Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik raad je aan om bij het centraal octrooibureau oid te informeren. Zoek eens op www.google.com naar octrooi, bureau, registreren, kosten of een of andere combinatie van deze
|
![]() |
|
![]() |
Ja, juistem.
Ik heb met mijn onderneming ook gekeken om een octrooi aan te vragen, maar er zitten nogal wat halen en ogen aan. De makkelijkste manier is om het uit te besteden aan een kantoor dat alles voor je regelt, maar dit kost meer dan 3000 Euro. De goedkoopste manier is om alles zelf te doen, maar je moet dan wel een aantal juridische vraagstukken kunnen beantwoorden en dat lijkt me nogal moeilijk. Daarbij moet er ook een onderzoek gedaan worden naar verschillende elementen mbt je product. Dit kost je minmaal 90 Euro geloof ik. Het beste kan je proberen om een ideeregistratie te doen bij bv de belastingdienst ed. Een volledige rechtsbescherming is waarschijnlijk te hoog gegrepen voor je. Oja, nog ff deze link: www.bie.nl ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Levensjaar is 80.000 euro waard' Love & Peace | 124 | 31-07-2006 13:10 | |
Werk, Geld & Recht |
nieuw product idee.. rizzlefizzle | 19 | 11-04-2005 19:54 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Profielwerkstuk VOC EmalshaH | 6 | 16-12-2004 17:03 | |
Werk, Geld & Recht |
Een bedrijfje Snakeboy | 22 | 09-01-2004 22:12 |