Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik denk dat het inderdaad gewoon de Fan van de voeding is.
Een nieuwe fan erin en het leed is weer geleden. Mocht je geen ervaring met electronica hebben laat iemand anders deze er dan even inzetten. Voor iemand die weet waar hij mee bezig is kan alles met 15 minuten helemaal gepiept zijn dus inclusief in en uitbouwen van de voeding. Succes ermee
|
Het is inderdaad de fan van de voeding, heb ik gemerkt. Elke ochtend als ik de computer aanzet vraag ik me weer in spanning af: doet-ie het of doet-ie het niet? Vanochtend bij de eerste keer dus niet, maar toen ik hem uit- en weer aanzette wel.
Nu is mijn vraag (of beter gezegd: zijn mijn vragen): - hoe kom ik aan alleen een nieuwe fan? - is een complete nieuwe voeding kopen niet veel handiger? - als ik dan toch zo'n fan koop, hoe installeer ik die dan?
|
Nieuwe 80mm / 8cm fan kun je bij elke electroboer kopen. Meer dan €6 is diefstal.
Nieuwe voeding kopen kan ook, scheelt je moeite, en dan houd je deze als backup voeding of later voor een comp. die ergens anders staat en niet naast je bed. Antec en Enermax maakt goede PSU's, maar je kan ook voor goedkopere merkjes gaan. Als het kan zoek dan naar reviews. Zit veel verschil in kwaliteit namelijk.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Voeding] opladen ? l0bd0n | 22 | 06-11-2006 07:51 | |
Software & Hardware |
[Stille pc]Vraag. Mestkever | 30 | 26-08-2005 10:39 | |
Software & Hardware |
[PC] Maakt ineens veel meer lawaai Manus J. van Alles | 14 | 22-08-2005 19:56 | |
Software & Hardware |
[systeem] lawaai Verwijderd | 62 | 11-10-2004 11:01 | |
Software & Hardware |
[Voeding] Stille voeding Martin | 4 | 07-01-2004 21:48 | |
Software & Hardware |
Pc maakt plots meer lawaai Squid | 24 | 06-08-2003 10:22 |