Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als dat het is, wat is er dan aan te doen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en de koelers in de kast op low noise/lager voltage zetten, moet dat via de bios ofzo, of door de kast open te schroeven en een schakelaar oid om te zetten? (noob ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tikken verandert niks aan het geluid, en het is idd zoemen/brommend. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Klopt het dat die arctic slincer 64 rond de 20 euro zit? |
![]() |
|
15 euro bij www.gistron.com
Had je dit 'probleem' al bij het begin? Misschien kun je het beste die vriend van je naar laten kijken. En sowieso is een goede koeler aan te raden, nooit boxed kopen.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() En ik zal idd eens vragen of hij nog eens tijd en zin heeft ![]() |
![]() |
||
Citaat:
De processorkoeler vervangen zou ik pas het laatste doen, die standaardkoeler bij de A64 is best goed namelijk. Het kan namelijk ook de voeding zijn, waar de fans niet al te best van zijn die bij een hogere belasting meer moeten werken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ehm. Als ik zo mn kast inkijk zie ik eerlijk gezegd maar één koeler (als in ventilator achtig iets?). Er wordt gesproken over meerdere, maar kan het kloppen dat ik er één heb? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik ga dalijk mn kast open schroeven en dan probeer ik het even ![]() Edit// net kast opengeschroeft, en ventilatortje stilgezet met potlood ertussen. Kwam erachter dat ik er tóch twee heb. De ene maakt geen geluid, de ander wel. Die die wel geluid maakt zit vast op het moederbord. Laatst gewijzigd op 29-09-2004 om 13:38. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() 2,5CFM voor 40dBA, yeah right, rotschop kan het keffertje krijgen. ![]() Citaat:
Ik zou zelf ff mailen naar mobo fabrikant. ![]()
||
Citaat:
Voor een moederbord kan dat best een aardige uitgave zijn, zo'n klein fannetje minder scheelt een hoop lawaai. Dat Zalman koelblokje is groot genoeg om't passief te koelen (met hulp van wat luchtstroom in je kast).
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zal asus ns mailen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar er zit dus wel een fan op de plek waar nu niks zit zegmaar ![]() de plek waar ik mn amd64 ding heb zitten en daar zat die fan bij. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En dan moet ik dus de arctic silencer 64 hebben die jolt noemde? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Alleen vind ik'm al erg warm worden met zo'n zalman heatsinkje, dus missschien dat de bouwer van die computer er een fannetje op gezet had ofzo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Temperatuur varieert van 30 tot 38 graden ofzo, ik weet niet hoe hoog dat dan wordt als die fan verwijderd zou zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zal ns kijken of k iemand kan vinden die daar zin in heeft ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |