iemand alleen maar mee weg
maar vind het zo klote nu hij dus vaak me ze vrienden uit wil moet ik dus ook maar andere dingen doen op za avond :-(
daarbij komt ook nog het probleem kijken dat wij nog maar een maand hebben en voor mij was het net twee weken uit met ze vriendin, hij zei dat ie lang heeft moeten nadenken of hij wel met mij wilde omdat hij had gezegt na ze vriendin, ik blijf even vrijgezel ik weer er weer van genieten.
dus hij vroeg ook of ik dat wilde begrijpen dat hij aan begin toen hij mij kende twijfelde of hij niet te snel aan een nieuwe relatie moest beginnen.
Ik werd zo bang toen hij dit zei, want dat is ook een beetje de reden dat ie nog zo wel met vrienden uit wil omdat we nog niet zo lang hebben, en hij kijkt ook graag naar vrouwen en beoordeelt ze met ze vrienden (als spelletje) dan kijken ze hoe mooi of lekker ze wel niet zijn hij doet dat zelfs als ik erbij ben :-( . Maar ik moet me niet druk maken volgens hem want tblijft alleen bij kijken/beoordelen hij zegt ik ga ze heus niet versieren want ik heb jou.
toen ik vroeg flirten je vrienden ook zo erg?, toen zei hij nee minder want die hebben al langer een vriendin .
ik heb zoiets is dat dan ook de reden waarom hij nog wil stappen met vrienden op za omdat wij nog niet zolang hebben? bedoel wil hij dan nog een soort van genieten hebben een beetje vrijheid?

wat moet ik nou doen :-( wil hem niet door me jaloezie verliezen want heb weleens eerder een vriendje verloren door me claimgedrag..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-11-2004, 12:31
ikbenLINDA
ikbenLINDA is offline
je moet eerst ff aan hem vragen wat hij écht wil. antwoord kan lastig zijn maar dan weet je wel waar je aan toe bent. en jullie kunnen toch ook samen uit? neem een paar vriendinnen mee en ga met hem en z'n vrienden stappen. misschien vinden zijn vrienden en jouw vriendinnen elkaar wel erg leuk
en als hij een keertje een mannenavondje wil hebben moet dat kunnen hoor. als je ze dingen gaat verbieden slaan ze op de vlucht. dan zoeken ze een meid die ze wel hun gang laat gaan. probeer het wel samen te overleggen want nu haal je je allemaal problemen in je hoofd terwijl dat misschien helemaal niet nodig is.
Oud 15-11-2004, 12:32
gurl19
gurl19 is offline
tja errug moeilijk!! maak anders goede afspraken, dat hij bijvoorbeeld 1x in de maand met zijn vrieden gaat stappen!! Ik heb zo ook mijn vriend verloren. We gingen elke week apart stappen, zo groei je uit elkaar in plaats van naar elkaar toe!! (tenminste bij mij) Maak goede afspraken in ieder geval! ik kan best voor stellen dat hij een beetje vrijheid wil, vooral als je het net uit hebt. Probeer je ook een beetje in hem te verplaatsen.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 12:37
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
gurl18 schreef op 15-11-2004 @ 13:32 :
tja errug moeilijk!! maak anders goede afspraken, dat hij bijvoorbeeld 1x in de maand met zijn vrieden gaat stappen!!
ben ik het mee eens! stel day voorstel eens voor!
Oud 15-11-2004, 12:42
Konijn
Konijn is offline
Ik heb hetzelfde, maar dan andersom: ik zie mijn vriend alleen in het weekend, maar wil ook wel eens mn eigen vrienden zien.
Dus hebben we het daar over gehad, en af en toe ga ik dus een weekend naar vriend/in/en van mij, en hij naar die van hem..
Maak je niet zoveel zorgen, en als hij een weekend met zn vrienden plant, kun jij toch een weekend met je vriendinnen doorbrengen?
Oud 15-11-2004, 14:39
meisje833
meisje833 is offline
Citaat:
gurl18 schreef op 15-11-2004 @ 13:32 :
tja errug moeilijk!! maak anders goede afspraken, dat hij bijvoorbeeld 1x in de maand met zijn vrieden gaat stappen!! Ik heb zo ook mijn vriend verloren. We gingen elke week apart stappen, zo groei je uit elkaar in plaats van naar elkaar toe!! (tenminste bij mij) Maak goede afspraken in ieder geval! ik kan best voor stellen dat hij een beetje vrijheid wil, vooral als je het net uit hebt. Probeer je ook een beetje in hem te verplaatsen.
nou ik hoop niet dat hij het elk weekend wil want ja we wonen al half uurtje van elkaar vandaan. en ben idd bang dat je dan uit elkaar gaat groeien wat jij ook zegt, dat heeft ie namelijk ook met ze ex gehad die ook een half uur bij hem vandaan woonde.
En hij zei ook, de grens voor mij is echt een half uurtje als je een kwartiertje verder had gewoond dan had ik niks met je begonnen omdat ik dat te ver vind. dusja
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 14:42
meisje833
meisje833 is offline
Citaat:
J-tjuh schreef op 15-11-2004 @ 13:37 :
ben ik het mee eens! stel day voorstel eens voor!
bedankt! :-) misschien is het wel wat!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 14:51
Verwijderd
Naja hij heeft het je zelf al verteld eigenlijk.. hij heeft behoefte aan vrijheid, wil zich zeker nog niet binden..
Ik denk dat het goed is om ook wat leuks met je vriendinnen te gaan doen op zaterdag. Maak jezelf niet afhankelijk van wanneer hij tijd voor je heeft.. ga zelf leuke dingen doen!

Je kunt best proberen afspraken met 'm te maken over wanneer hij met z'n vrienden gaat stappen enzo, maar als hij aangeeft dat hij daar behoefte aan heeft dan heeft het geen zin om hem daarin te beperken. Ik denk ook dat het voor jezelf wel beter is om het iets rustiger aan te doen met hem. Het klinkt alsof hij liever vrijgezel is..
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 15:28
meisje833
meisje833 is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 15-11-2004 @ 15:51 :
Het klinkt alsof hij liever vrijgezel is..
Nou dat denk ik soms ook, daarom twijfelde hij aan t begin ook zo , maar ik zei ook tegen hem weet je zeker dat je dan wel een goede keus hebt gemaakt want anders zou je mij alleen maar pijn doen.
hij zei nou heb aan t begin getwijfeld maar vond je zo leuk dat ik het toch maar wel heb gedaan .
Misschien daarom wil hij nog graag tjah een beetje flirten met andere meiden en nog vrijheid met vrienden omdat hij eest ff moet kijken of we echt bij elkaar passen . hij zei dat ie pas over paar maandjes weet of ie een goede keus heeft gemaakt om al met mij zo snel iest te beginnen, want ze bedoeling was eigelijk een tijdje vrijgezel blijven.
maarja wacht het wel ff af , want als ik hem dingen ga verbieden is ie me straks spuugzat.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 16:31
vrancken_anke
vrancken_anke is offline
Is het voor hem niet goed als hij zijn vrienden op vrijdagavond ziet?

'k Bedoel maar, jullie zien elkaar al niet overdreven veel, het weekend zou eigenlijk voor jullie tweetjes moeten zijn, om leuke dingen te doen, dichter naar elkaar toe te groeien,...

Ikzelf zie mijn vriend ook meestal alleen in 't weekend. Uitzonderlijk zien we elkaar ook eens in de week, wat geweldig is. Maar het weekend is sowieso van ons, daar komt niets tussen. Ik wil de kans niet lopen dat we uit elkaar groeien of naast elkaar gaan leven.

En kan je niet gewoon mee uit met hem dan? Als mijn vriend echt wel ergens heen wil gaan met vrienden dat toevallig op zaterdag valt ga ik gewoon mee, simpel.. En vrijdagavond gaan we wel es een keertje alleen 'weg'..

Je kan mss proberen een gulde middenweg te zoeken, want wat wil je vriend dan? U af en toe eens niet in het weekend zien en slechts 1 avondje in de week..?

Nu, dat lijkt mij maar triest.. Vrienden is belangrijk, maar een relatie onderhouden ook! En uit u woorden leid ik af dat het hem soms allemaal wat te veel is..
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 16:43
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 15-11-2004 @ 15:51 :
Het klinkt alsof hij liever vrijgezel is..
Ja, helemaal mee eens. Omgaan met je vrienden en uitgaan met je vrienden, dat moet je alleen maar mogen als je vrijgezel wilt zijn, want als je een vriendin hebt, is het het einde van de verdere sociale leven.

Geef die jongen wat vrijheid, spreek zonodig af om zaterdag zo veel mogelijk vrij te houden, soms een keer een vrijdag en hoppa.

edit: anders is het binnenkort mogelijk inderdaad 'vrijgezel' met dat claimerige gedoe.

edit2: als ik het zo lees....dan wil ik nooit meer een relatie, want het betekent het einde van je leven (gelukkig heb ik al anders meegemaakt, anders zou ik serieus twijfelen)... Elk weekend samen moeten zijn, verplicht dagen vrijhouden...

Laatst gewijzigd op 15-11-2004 om 16:46.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 16:50
Verwijderd

Waarom reageer je zo raar? Ik heb toch nergens gezegd dat je geen sociaal leven mag hebben als je een relatie hebt? En dat meisje die het topic opende ook niet..
Dat vriendje van haar vertelde zelf dat hij eigenlijk liever vrijgezel wilde zijn.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 16:53
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 15-11-2004 @ 17:50 :

Waarom reageer je zo raar? Ik heb toch nergens gezegd dat je geen sociaal leven mag hebben als je een relatie hebt? En dat meisje die het topic opende ook niet..
Dat vriendje van haar vertelde zelf dat hij eigenlijk liever vrijgezel wilde zijn.
Kheb maar half gelezen, ik ga wel eten en daarna vroeg slapen

Nee, maar even serieus, sorry, dat was iets te agressief, doch blijf ik wel bij mijn stnadpunt over 'claimen'. Als ik lees dat elk weekend onderhand een verplicht weekend samen moet zijn, dan vraag ik me af of je nog wel een leven over houd.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 15-11-2004 @ 17:53 :
Kheb maar half gelezen, ik ga wel eten en daarna vroeg slapen

Nee, maar even serieus, sorry, dat was iets te agressief, doch blijf ik wel bij mijn stnadpunt over 'claimen'. Als ik lees dat elk weekend onderhand een verplicht weekend samen moet zijn, dan vraag ik me af of je nog wel een leven over houd.
Nou ja als beide partijen daar wel gelukkig mee zijn, dan is het toch geen probleem. Sommige mensen vinden dat een prefect leven...

maar ja het vriendje van topicstarter denkt meer zoals jij denk ik..
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 16:55
Verwijderd
Hmm okee. Als je zeg maar alles over dat vriendje leest dan ontstaat de indruk dat hij liever vrijgezel wil zijn.. niet omdat hij met vrienden wil afspreken natuurlijk, maar om alles wat hij er zelf over zei enzo.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 17:05
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 15-11-2004 @ 17:55 :
Hmm okee. Als je zeg maar alles over dat vriendje leest dan ontstaat de indruk dat hij liever vrijgezel wil zijn.. niet omdat hij met vrienden wil afspreken natuurlijk, maar om alles wat hij er zelf over zei enzo.
In die conclusie kan ik me wel vinden (mijn reactie was ook deels beoordeelt op de reacties erna )
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 17:07
snarl
snarl is offline
mijn vriendje en ik slepen gewoon zelf onze vrienden mee gaan we lekker met een groepje uit leer je weer nieuwe mensen kennen, is dat niet slim van ons?
Oud 15-11-2004, 17:41
meisje833
meisje833 is offline
ja idd
maar hij zei dat ik alleen dan mee kon gaan als de andere vriendinnen van z'n vrienden ook mee gingen, want als die niet meegaan gaan ze liever met mannen onder elkaar stappen.
Al weet ik wel dat ze beste vriend ze vriendin altijd meeneemt als ze uitgaan met elkaar , en die beste vriend gaat dit weekend ook mee!! dusja moet ik er dan achter komen of zei meegaa? ik vind dat zo jaloers als ik dat ga vragen van als zij meegaat...dan uhh wil ik ook mee.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 17:42
vrancken_anke
vrancken_anke is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 15-11-2004 @ 17:43 :

Elk weekend samen moeten zijn
Tja, als je elkaar alleen maar kán zien in het weekend, wat doe je dan?

Als je het beiden ietswat meent, sowieso in t weekend afspreken, het kan gewoon niet anders..

Ja, of elkaar om de 2 weken zien

Maar ja, als ik en hij er maar zo over denkt, kwou gewoon ff reageren..
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 17:42
meisje833
meisje833 is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 15-11-2004 @ 18:41 :
ja idd
maar hij zei dat ik alleen dan mee kon gaan als de andere vriendinnen van z'n vrienden ook mee gingen, want als die niet meegaan gaan ze liever met mannen onder elkaar stappen.
Al weet ik wel dat ze beste vriend ze vriendin altijd meeneemt als ze uitgaan met elkaar , en die beste vriend gaat dit weekend ook mee!! dusja moet ik er dan achter komen of zij meegaat? ik vind dat zo jaloers als ik dat ga vragen van als zij meegaat...dan uhh wil ik ook mee.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 17:45
Billy_bob
Billy_bob is offline
Ik heb hierboven niet alles gelezen (reacties) kan je alleen 1 ding zeggen, laat hem zijn gang gaan en ga hem daar niet dwars in zitten , laat het ook niet uit de hand lopen dat ie zometeen elk weekend weg is
Oud 15-11-2004, 18:12
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
vrancken_anke schreef op 15-11-2004 @ 18:42 :
Tja, als je elkaar alleen maar kán zien in het weekend, wat doe je dan?

Als je het beiden ietswat meent, sowieso in t weekend afspreken, het kan gewoon niet anders..

Ja, of elkaar om de 2 weken zien

Maar ja, als ik en hij er maar zo over denkt, kwou gewoon ff reageren..
Je mag ook gewoon ff reageren... ik ook

Maar het kan ook goed zijn dat hij zijn vrienden alleen in het weekend kan zien, of alleen in het weekend echt iets met zijn vrienden kan doen. Dan is het toch logisch als je niet elk weekend samen bent? Al is het maar 1 keer in de maand of om de 3 weken ofzo... Als ie bijvoorbeeld van auto's houdt, dat hij soms naar het circuit gaat, een echt mannendingetje (over het algemeen), dan kan dat niet omdat jullie in het weekend, elk weekend, samen moeten zijn ?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 19:21
meisje833
meisje833 is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 15-11-2004 @ 19:12 :
Je mag ook gewoon ff reageren... ik ook

Maar het kan ook goed zijn dat hij zijn vrienden alleen in het weekend kan zien, of alleen in het weekend echt iets met zijn vrienden kan doen. Dan is het toch logisch als je niet elk weekend samen bent? Al is het maar 1 keer in de maand of om de 3 weken ofzo... Als ie bijvoorbeeld van auto's houdt, dat hij soms naar het circuit gaat, een echt mannendingetje (over het algemeen), dan kan dat niet omdat jullie in het weekend, elk weekend, samen moeten zijn ?
hij is idd gek van auto's toevallig en gaat binnenkoert keertje een heel weekend naar duitsland naar de formule 1
khoop alleen dat ie t niet te vaak doet zo uitgaan met vrienden want dat vind ik ook niet leuk
vind het alleen raar dat de vriendin van ze beste vreemd wel altijd mee mag maarja tis niet gezegt at ze meegaat as ze een mannenavond hebben..
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 19:25
Cookie
Cookie is offline
kweet niet of het al eerder gezegt is (heb niet alles gelezen) maar jij bent niet de enige persoon in het leven van je vriend....ik snap (denk ik) hoe je je voelt maar kan hem geen ongelijk geven.
Oud 15-11-2004, 19:39
Mindfields
Mindfields is offline
beetje raar, als je net iets hebt wil je juist wel veel bij elkaar zijn .. lijkt mij dan
Oud 15-11-2004, 19:46
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
om eerlijk te zijn zou ik als ik mijn vriend een meisje zie beoordelen /flirten meteen al zoiets hebben van: bah.
beetje triest gedrag en zeker als ie samen met jou is, ik zou toch even gaan nadenken of je wel een vriend wil die kennelijk ook wel graag vrij wil zijn maar jou ook leuk vind.
hij moet jou helemáál leuk vinden, ik weet hoe dat gaat en zo zit je jezelf alleen maar op te vreten en verdrietig te maken.
Je moet ook n beetje aan jezelf denken, als jij graag een relatie wilt en hij nog zn bedenkingen heeft..dan moet je óf iets doen om hem voor je te winnen of t er maar bij laten, zou ik zeggen
dr zijn nog zoveel leuke jongens in de wereld en eentje die niet kan kiezen zou ik dr uit gooien maarjaaa
Oud 15-11-2004, 19:56
underthabridge
underthabridge is offline
@Fade of Light

Er is een verschil tussen het weekend voor hem vrijhouden en hem claimen in het weekend. En ik zou het persoonlijk ook nogal wonderlijk vinden als jij je weekend vrij houdt voor je lief, dat hij/zij dan vervolgens zegt: nee, ik ga liever een avondje met vrienden andere chickies checken. (zo komt het namelijk over)
Want het ging hier niet over incidenteel een weekendje uit met zijn vrienden, maar het feit dat zijn prioriteiten niet bij haar lagen.

Ben ook tegen het claimen van je vriend(in), want ik zou me voor kunnen stellen dat iemand op zijn vrienden/ uitgaansleven gesteld is, maar dat mag volgens mij nooit ten koste van je relatie gaan.
Als je pas een maand hebt dan wil je toch zoveel mogelijk bij elkaar zijn? Hetzij gezellig samen iets doen, of met een hele groep. En natuurlijk heb je allebei recht op vrijheid e.d., maar ik kan mij niet voorstellen dat hij die zonodig op deze manier moet claimen. Zij moet rekening houden met hem, maar hij net zo goed met haar. En als hij liever niet samen met haar is.... tjah, dan is er iets niet helemaal in de haak.

@TS
Ik denk dat je het beste gewoon kan zorgen dat je niet thuis gaat zitten kniezen, maar eens even relativeren hoe ver je nu bent in die relatie. Vind geflirt en beoordeel in jouw buurt ook nogal dubieus, maar à lá. Ik zou mezelf nog niet op gaan zitten eten over deze relatie, want zo serieus is het allemaal nog niet. En... Praat eens met hem. Dat is uiteindelijk het best.

Laatst gewijzigd op 15-11-2004 om 19:59.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 19:57
Shitonya
Shitonya is offline
als het nu al zo "slecht" gaat, moet je je eens voorstellen hoe het over een maand is...om erger te voorkomen, zou ik het uitmaken
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 20:03
ilse
ilse is offline
moeilijk!! ik wil ook altijd zo vaak mogelijk bij mijn vriend zijn, maar dat gaat ook niet echt. ik zou hem in principe een avond door de week kunnen zien maar deze week heeft hij dan al van alles gepland met zijn vrienden - collega's. vind ik aan de ene kant wel jammer, had graag nog ff met em afgesproken!! nu zie ik hem vrijdag of zaterdag, een dagje en dan ben ik weer weg. daar baal ik wel van, wil langer bij hem zijn. ik heb ook mijn eigen dingen door de week wel, maar niet elke dag. hij nu ff wel.

maar ik maak me er nog niet al te druk om. ik kijk wel een tijdje hoe het loopt. hoop dat het volgende week weer door de week een dagje nog kan. maar we beginnen net, moet nog groeien denk ik. en ik twijfel ook niet echt aan em of ie me wel leuk vindt want hij laat t wel merken

en tis mijn schuld zo'n beetje dat we mekaar in t weekend verder niet kunnen zien, moet werken.... maar lijkt me wel moeilijk als je vriend dan elke keer weg wil. kan hij je niet eens mee nemen? en dan af en toe gaan? als je hem toch al zo weinig ziet!

en ik denk dat als je vriend dan zo met zijn vrienden weg wil, hij misschien nog niet echt toe is aan een relatie? als hij je zo laat twijfelen vind ik ook niet echt dat hij echt het begrijpt. goed met hem praten en laat het anders eens van hem afhangen. laat eens niets van je horen, kijk of hij het dan doet. wil hij je echt of is het wel makkelijk zo?
Oud 15-11-2004, 20:52
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
underthabridge schreef op 15-11-2004 @ 20:56 :
@Fade of Light

Er is een verschil tussen het weekend voor hem vrijhouden en hem claimen in het weekend. En ik zou het persoonlijk ook nogal wonderlijk vinden als jij je weekend vrij houdt voor je lief, dat hij/zij dan vervolgens zegt: nee, ik ga liever een avondje met vrienden andere chickies checken. (zo komt het namelijk over)
Want het ging hier niet over incidenteel een weekendje uit met zijn vrienden, maar het feit dat zijn prioriteiten niet bij haar lagen.

Ben ook tegen het claimen van je vriend(in), want ik zou me voor kunnen stellen dat iemand op zijn vrienden/ uitgaansleven gesteld is, maar dat mag volgens mij nooit ten koste van je relatie gaan.
Als je pas een maand hebt dan wil je toch zoveel mogelijk bij elkaar zijn? Hetzij gezellig samen iets doen, of met een hele groep. En natuurlijk heb je allebei recht op vrijheid e.d., maar ik kan mij niet voorstellen dat hij die zonodig op deze manier moet claimen. Zij moet rekening houden met hem, maar hij net zo goed met haar. En als hij liever niet samen met haar is.... tjah, dan is er iets niet helemaal in de haak.
Hij zei dat hij ook wel eens met zijn vrienden uitwilde in het weekend. Dus niet elk weekend met haar doorbrengen (of in ieder geval niet zaterdagavond/nacht).
Citaat:
maar nou zei hij gister dat dat niet elk weekend kon omdat hij ook met vrienden wil gaan stappen
Daar heeft ze iets op tegen. Dit klinkt toch behoorlijk als claimen?

Het uitgaansleven/vrienden mag/mogen niet tussen je vriendin en jou komen? Ik denk dat heeeel wat mensen daar anders over denken. Vrienden ben je vaak voor het leven, een relatie meestal niet. Je moet je vrienden nooit opgeven (mijn mening, en al veel vaker gehoord, dus ik ben niet de enige). Daarbij, als je een relatie begint, komt die relatie in jouw leven, niet het uitgaansleven/vrienden tussen jou en je vriendin.

Geloof me, ik heb vaak ook dat ik zo vaak mogelijk bij 'haar' wil zijn als ik verliefd ben, maar ik wil ook mijn eigen leven blijven leiden, met (alleen) mijn eigen vrienden zijn soms (en typische mannendingen doen?) en dergelijke. Dat kan best samen, maar niet als je geen weekend meer zonder je vriendin kan zijn.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 21:24
meisje833
meisje833 is offline
praten is soms met hem best irri want ze neef vertelde mij al dat hij vaak niet goed weet hoe hij met bepaalden situaties om meot gaan, ik moet altijd als het ware dingen echt uit hem trekken, die ik wil weten hij is erg gesloten, ik zeg heel vaak van wat ben je lief mooi, etc hij zegt ik vind dat ook wel maar zeg het niet, hij is dus erg gesloten en praten doet ie niet zo veel e ka t ook niet supergoed , wordt daar onzeker van maarja miss moet hij het leren, want zoveel relaties heeft ie ook niet gehad
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 23:20
annetjuh
annetjuh is offline
niet zo moeilijkover doen.
je bentnog jong

hoop ik
Oud 16-11-2004, 17:02
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
wat doen jullie zaterdagsavond dan als jullie samen zijn?
Kijk als je op de bank naar popstars gaat kijken dan zou ik ook liever uit willen. Kan jij niet met jouw vriendinnen naar dezelfde club gaan als hem en dan dans je soms even met hem em dan weer met je vriendinnen.
Zo doe ik dat meestal, of er gaan andere vriendinnen van vrienden mee waarmee ik me ook vermaak.

IIG PRAAT erover, zoek een leuke oplossing, en doet hij stom wees dan de slimste en dump hem
Oud 16-11-2004, 19:58
snarl
snarl is offline
hij doet dus gewoon moeilijk. niks beters dan oude gewoontes stoppen en iets nieuws starten, kortom kappen met de zgn 'mannenavondjes' (kots) en lekker met zn allen gaan of gewoon iets totaal anders doen. doe ik ook en bevalt prima.
Oud 16-11-2004, 21:25
boer
boer is offline
waarom kan je niet gewoon met hem en zijn vrienden mee?
Oud 16-11-2004, 21:36
Zazoo
Zazoo is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 15-11-2004 @ 15:39 :

En hij zei ook, de grens voor mij is echt een half uurtje als je een kwartiertje verder had gewoond dan had ik niks met je begonnen omdat ik dat te ver vind. dusja
hmmm... hoe gek is ie op je?
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 09:59
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
hij heeft het goed bekeken

krijg een eigen leven

en vrienden
Oud 17-11-2004, 10:03
Gothic
Gothic is offline
Mijn vriend houdt zaterdag ook vrij voor z'n vrienden en ik wil absoluut niet daar tussen komen. Vrienden zijn op deze leeftijd belangrijker dan een vriendin vind ik.
Als je hem dat gaat ontnemen, gaat hij het je alleen maar kwalijk nemen...
Oud 17-11-2004, 10:08
vrancken_anke
vrancken_anke is offline
Nee, je mag hem idd zijn vrienden niet afnemen, das een feit!

Maar ze kunnen toch samen een oplossing vinden zodat hij toch ook voldoende 'aandacht' schenkt aan zijn vriendin?..

Als je het ietswat meent met u vriendin, zoek je toch een gulde middenweg?

Maar ja, dan geef ik Zazoo gelijk:

Hoe gek is ie op haar?
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 11:55
Gwinnie
Gwinnie is offline
dan bljif je van vrijdag op zaterdag bij m slapen, of je spreekt om de 2 weken in t weekend af.
ik snap je vriend best wel...
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 12:12
Zazoo
Zazoo is offline
je ziet m maar 2 x in de week en nu wil ie daar van 1 x in de week met vrienden weg. moet kunnen als ie met jou een andere afspraak maakt. als ie 1 x in de week best vindt twijfel ik wel een beetje hoe belangrijk hij je vindt... net zoals dat ie niet te lang voor je wil reizen... en dat ie met andere meiden loopt te flirten vind ik raar. het zal wel niks betekenen enzo maar als je net een nieuwe vriendin hebt denk je om haar en loop je niet met anderen te flirten.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 12:30
Evelyne1988
Evelyne1988 is offline
dat flirten enzo zal wel goed zitten neem ik aan, je vertrouwd 'm toch wel neem ik aan..?
en als ik jou was zou ik je vriend idd niet zn 'mannenavondje' ontnemen want er is niets belangrijker dan vrienden.
ik zou persoonlijk mijn avond ook niet laten inpikken door mijn vriend als ik al met vriendinnen af heb gesproken ofzoiets.
ik denk dat je gewoon dan een andere keer met hem moet afspreken. je kan toch ook vaker door de weeks afspreken?
of je gaat vrijdagavond iets met 'm doen. en als hij zaterdag met zn vrienden gaat stappen, kun je idd mee gaan of je vraag of hij sondags naar jou komt of jij naar hem..?
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 12:31
Evelyne1988
Evelyne1988 is offline
vertrouwT
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 13:59
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Evelyne1988 schreef op 17-11-2004 @ 13:31 :
vertrouwT
sondags...

klik hier eens op:
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 16:00
underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 15-11-2004 @ 21:52 :
Hij zei dat hij ook wel eens met zijn vrienden uitwilde in het weekend. Dus niet elk weekend met haar doorbrengen (of in ieder geval niet zaterdagavond/nacht).
Daar heeft ze iets op tegen. Dit klinkt toch behoorlijk als claimen?
Ik denk dat het in een relatie minstens even erg is om je weekend te claimen als dat het is om je vriend(in) te claimen, vandaar dus dat ik ook vind dat hij hier absoluut geen gelijk in heeft. (en ik zeg ook niet dat zij hem maar alles moet verbieden, maar ik denk dat je als vriend(in) toch zeker wel wat van je vriend(in) mag vragen/ verwachten.)

Citaat:
Het uitgaansleven/vrienden mag/mogen niet tussen je vriendin en jou komen? Ik denk dat heeeel wat mensen daar anders over denken. Vrienden ben je vaak voor het leven, een relatie meestal niet. Je moet je vrienden nooit opgeven (mijn mening, en al veel vaker gehoord, dus ik ben niet de enige). Daarbij, als je een relatie begint, komt die relatie in jouw leven, niet het uitgaansleven/vrienden tussen jou en je vriendin.
Daar het hier klinkt alsof hij dit zo heeft meegedeeld als in: ik wil uit, dus jij zoekt het maar uit, vind ik dat zeer onredelijk en zwart/wit. Bovenal nogal wonderlijk, dat hij haar nog minder wil gaan zien, terwijl ze pas een maand hebben en elkaar 'slechts' 2 dagen zien. Als je dan al bang bent dat je geen sociaal leven meer hebt, dan heb je gewoon bindingsangst.

Citaat:
Geloof me, ik heb vaak ook dat ik zo vaak mogelijk bij 'haar' wil zijn als ik verliefd ben, maar ik wil ook mijn eigen leven blijven leiden, met (alleen) mijn eigen vrienden zijn soms (en typische mannendingen doen?) en dergelijke. Dat kan best samen, maar niet als je geen weekend meer zonder je vriendin kan zijn.
Natuurlijk moet je je eigen leven blijven leiden, maar kan dat niet als je elkaar vaak ziet dan? Ik denk dat ik juist meer mijn eigen leven ben gaan leiden, doordat ik op een aantal momenten voor mijn vriendin kies ('durf te kiezen') ipv. een avondje zuipen of uitgaan met vrienden.
Ik bepleit dan ook niet dat zij zijn weekend moet gaan claimen, maar dat ik (noem me ouderwets oid.) vind dat hij best rekening met haar mag houden.
Hij is toch gek op haar, vind haar leuk, wilde een relatie?? En als hij dat dan toch niet blijkt aan te kunnen/ te willen, waarom heeft hij die relatie dan nog??
Oud 17-11-2004, 18:37
Experiment
Experiment is offline
Ik verbaas me een beetje over de reactie hier van 'je moet elkaar toch vrijheid gunnen'.

Ja, natuurlijk moet je je eigen dingen houden, maar het vriendje van meisje833 heeft 4 doordeweekse avonden + de vrijdagavond om te doen wat hij wil, mijns inziens is het dan vrij logisch om de zaterdagdag voor je vriendin vrij te houden. Natuurlijk kan er een keertje wat tussen komen, maar eerlijk gezegd vind ik dit goed niet klinken. Hij heeft niet echt zin om tijd voor een relatie vrij te maken, en dat si toch wel zo handig. Een goed gesprek kan geen kwaad, lijkt mij zo!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 19:02
lieve
lieve is offline
Hi,

versta me niet verkeerd hé. Ik versta heel goed dat je de tijd dat je kan doorbrengen met je vriend, dat je dan samen wil zijn.
Ik weet heel goed hoe dat voelt.

Maar ik heb momenteel zoiets dat mijn vriend teveel laat vallen omdat hij bij mij wil zijn.
Hij verplicht me niet om elke vrije dag bij hem te zijn. Maar ik kan in zijn ondertonen best horen en voelen dat hij graag heeft dat ik naar hem zou komen.
Maar ik heb zoiets van...ik wil weggaan met de vrienden uit m'n klas, en mijn vriendinnen die ik reeds had voor ik met hem samen was.
En hij had voor hij samen was met mij echt een heeeeeel druk uitgaansleven. En nu opeens, ok hij heeft een kleine aandoening sinds kort waardoor hij niet meer kan drinken. Maar hij zal tegenwoordig bijna niet meer weggaan met zijn vrienden. Waardoor ik me schuldig ga voelen. Dat ik hem mss teveel thuis houd. Maar ik zeg steeds dat ik dan wegga met vriendinnen en vrienden... maar hij blijft dan steevast thuis.
Zijn ma en pa denken dat ik een goede invloed heb op hem. Maar ik vind dit gewoon niet zo gezond.
Hoewel er waarschijnlijk veel van de reden in het feit zit dat hij sinds kort een aandoening heeft, waardoor hij geen alcohol meer kan/mag drinken. Maar dan nog... je kan toch ook nuchter uitgaan?
Dus ik zit eigenlijk met het omgekeerde probleem van jou... SOMS..

Je mag nu niet denken dat ik mijn vriend beu ben hé... Want dat is zeker niet het geval... HELL NO!!!
Mor ik vind het raar dat hij zo weinig weggaat...
Oud 17-11-2004, 19:04
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Experiment schreef op 17-11-2004 @ 19:37 :
Ik verbaas me een beetje over de reactie hier van 'je moet elkaar toch vrijheid gunnen'.

Ja, natuurlijk moet je je eigen dingen houden, maar het vriendje van meisje833 heeft 4 doordeweekse avonden + de vrijdagavond om te doen wat hij wil, mijns inziens is het dan vrij logisch om de zaterdagdag voor je vriendin vrij te houden.
En natuurlijk gaan zijn vrienden altijd op dinsdagavond uit, omdat het dan zo lekker rustig is in de kroeg, en kan hij ze dan dus zien.
Pff.. ik snap dat heel goed, ik kan mijn vriend alleen in t weekend zien, maar mn vrienden ook. Tja, logisch dat je dan ook met je vrienden weg wil toch? Dat betekend echt niet gelijk dat je geen tijd in je relatie wil steken..
Oud 17-11-2004, 19:07
Verwijderd
Ik zie het probleem niet. Dan ga je doordeweeks toch wat vaker naar hem toe, of je slaapt van vrijdag of zaterdag bij hem, ofzo? Ik snap dat je elkaar minstens een of twee keer per week wil zien, maar als jij het hele weekend vrijhoudt heb je vrijdags dus ook vrij, en zaterdag komt hem niet zo goed uit, nou, dan lijkt het mij duidelijk.
Wat heeft dat halve uur reistij er trouwens mee te maken? Dat is niet veel ofzo.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 19:10
juno
juno is offline
Zaterdagavond is stapavond. Dan gaan de jongens de hort op. Nou, dan heb jij hem op een andere avond. Kun jij ook op zaterdag met de meiden uit.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten